Makijaże dwa...

... do których zupełnie nie pamiętam czego użyłam. Oba zalegały mi na dysku, więc postanowiłam Wam je pokazać :)






Pierwszy - ot, zwykły dzienniak utrzymany w fioletowym tonie. Drugi natomiast pokazuje, jak bardzo lubię robić sobie na przekór i... czasem na tym dobrze wychodzę. Nienawidzę koloru niebieskiego na swoich powiekach a w tym makijażu czułam się niezwykle dobrze.

P.S.: Dziś, razem z moim D. kupiliśmy sobie nowe cacko - Sony NEX 5. Na chwilę obecną, znajduje się właśnie u mojego narzeczonego w domu, tak więc już niedługo zdjęcia świetnej jakości będą pojawiały się na moim blogu regularnie :) :) 
Jak niewiele kobiecie do szczęścia potrzeba.... :D

Pozdrawiam,
Marta

35 komentarze:

Marta pisze...

Oby dwa makijaże baardzo mi się podobają :)

Kaśq. pisze...

Pierwszy podoba mi się bardziej, jest taki subtelny <3

Agusiak747 pisze...

piękny odcień niebieskiego. naprawdę Ci w nim ładnie :D

czajenka pisze...

drugi makijaż jest świetny.. ten niebieski.. :)

***michell*** pisze...

Dwa piękne makijaże-nie ma do czego się doczepić.Bardzo schludnie wykonane:))Zachwycam się Twoimi rzęsami i pięknym kształtem oczu:))ach.........pozdrawiam

Agata Przydrożna pisze...

Ten pierwszy makijaż jest super. Taki delikatny, taki mój...
Zapraszam do siebie:
sprawykosmetyczne.blogspot.com

zetanja pisze...

niebieski cudny :) na prawdę bardzo dobrze w nim wyglądasz :)

Immenseness pisze...

pierwszy makijaż mi się podoba :) ja się strasznie źle czuję w niebieskich cieniach :/

Ladies Tea Party pisze...

Drugi makijaż piękny, niebanalny:)
M.

Gosada pisze...

Piekny niebieski, taki zdecydowany, nasycony...super:) Gratuluje Martusiu zareczyn...dopiero teraz doczytalam:) licze na serie makijazy slubnych czyli takich w jakich Ty chcialabys wystapic w tym dniu:)Pozdrawiam:*

syllunia pisze...

Kolor na powiekach jest przecudny! Niestety mam zielone oczy i taki piękny błękit i żadne inne odcienie niebieskiego, nie pasują do mnie :(

Przy okazji bardzo serdecznie zapraszam Cię na moje pierwsze rozdanie na blogu :)

tobeloved pisze...

Ależ ten drugi kolor wygląda! Niesamowicie Ci pasuje! Całość prezentuje się baaardzo egzotycznie :)

Pozdrawiam, dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)

Lady In Purplee pisze...

Drugi jest genialny ;)

Make-up_kama pisze...

Drugi boski,powiedz czym zaznaczyłaś dolną linie?:)

niunieczka200 pisze...

niebieski makijaz jest super;))

zapraszam do mnie

Independent Woman pisze...

Chodzi Ci o dolną powiekę? Najprawdopodobniej to fioletowy cień z paletki Curacao :)

Independent Woman pisze...

Wbrew pozorom, niebieski cień ładnie wygląda w duecie z zielonymi tęczówkami :)

Independent Woman pisze...

Czeeeeeść Gocha :*
Dziękuję :) Zaręczyny były ponad rok temu :)
Mam ogromny problem z makijażem ślubnym. Zupełnie nie mam na niego pomysłu. Krążę między brzoskwiniami, złotem i brązem.
Myślę, że taka seria powinna się ukazać :)
Pozdrawiam i ja!

Independent Woman pisze...

Wiem, wiem. Bardzo lubisz takie lekkie makijaże i... wyglądasz w nich świetnie! :)

Independent Woman pisze...

Dziękuję za miłe słowa :)
Rzęsy to dzieło kremu do rzęs z L'biotica i tuszu do rzęs Wibo (tego zielonego) :)

Independent Woman pisze...

Dziękuję :)

Independent Woman pisze...

Dzięki :)

Independent Woman pisze...

Dzięki! :)

Independent Woman pisze...

Dzięki za opinię :)

Independent Woman pisze...

Bardzo mi miło :)

Independent Woman pisze...

Baw się odcieniami - być może w końcu trafisz na ten, w którym czuć się będziesz dobrze :)

Independent Woman pisze...

Cieszę się, że Ci się podoba :)

Independent Woman pisze...

Dzięki Aga :)

Independent Woman pisze...

Dzięki :)

Independent Woman pisze...

Cieszę się :)

sauria80 pisze...

drugi mnie oczarował! :)

zetanja pisze...

Martuś a jak sesja? już wszystko zaliczone? masz wakacje?:)

Independent Woman pisze...

Mam jeszcze tydzień praktyk i dwa ostatnie egzaminy w sesji :) Wszystko pozaliczałam w zerowych terminach :)

Kolorowy Pieprz pisze...

"zneutralizuj" D- aparat będzie twój sasasasa

Paulina pisze...

piękne makijaże, szczególnie ten niebieski :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook