Wymianka

Przedstawiam Wam kilka rzeczy które u mnie się nie sprawdziły lub nie spasowały mi np. ich kolory. 

Jeśli któraś z Was będzie zainteresowana, proszę piszcie na maila : independentwoman92@onet.pl - na priv. udzielę Wam szczegółowej informacji o danym produkcie.

Jestem otwarta na Wasze propozycje :)


-krem koloryzująco-nawilżający Avon
- żel do mycia twarzy Effaclar DUO
- wygładzająca baza Essence
- lakier Wibo
- bronzer (morelowa brzoskwinia, lepszy w roli różu) Oriflame 
- róż Maybelline 
- róż Inglot 
- Ideal Cover Makeup KOBO 402

Pozdrawiam 
Marta


7 komentarze:

Lilyy pisze...

ile chciałabyś za ten żel z la roche posay ? i puder kobo ? zastanawia mnie czy jest on baaardzo jasny ? Bo mi zależy na niemalże białym pudrze .

Kolorowy Pieprz pisze...

jeszcze wczoraj wyłudzilabym effeklar, ale dostałam go gratis do kremu:)

Kolorowy Pieprz pisze...

Kobo to podkład w konsystencji plasteliny, więc w roli pudru to sie on chyba nie sprawdzi:/

Independent Woman pisze...

Napisz do mnie maila proszę.
Produkt KOBO to bardzo kryjący podkład, b. dobrze spisuje się również jako korektor.

Independent Woman pisze...

Dokładnie. :)

Motylica pisze...

Kochana, powiedz mi, co Ci nie podpasowało w tym kremie Solutions z Avonu? Bo czeka na mnie w domu, fajnie byłoby wiedzieć, na co się przygotować. :p

Independent Woman pisze...

Byłam z niego niesamowicie zadowolona do momentu w którym zorientowałam się, że wywołuje u mnie wysyp pryszczy...

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook