TAG : Makijażowe wyzwanie!

Zainspirowana tagiem "20$ Makeup Challeange" krążącym na amerykańskim YT, postanowiłam zorganizować bardzo podobny tag, mający na uwadze polskie realia. 


1. Skopiuj powyższy banner i zamieść w poście dotyczącym "Makijażowego wyzwania!"
2. Zajrzyj do swojej kosmetyczki i wybierz kosmetyki (włącznie z przyborami do aplikacji) o łącznej wartości 100zł. 
4. Zrób makijaż, pokaż go nam i... udowodnij, że kwota 100zł wystarczy by wyglądać zniewalająco!
5. Dodaj listę kosmetyków, ich ceny i łączną kwotę. 
6. Otaguj trzy Bloggerki.

Powiem Wam szczerze, że to wcale nie było takie łatwe. Zdecydowaniem utrudnieniem okazało się to, że ceny przyborów musiały włączyć się do ogólnej ceny kosmetyków używanych. Tym sposobem ograniczyłam ich ilość do minimum. :) 

Czego użyłam? 


1. Tusz do rzęs Wibo - cena : 9,79zł
2. Żel do brwi Wibo - cena : 9,99zł
3. Puder sypki Almay - cena ok. : 15zł
4. Krem brązujący Alterra - cena : ok. 10zł
5. Korektor pod oczy Essence - cena : ok. 10zł
6. Róż w żelu Essence - cena : 15zł
7. Błyszczyk do ust Essence - cena ok. 8zł
8. Czarna kredka Avon - cena : 6zł
9. Beżowy matowy cień My Secret 505 - cena : 6zł
10. Cień Pierre Rene - cena : 8zł

ŁĄCZNIE : 97,96zł :)






Cień Pierre Rene ma na szczęście pacynkę, którą nałożyłam cień na całą powiekę i roztarłam czarną kredkę. Ten sam cień nałożyłam paluchem na policzki jako rozświetlacz. Nie uwierzycie, ale puder sypki również nałożyłam paluchami. Nadmiar zdjęłam chusteczką higieniczną :D 

TAGUJĘ : 


Mam nadzieję, że tag Wam się spodoba i będziecie chciały wziąć udział w zabawie :)

Pozdrawiam, 
Marta

26 komentarze:

zoila pisze...

Jak oglądałam na YT ten tag, to byłam bardzo ciekawa czy udałoby się to w polskich realiach. Za 20 zł nie pomalowałby się chyba nikt. Siła nabywcza złotówki nie powala na kolana. Chociaż... Może jakby nakupować kosmetyków Editt i Lemax za 2 zł i rozprowadzić je palcami zmieścilibyśmy się w 20 zł :D.
Piękny błyszczyk.

Magdawe pisze...

Bardzo ciekawy TAG! :)

Independent Woman pisze...

Zrób go! Jestem bardzo ciekawa co Ty byś wykombinowała :)

Independent Woman pisze...

Jednak szkoda byłoby mi wydać tych 20zł na kosmetyki tej rangi. Kiedyś kupiłam kuleczki rozświetlające firmy tego pokroju (być może to był Lemax) i na początku było super. Później doszło do wysypu krost i alergii. Nie, ja podziękuję. :D

Independent Woman pisze...

Zapomniałam oczywiście dodać, że jeśli któraś z Was ma ochotę na ten tag a nie została otagowana, to nic nie stoi na przeszkodzie byście go zrealizowały. Zasady są po to aby je łamać :D

Marta pisze...

Oryginalny tag, makijaż bardzo mi się podoba :))

Marvoo pisze...

dokładnie dziś pomyślałam o tym samym oglądając filmik jednej z bloggerek :D jednak myślałam o kwocie 60pln. Ale po twojej notce widzę, że 100 jest lepsze. brawo brawo :)

Morrora pisze...

ŚWietny pomysł na tag. Można się wyżyć kreatywnie:)

Brain For Sale pisze...

Tag to naprawdę ciężki orzech do zgryzenia, moze sama zaryzykuję za jakiś czas :)

Independent Woman pisze...

Wydaje mi się, że 60zł to zdecydowanie za mało jeśli chcemy zrobić pełny makijaż - ja miałam problem przy kwocie 100 zł :D

Independent Woman pisze...

Zapraszam, zapraszam! :)

skinsowelove pisze...

fajny tag;d

Kolorowy Pieprz pisze...

Choc podkrecajacy tusz editt uwielbiam i czesto go kupuje- chetnie zrobie ten tag w widelkach do 100 zl:) ale jutro mam efgzamin na prawko wiec teraz nie robie nic innego tylko....dygocze!

Independent Woman pisze...

Dasz sobie radę :) Będę trzymać kciuki!

helloyellow. pisze...

Pomysł na tag genialny i niebanalny, a to, że nałożyłas puder palcami... jestem w szoku no! :D

merczens pisze...

uuuuuuu Merczens zrobi! :D

saharu pisze...

dobry pomysł z tm widizła też te filmiki na necie

Przeszkoda pisze...

fajne :) ale 100 to nie aż takie wyzwanie :D

Independent Woman pisze...

Dla mnie to było na prawdę mega wyzwanie :P Zważ uwagę na to, że ceny przyborów (pędzli, gąbek itp) wliczają się w to 100zł. :P Trzeba wybierać takie kosmetyki które są tanie i w dodatku mają aplikator, który nadaje się do zaaplikowania kosmetyku :D

Independent Woman pisze...

Marta się cieszy :D

Farizah pisze...

Aaaaaa panikuje! Bo ja nie mam aplikatorow i takich tam:) a chce ten tag zrobic musze cos wymyslic hmmmm... nie mam pojecia czy sie zmieszcze w 100 zł:(

Independent Woman pisze...

Ja używałam tych dołączonych do kosmetyków :D Z pędzli zrezygnowałam. Np. wybrałam róż w żelu czy żel do brwi zamiast cieni :)

Basia8212 pisze...

Super ten TAG,Martusia obiecuje,że go zrobię dla Ciebie,ale nie wiem kiedy mi się to uda;-)A co do listu,wysyłaj kiedy tylko chcesz:*

Make-up_kama pisze...

Ciekawy TAG,na pewno pomyślę nad nim:))

sauria80 pisze...

jak widać da się a efekt jest super! :)

Kolorowy Pieprz pisze...

prawka nie zdałam (niepełne zatrzymanie na znaku stop i przekroczenie prędkości: wjechalam na rondo 40 na godzinę:P osiedlowe:P hahaha no co poradzę, że uczyłam sie prowadzic na jeepie:) a tag już zrobiłam, kwota łudząco podobna do Twojej:)ale nie ograniczałam sie specjalnie

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook