O dwóch cudeńkach od Avon.

.Szczerze mówiąc, ostatnio bardzo ograniczam się jeśli chodzi o zakupy z Avonu. Nie ma tu jednoznacznej przyczyny. Ich kosmetyki trochę mi się przejadły i po prostu brakuje u nich nowości.
W katalogu nr 08/2012 zaciekawiły mnie dwie rzeczy : nowe szminki - wiecie, że na punkcie Avonowych szminek mam bzika i róż z serii Color Trend - w katalogu wyglądał na ciepły koral, Coralista pomału mi się kończy więc pomyślałam, że będzie to dobry deal.

I był. 

Zamówiłam pomadkę "Usta w pełni" w kolorze Beige Nude oraz "Róż i już".


Najpierw opowiem Wam troszeczkę o pomadce.



Kolor określiłabym jakoś dość ciemny nude, idealnie pasujący do cery muśniętej słońcem. Pasuje właściwie do każdego makijażu. Nie zawiera żadnych drobinek. Szminka w zamyśle producenta winna powiększać usta. Czy to robi? Hmm... Ja tak nie uważam :) Po za tym, pomadka świetnie leży na ustach, nawet gdy są przesuszone nie podkreśla suchych skórek. Mam wrażenie, że wręcz je nawilża. W katalogu 09/2012 można ją kupić za 17,99zł. 

A teraz przedstawiam Wam "Róż i już".





"Róż i już", bo taka jego nazwa, wcale nie jest koralowy. To ciepła, satynowa brzoskwinia. Uwielbiam takie wykończenie róży, ponieważ już nie muszę dodatkowo aplikować rozświetlacza na policzki. Róż jest dobrze pigmentowany, miękki i bardzo łatwy w aplikacji. Można stopniować intensywność koloru, poprzez nakładanie warstwowe kosmetyku. Odkąd go mam, używam właściwie codziennie. W katalogi 09/2012 możecie dostać go za 13,99zł. 

Oba kosmetyki ze sobą doskonale współgrają i tworzą bardzo zgrany duet. Z czystym sumieniem mogę je Wam polecić. 

Pozdrawiam, 
Marta

25 komentarze:

Immenseness pisze...

kolejny raz skusiłaś mnie avonem, wpisuję je do swojej listy do kolejnego zamówienia :D

zoila pisze...

Piękne! I szminka i róż :)

helloyellow. pisze...

Szminka piękna, a róż niestety nie mój. Za każdym razem jak patrzę na niego w katalogu mam wrażenie, że to tandeta i będzie pylił, tak te zdjęcia robią. Poza tym nie przepadam za serią Color Trend.

paulus6c pisze...

Szminka ma piękny kolor i wspaniale wygląda na ustach :)

Make-up_kama pisze...

Oba kosmetyki są piękne,róż pięknie wygląda na policzkach:)

Paulina pisze...

piękna szminka :)

ksenka pisze...

Szmineczka wygląda uroczo ;)

chodzpomalujmojswiat pisze...

podoba mi się bardzo kolor szminki :)

Ladies Tea Party pisze...

Uroczy makijaż. Fajna ta szminka;)
M.

Świat Wery pisze...

szminka ma cudny kolor, a color trend jak dla mnie seria słaba:(

Agusiak747 pisze...

też lubię takie róże :) kolor szminki jest super! :)

Lilyy pisze...

ten roż wydaje się świetny! Chyba sobie zamówię, biorąc pod uwagę ,ze majątku nie kosztuje...

M&M pisze...

Przepiękny kolor mają ta pomadka i róż. Może się skuszę:)

zetanja pisze...

ooo róż mnie bardzo zaciekawił, może też się na niego skuszę :)

a tak btw, jak tam wizyta u fryzjera? zrezygnowałaś czy się jednak odważyłaś :)? jeśli tak, to proszę o prezentację efektów :D

merczens pisze...

róż ciekawy :) pasuje Ci :)

Motylica pisze...

Ja wzięłam tę w kolorze "chili", bo ostatnio mam fazę na ciemniejsze odcienie. Jest to chyba najpiękniejsza czerwień, jaką kiedykolwiek miałam, przy czym kolor w katalogu jest bardzo przekłamany. Jest matowo / satynowa. :)

Elisabeth pisze...

Szminka jest świetna i mam na nią ochotę, ale jestem blada jak ściana więc nie wiem czy będzie mi pasowała... U Ciebie wygląda przepięknie :)

Independent Woman pisze...

Jeśli jesteś blada jak ściana to może być trochę za ciemna :)

Independent Woman pisze...

Też się na nią czaję :)

Independent Woman pisze...

Nie zrezygnowałam. Idę w przyszłym tygodniu. Tyle, że nie wiem czy zrobię dekoloryzację czy coś innego :) :)

Independent Woman pisze...

Otóż to :)

Independent Woman pisze...

Racja. Color Trend to chyba najgorsza seria Avonu, więc szczerze mówiąc bałam się tego różu. Jak widać - zupełnie niepotrzebnie. :)

Basia8212 pisze...

I pomadka i róż świetne;-)

Beauty Wizaż pisze...

lubię pomadki Avon ten kolor bardzo mi się podoba :)

*Natalia* pisze...

Pomadka ma śliczny kolor <3

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook