Dwa makijaże dzienne.

Witam Was moje Piękne w tak słoneczną niedzielę :) Ostatnio mam mało czasu na fantazyjne makijaże, więc na mojej twarzy zwykle goszczą takie dzienniaki. Raz są to mocniej podkreślone oczy, raz usta.

Jesteście zainteresowane takimi make up of the day?


... i drugi :) 



W obu znajduje się złoty element tyle, że inaczej wykończony. W pierwszym fuksjową pomadką a w drugim brzoskwiniową.

Na ostatnim zdjęciu możecie dostrzec, że delikatnie rozjaśniłam włosy. Przemyślałam "karmelową sprawę" i stwierdziłam, że na ten krok zdecyduję się po ślubie. Na tydzień przed ślubem powtórzę zabieg dodania wielotonowych refleksów i będę... bardzo zadowolona. :)

Pozdrawiam,
Marta

24 komentarze:

Marta pisze...

Bardzo ładne makijaze, pasują do ciebie. :)

chodzpomalujmojswiat pisze...

cienie z paletki Sleek?:)

Agusiak747 pisze...

oba świetne :) bardzo Ci w nich dobrze.

Beauty Wizaż pisze...

i w jednym i w drugim wyglądasz pięknie, ale przykuły moją uwagę Twoje usta z 3 zdjęcia, kolor bardzo Ci pasuje, czego użyłaś?

Candy Killer pisze...

podobne do siebie , ale bardzo ladne :)

Independent Woman pisze...

To szminka Avon UCR Cool w kolorze Violet Ice. Bodajże jest już niedostępna...
:)

Independent Woman pisze...

Racja są podobne :)

Independent Woman pisze...

Głownie tak. W pierwszym makijażu użyłam cienia w kremie z LE Essence ANL :) Co do reszty nie pamiętam :)

Panna-Kokosowa pisze...

Pierwsze połączenie mi się bardziej podoba.

guiltypleasures pisze...

Makijaże super :) W ogóle lubię Twoje makijaże, mogłabyś pisać jakich kosmetyków używasz?
A co do włosów to też straaszie mi się podobają karmelowe, ale jeszcze bardziej karmelowe refleksy na brązowych włosach. Rok temu wreszcie odważyłam się na coś takiego u siebie, jednak fryzjerka zrobiła zwykłe ordynarne pasemka.. Spodnie warstwy były nawet całkiem w porządku, ale przy przedziałku miałam na początku regularnego tygrysa, brrrr... Musiałam zacząć nosić przedziałek po drugiej stronie głowy ;/ Możesz napisać coś dokładniej, jaka jest nazwa tej metody malowania i zamieścić więcej zdjęć tych pięknych refleksów?

kleopatre pisze...

Obydwa ładne, idealnie pasują do twojej urody:)

Ladies Tea Party pisze...

Dlaczego ty jesteś taka ładna? Nie słodzę, nie kokietuję. Masz piękną buzię. Fajne, naturalne makijaże, zgrabnie wykonane.

Make-up_kama pisze...

Oba świetne,pasują ci:)))

Kaśq. pisze...

właśnie takie makijaże najbardziej lubię:)

Independent Woman pisze...

Zaczerwieniłam się, dzięki !:)

03karina pisze...

fajny makijaż ;)

Independent Woman pisze...

Dziękuję, bardzo mi miło:)
Jeśli wystawiam makijaże bieżące (nie zalegające na dysku) to zawszę piszę, czego użyłam w makijażu :)
Powiem Ci szczerze, że nie wiem do końca jak ona to zrobiła :D Mówiła, że to balejaż z 3 kolorów. Rozjaśniacz, cappuccino i coś jeszcze... Pasma mają szerokość ok. 0,5mm, są bardzo drobne i wyglądają naturalnie. Siedziałam u niej prawie 5h, była to niezwykle pracochłonna robota :D Zdjęcia umieszczę pewnie w jednym z najbliższych postów :)

Emilia pisze...

ladny dzienniak :) malo sie roznia,ale grunt,ze Ci w nich slicznie :)

Spark pisze...

Bardzo twarzowe, uwielbiam makijaże w brązach :)
Pozdrawiam ;*

Immenseness pisze...

bardzo ładne makijaże, lubię takie dzienniaki :)

mala0727 pisze...

bardzo ładnie podkreślone oko ;)

Sylwiaa pisze...

oba , ladne, delikatne, pasujace do wszystkiego makijaze. uwielbiam takie <3

PureMorning pisze...

Ładnie :))

Ivyalice18 pisze...

Śliczny makijaż, podkreśla twoje ładne oczy:) Pozdrawiam

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook