Essence, A NEW LEAGUE

Ostatnio Essence robi coraz to gorsze limitowanki. ANL uważam, że jest jedną z najlepszych w ostatnim czasie (zaraz obok Vampire's Love). Postawiłam na puder brązujący i dwa cienie w kremie. W przyszłym tygodniu pewnie będę jeszcze na zakupach, więc wezmę jeszcze zielony i brązowy lakier.

PUDER BRĄZUJĄCY (cena : 7,99zł)





Miałam na niego chrapkę. Jak dziecko cieszyłam się z jego zakupu. Entuzjazm opadł po pierwszym użyciu, niestety. Tak, puder jest matowy. Tak, jest piękną mozaiką. Tak, na pierwszy rzut oka wydaje się idealny do konturowania. No właśnie, wydaje się. Aktualnie jestem trochę opalona, mam ciepły odcień cery ale ten puder jest dla mnie zdecydowanie ca ciepły. W ciągu dnia mam wrażenie, staje jeszcze bardziej pomarańczowy. Poczekam do końca lata z jego używaniem, kiedy moja skóra będzie maksymalnie opalona - może wtedy efekt będzie lepszy.

CIENIE W KREMIE ( cena: 9,99zł / szt.)






Tutaj, jestem o wiele bardziej zadowolona. Wybrałam dwa odcienie - ciepłe złoto i ciepły brąz. Konsystencja jest bardzo kremowa, zawierająca bardzo wysoką pigmentację koloru. Niesamowite, że cienie w kremie w tej cenie są tak dobre jakościowo. Jeśli chodzi o trwałość - nie potrzebujemy bazy. Trzymają się cały dzień, bez rolowania w załamaniu (do zmycia swatch'y musiałam użyć mleczka do demakijażu, ponieważ mydło i ciepła woda nie dało rady).

A Wy skusiłyście się na coś z tej limitowanki?

Pozdrawiam, 
Marta

21 komentarze:

Beauty_Station pisze...

Gdzie udało Ci się dostać kosmetyki z tej limitowanki? W moim mieście w Naturach pozostały jakieś niedobitki z limitowanki Marble Mania :/ Czy to mozliwe, że u mnie ich jeszcze nie wprowadzili?

Agusiak747 pisze...

Nie kupiłam nic, tylko bronzer mi się bardziej spodobał, ale mam dwa bronzery - więcej mi nie trzeba :)

merczens pisze...

ta limitka jest w Rossmannach.

merczens pisze...

bronzer napewno nie nadaje się do konturowania :(

Kaśq. pisze...

Coraz więcej osób używa cieni w kremie i chyba w końcu muszę spróbować sama ; )

Beauty_Station pisze...

Hmm w takim razie muszę się rozejrzeć :) Dziękuję za info :)

Independent Woman pisze...

Dokładnie. Może do delikatnego ocieplania twarzy...

Independent Woman pisze...

Pewnie - to bardzo szybki sposób na wykonanie pięknego makijażu oka :)

Marta pisze...

Widziałam je dziś, nie zrobiły na mnie wrażenia. Kolory cieni ok, ale reszta tragiczna.

Magda60005 pisze...

Udało mi się dorwać dwa bronzery, jeden dałam siostrze, drugi przeznaczyłam na rozdanie:) Bardzo spodobały mi się cienie ,ale ostatnio kupiłam kremiki z MUFE:)

Lady In Purplee pisze...

Uwielbiam konsystencje tych cieni, 03 nawet bez bazy świetnie wygląda na powiece :)

jolkag78 pisze...

tez kupiłam puder, 3 cienie, brązowy liner i brązowy lakier;)

Motylica pisze...

Hm. U mnie ten bronzer sprawdza się świetnie. A jestem blada strasznie. Ja lekko muskam pędzlem "po całości" tak, ze wszystkie pigmenty ładnie się mieszają. I nie mam plam, ani nie wychodzi pomarańczowy. ;p
Btw. jak tam przygotowania do ślubu? ;)

mala0727 pisze...

właśnie myślałam o tym pudrze, ale nie byłam go pewna
teraz już tak :P
widziałam tą limitowankę w Rossmanie, więc jutro tam zajdę :)

Make-up_kama pisze...

Właśnie kupiłam tą mozaikę,ale jeszcze jej nie używałam...zobaczymy jak się spisze:-)
Co do tych cieni w kremie patrzyłam tester tego jasnego złota i bardzo mi się spodobał ale niestety już nie było:(

Iwetto pisze...

Z tej limitki nic mi nie wpadło w oko, oprócz tego pudru. U mnie były już wykupione, ale z tego co czytam niewiele straciłam ;)

Sylwia pisze...

normalnie poszalałyście z tym bronzerem =p mnie nic nie wpadło w oko, a na samo ministoisko w Rossmanie, prawie bym weszła =D

chodzpomalujmojswiat pisze...

bronzer jest fajny, kupiłam siostrze i już jej podkradam :)

Paulina pisze...

ja chciałabym go wypróbować, słyszałam,że jest dostępny w rossmannie więc poszukam przy następnych zakupach :)

sauria80 pisze...

dobrze wiedzieć bo już miałam go w rączkach...

Minnie pisze...

miałam chrapkę na tą mozaikę ale u mnie niestety natura jest maciupeńka i jest raptem jedna klasyczna szafa essence dlatego tez kosmetyków, które pokazujesz nie dostanę:( ale skoro piszesz ze mozaika to lipa, to może i nie ma czego żałować:)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook