RECENZJA : Soraya Piękne Ciało, balsam do ciała poprawiający koloryt skóry z wyciągiem z orzecha królewskiego

Kiedy skończył się mój ulubiony balsam brązujący z Lirene (recenzja), w ręce wpadła mi nowość z firmy Soraya, którą na własną odpowiedzialność postanowiłam przetestować. 


Dostępność : Rossmann, Natura i większość drogerii i marketów

Cena : +/- 15zł
Opakowanie : jednym może się podobać, innym nie. Ja należę do tych pierwszych i powiem szczerze, że właśnie ono skusiło mnie do zakupu :) 

Konsystencja : lekki krem


Zapach : szczerze powiedziawszy, ja nie wyczuwam w nim nic. Bardzo dziwna sprawa, może trochę "samoopalaczowa".

Działanie : balsam brązuje zdecydowanie wolniej, niż balsam z Lirene. Koloryt skóry jest ładny, brązowy (dzięki Bogu, że nie pomarańczowy). Balsam rozsmarowuje się przyjemnie, nie bieli skóry i nie "ciągnie się" po niej. Niestety nie wchłania się szybko - to dla mnie duża wada, ponieważ balsam brązujący stosuję zawsze rano, przed wyjściem z domu. Nie brudzi ubrań. Ciężko nim o smugi. Tak otrzymana "tubkowa opalenizna" trzyma się bardzo krótko. Jeśli po 2 dniach nie ponowię aplikacji, efekt znika. 

Podsumowując moją zwięzłą recenzję mogę powiedzieć, że balsam nie spełnił moich oczekiwań w 100%. Nie jest zły, nie zrobił mi krzywdy ale nie powrócę do niego ponownie. Jak córa marnotrawna wrócę do Lirene. 
Niezawodny Lirene. 

Pozdrawiam, 
Marta

14 komentarze:

Independent Woman pisze...

Zapomniałam wspomnieć, że 28 czerwca będzie dostępny on w Rossmannie za jedyne 7,99zł - za tą cenę, można spróbować :)

Rehab pisze...

Ja widziałam reklamę z Edytą Górniak w gazecie .. i tak mnie właśnie zastanawiały te balsamy ...

lajfstyle pisze...

Według mnie opakowanie jest śliczne i bardzo przyciąga wzrok :)
Mnie kusi wersja wygładzająca, jednak mam tak dużo balsamów, że kolejny byłby już przesadą :D

wonderwoman87 pisze...

Piękne opakowanie które już samo w sobie działa na naszą podświadomość:)

Kolorowy Pieprz pisze...

och Lirene:) uwielbiam

MadameBijou pisze...

hmm za 15 bym nie wzięła, ale jeśli mówisz, że będzie tańszy, to chętnie na niego luknę przy okazji :)
pozdrawiam i zapraszam
MadameBijou

Marta pisze...

Nie stosuję takich produktów, ale opakowanie przyciąga wzrok :))

Ev pisze...

Mam wyszczuplająco-antycellulitowy balsam z tej serii i w sumie nie wiem, czy działa pod tym kątem, ale bardzo ładnie pachnie i nawilża ;) I też skusiło mnie opakowanie ;)

chodzpomalujmojswiat pisze...

to opakowanie zwraca uwagę! :)

Make-up_kama pisze...

Opakowanie super,takie dziewczęce:)

Idalia pisze...

Mój wzrok w sklepie przyciągnęły opakowania, są przesłodkie! :)

gabusiek pisze...

Szkoda ,że się szybko nie wchłania :( Ma bardzo ładne opakowanie <3

sauria80 pisze...

zostanę przy Lirene :)

Independent Woman pisze...

NIE WIEM CO SIĘ STAŁO ZE ZDJĘCIAMI. WYKONAŁAM JE SAMA, SWOIM APARATEM W ZACISZU SWOJEGO DOMU.

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook