RECENZJA : Nivea, Flexible Curls, balsam podkreślający loki

Na początku chciałam Was przeprosić za moją nieobecność. Niestety od kilku dni męczy mnie choróbsko. Dziś na przykład, chrypa nie pozwala mi mówić. Porażka.

Postanowiłam, że w końcu napiszę dla Was recenzję balsamu podkreślającego skręt loków.




Opakowanie : fikuśne, dobrze leży w dłoni. Mnie się bardzo podoba. 

Zapach : lekko kwiatowy, całkiem przyjemny. 

Cena : +/- 15zł w drogeriach i marketach

Konsystencja : żelowo-kremowa. Nie przelewa się przez palce, łatwo wgnieść specyfik we włosy z takim natężeniem, jakie nam pasuje. 


 Działanie : zacznę od plusów. Kosmetyk wgniatam w wilgotne włosy. Balsam idealnie radzi sobie z włosami falowanymi. Ja aktualnie takie mam i po zastosowaniu produktu, moje fale układają się w naturalne loki. Uwielbiam ten efekt. Muszę jednak zaznaczyć, że moje włosy niegdyś były mocno kręcone - tak więc, mają tendencję do naturalnego kręcenia. Nie wiem jak balsam będzie sprawował się u osób które nigdy kręconych włosów nie miały oraz u osób posiadających "baranki" na głowie. 
Efekt utrzymuje się do następnego mycia. 
Niestety muszę wspomnieć o pewnym minusie tego produktu - nałożony w zbyt dużej ilości na włosy, obciąża je i skleja. Tak, kosmetyk ma też działanie utrwalające. 



Podsumowując moją zwięzłą recenzję - ja ten produkt bardzo lubię, używam od lat i szczerze polecam. Trzeba jednak uważać, by nie nałożyć zbyt hojnej porcji która może paskudnie posklejać włosy.

Pozdrawiam, 
Marta

9 komentarze:

chodzpomalujmojswiat pisze...

nie przepadam za kosmetykami do włosów typu prostujące, podkreślające loki itd, na moich włosach efekt trzyma się 5 min...

Kaśq. pisze...

chyba się skuszę, bo też mam lekko kręcone ale czegoś im brakuje żeby wyglądały ładnie :)

saharu pisze...

ja chce wode morską na włosy :)

Agusiak747 pisze...

Ja mam proste, ale fajnie, że u Ciebie się sprawdza :)

Kniferka pisze...

Możliwe że go wypróbuje !! Zapraszam do mnie :*
Pozdrawiam

Make-up_kama pisze...

Nie miałam tego,ale mam prostujący i nie jestem zadowolona,leży i się kurzy:D

Independent Woman pisze...

Z prostującego i ja nie jestem zadowolona :|

Myś Pyś pisze...

zużyłam kilka opakowań i zawsze byłam zadowolona, zaczęłam używać tego z Pantene i mogę stwierdzić, że ten z Nivei jest o wiele lepszy:)

Minnie pisze...

hmm muszę spróbować , może i przy moich włosach które lubią się pofalować podkręci troszkę efekt:)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook