Śliwka

Obiecałam, że pokaże Wam jak cienie Pierre Rene prezentują się na oczach. Proszę bardzo :)





Na twarzy mam : bb krem Lioele BTS, korektor Essence, puder Catrice + Vichy Dermablend, Benefit Dallas, mozaika róży Catrice, baza pod cienie Artdeco, cienie Pierre Rene, NYX, fioletowa kredka Avon, czarna kredka i tusz Avon, żel do brwi Wibo, pomadka w kremie Manhattan


I jak Wam się podoba? Mnie powaliły. Świetnie się nakładają, pięknie mienią i... są takie tanie! :)

Swatche dwóch nowych sztuk :


Pozdrawiam i życzę miłego dnia, 
Marta

30 komentarze:

Oliwia-Zofia pisze...

Mi się bardziej podoba fiolet. :)

chodzpomalujmojswiat pisze...

fiolet faktycznie cudowny :)

Lady In Purplee pisze...

Oba są cudne i Ci niezwykle pasują :)

Lilyy pisze...

normalnie jesteś genialna pod względem makijażu ! chodziłaś na jakieś kursy czy coś ? :) Masz na twarzy położony róż do policzków? Bo wygląda jakbyś go nie miała, ale jak się przyjrzeć to masz b. dobrze wymodelowaną buzię( chyba,że to po prostu światło :)

cheneelle pisze...

Kolory bardzo ładne, masz piękne oczy! Niezwykle pasuje Ci taki makijaż :)

Świat Wery pisze...

świetnie, uwielbiam takie

Kolorowy Pieprz pisze...

a sprawdż szampański:) mmmmmmm

mary poppins pisze...

ten fiolet jest super :) i BB Cream na Twojej twarzy tez wygląda bardzo ładnie.

Electric_Girl pisze...

Ślicznie wyglądasz w tym makijażu :))

zoila pisze...

Cudnie ci w fiolecie :)

zetanja pisze...

cudne masz włosy :) zawsze marzyłam o takich falach, a moje się podwijają tylko okropnie na końcach :/

M&A pisze...

Wyglądają cudownie:) Jesteś prześliczna:)
M.

Independent Woman pisze...

Właśnie staram się doprowadzić je do stanu z przed ok. 3 lat. Były niesamowicie grube, mocne i... kręcone. Mam nadzieję, że mi się uda :)

Independent Woman pisze...

Czeka grzecznie na swoją kolej :P

Independent Woman pisze...

Dziękuję za miłe słowa ale... moimi wykładowczyniami były Wizażanki. To od nich się nauczyłam wielu rzeczy. Wiadomo, praktyka praktyką...

Buzię wykonturowałam różem Dallas, natomiast "jabłuszka" delikatnie musnęłam mozaiką róży z Catrice :)

Make-up_kama pisze...

Ta śliwka jest cudowna,świetnie wygląda na oku:))
Masz piękne włosy,chcę takie fale!:D

betty-makeup.blogspot.com pisze...

Kusisz :) Wydają się być idealne na lato

Mudi pisze...

Świetnie połyskują :) Bardzo ładnie na tobie wyglądają, szkoda że ja siebie lubie tylko w matowych cieniach.

zetanja pisze...

na pewno :) już teraz skręt jest bardzo fajny :)

a co z rozjaśnianiem? zdecydowałaś się?

Katsuumi pisze...

Zgadzam sie :) swietne cienie!

zetanja pisze...

aaa i dziękuję za swatche :) a fioletowa kredka Avon to może ta SuperShock? Przyklepałaś ją jeszcze cieniem? :)

Independent Woman pisze...

Nie, to sugar plum :)

Independent Woman pisze...

Umówiłam się na 01.06 na dekoloryzację + farbowanie. W razie czego mam jeszcze czas, by się rozmyślić :)

Kniferka pisze...

Cześć świetny blog. Co robisz że jest taki popularny ??
Zapraszam do mnie

zetanja pisze...

uuu jestem bardzo ciekawa efektów :) ale nie boisz się trochę?:)

Martuś pisze...

Ojejku, jak pięknie wyglądasz! :))

A miałaś może wersję Far Away tą podstawową? Ciekawa jestem czy różni się bardzo o tej Exotic :))

Martuś pisze...

No proszę... Bardziej spodziewałam się, że będzie właśnie lżejsza i delikatniejsza :)

Czerwona Pinezka pisze...

Cienie naprawdę świetnie wyglądają na Twoich oczach. ja bym się nie odważyła chyba na taki make-up oczu, chociaż może kiedyś na jakąś imprezę :d

Yasminella pisze...

Co do bezludnej wyspy wiesz próbowałam bardziej rozetrzec górną granicę, ale wyglądało to dość nie estetyczne, a to ze względu na bury kolor który powstawał tworząc iluzję podbitego oka. Dlatego też nałożyłam jasny matowy cień pod łuk brwiowy i delikatnie roztarłam. Mozliwe, że pomimo dobrego oświetlenia ten cień został zjedzony tak jak i konturowanie, ale już na następną wycieczkę postaram się zabrać lepszy aparat, a jak nie to zaznaczyć mocniej te elementy.

ettka1983 pisze...

Uwielbiam perłowe cienie. szkoda że ta firma jest w ogóle u mnie w sklepach nie obecna

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook