Turkusowa kreska na pomarańczowym tle.

Kombinować mi się zachciało. Turkus, brąz, pomarańcz i żółć? Niechaj będzie. Efekty poniżej :





KOSMETYKI : podkład Vichy Dermablend nr25, puder utrwalający Vichy Dermablend, korektor Essence, róż MAC Warmth of Coral, rozświetlacz Essence LE Circus Circus, szminka Vipera nr16, błyszczyk Bourjois, baza pod cienie Artdeco, cienie Sleek Paraguaya, Curious, Monaco, turkusowa kredka Golden Rose, czarna kredka Avon, tusz do rzęs Avon Supershock, tusz do brwi Wibo;

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, 
Marta

17 komentarze:

Make-up_kama pisze...

Pięknie jak zawsze!:))

Immenseness pisze...

piękne cienie, to połączenie kojarzy mi się z Indiami :D

Lady In Purplee pisze...

Ogólnie ciekawie to wygląda, ale jakoś nie dla mnie ;)

Taml pisze...

ładny make up:)

03karina pisze...

Super makijaż ;D

Martuś pisze...

Iście letni makijaż :D Też swego czasu robiłam takie kolorowe, ale jakoś straciłam zapał i teraz używam tylko beżu, brązu i różu ;))

Lilyy pisze...

uhhhh ! Czemu ja nie potrafię się tak malować?! :(
świetny ten makijaż . Idealne kreski. Fantastycznie podkreślone kosci policzkowe bronzerem , rewelacyjnie dokładnie położony podkład. Jak dla mnie bomba!

Yuki. pisze...

O, pięknie!

Beauty Wizaż pisze...

piekny blask daje ten rozświetlacz :)

Magdalena pisze...

Podoba mi się :)

Basia8212 pisze...

Bardzo fajnie:-):*

Mealm. pisze...

Efektownie wygląda ! :)

http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam ♥

mespeel pisze...

fajny makijaż, idealnie dobrane kolory :)

Love in cosmetics pisze...

Zostałaś otagowana http://we-love-in-cosmetics.blogspot.com/2012/05/tag-11-questions.html :)

Vejjs. pisze...

Piękny turkusik! <3

O. pisze...

ślicznie!

EyeShadowGirl pisze...

Masz piękną cerę! Zazdroszczę normalnie :(

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook