Wyzerowani : maj 2012

W tym miesiącu jestem z siebie dumna. Udało mi się zużyć kosmetyki, które zalegały na mojej półce i za nic w świecie nie mogłam się przekonać do ich używania lub po prostu znudziły mi się.

MAKIJAŻ :


- Lioele BTS, bb cream : recenzja
- Rimmel, Match Perfection : świetny korektor dla osób posiadających niewielkie cienie pod oczami. Doskonale radzi sobie z ich przykryciem. Kolor (030) ma żółte tony, ładnie współgra z jasnym, słowiańskim typem karnacji. Nie roluje się, nie waży. Przyjemny w aplikacji i niezwykle wydajny. Jeden z moich ulubionych korektorów pod oczy.
- próbki podkładów Rimmel Match Perfection i Bourjois Healthy Mix : cieszę się, że ich nie kupiłam w pełnej wersji. Oba wyglądają dobrze, tylko przez pierwsze 3-4h noszenia.

WŁOSY : 


- Ziaja, odżywka intensywne odżywianie do włosów delikatnych : przyjemny, landrynkowy zapach. Włosy są gładkie, miękkie w dotyku i łatwo się rozczesują. Lubie ją.
- Radical, szampon wzmacniający : mówiłam już o nim setki razy - jak dla mnie niezawodny.
- L'Biotica, jedwab do włosów : bardzo dobry. Włosy po nim są niesamowicie lśniące i gładkie. Użyty w zbyt dużej ilości może powodować obciążenie włosów. Produkt bardzo wydajny.

ZAPACH :


- Kenzo, Jungle Elephant 100ml : mój absolutny KWC. Zapach mam już bardzo długo i niesamowicie go oszczędzałam. Od pewnej Wspaniałej Osóbki dostałam buteleczkę 50ml i ze spokojem w sercu mogłam zużyć resztki swojej. Zapach intrygujący, ciężki, słodki, gorzki i ... po porostu nie do opisania. Albo go się kocha albo ma się od niego ból głowy. I to jest w nim piękne. Nuty zapachowe i opinie Wizażanek. 
- Avon, For Away Dreams 50ml : pudrowy, kwiatowy, dziewczęcy ale nie do końca lekki. Świetny na jesienną porę. Nuty zapachowe i opinie Wizażanek. 

PIELĘGNACJA TWARZY:


- Be beauty, peelingujący żel do mycia twarzy : świetny kosmetyk w świetnej cenie. Myje, nie ściąga twarzy i skóra jest po nim przyjemna w dotyku.
- Garnier, krem do twarzy z wyciągiem z łopianu : dobrze matuje, szybko się wchłania ale niesamowicie zapycha. Nie polecam.
- Ziaja, bio-żel pod oczy i na powieki, szałwiowy : lekka konsystencja, przyjemny zapach, poziom nawilżenia średni i niestety po kilku miesiącach używania uczulił mnie.

DŁONIE I STOPY : 


- Sensique, zmywacz do paznokci, kiwi : pachnie całkiem przyjemnie, lakier bezdrobinkowy zmywa bez najmniejszego problemu. Problem pojawia się w przypadku brokatu, topperów i innych bajerów :D
- Avon, Foot Works, kąpiel do stóp czekolada i granat : piękny relaksujący zapach i... nic po za tym. Nie zauważyłam nawilżenia czy poprawienia ogólnej kondycji stóp.
- Joanna, Sweet Fantasy, krem do rąk : pisałam już kiedyś o nim; jedyny plus to czekoladowy zapach. Krem nie nawilża więc więcej chyba nie muszę mówić.

CIAŁO :


- Queen Helen, Cocoa Butter, balsam do dłoni i do ciała : zostało mi jeszcze trochę na kilka aplikacji ale nie jestem w stanie już go używać. Butla 400 ml balsamu to dla mnie zdecydowanie za dużo. Zbrzydł mi, choć zapach i działanie ma na prawdę dobre.
- Eveline, serum intensywnie wyszczuplające + ujędrniające : nic specjalnego. Skóra jest po nim po porostu nawilżona i w efekcie gładsza. Zastąpiłam ten produkt kosmetykiem od Lirene i tutaj już widzę konkretniejsze efekty.
- Eveline, serum do biustu : przyjemnie nawilża i sprawia, że biust jest rzeczywiście jędrniejszy. Lubię go.

KĄPIEL :


- Avon, żel pod prysznic : przyjemna odskocznia od zapachów "jedzeniowych". Cięższy, kwiatowy. Żel jak żel, bez fajerwerków.
- Be beauty, sól do kąpieli oliwkowa : umilacz kąpieli, dobrze działający na skórę (nawilża ją i wygładza)
- Ziaja Blubel, żel pod prysznic porzeczkowy : ot, po prostu zwykły żel, w niewysokiej cenie z przyjemnym zapachem.
- Joanna, peeling wygładzający : recenzja 

A jak Wasze denka? 

Pozdrawiam, 
Marta

10 komentarze:

Ewu pisze...

Muszę zaopatrzc się w serum do biustu :) Pokaźne denko!

Immenseness pisze...

sporo :) moje denko takie sobie :P

Karola pisze...

No no gratuluję bardzo dużo zużyłaś:)

Świat Wery pisze...

sporo, lubię serum z Eveline i żel z Bebeauty:)peeling Joanny to wogóle hit

Make-up_kama pisze...

Spore denko,perfumy mają ładne opakowania:D

S4SisterStyle pisze...

hi,nice blog!follow us if you like our blog and we will follow you too!
http://s4sisterstyle.blogspot.com

edyta pisze...

sporo zużyłaś

edyta pisze...

spore denko

Anaa pisze...

Nawilżona i gładka skóra to spory plus dla tego Slima. Teraz mają jeszcze nowszą serię 4D. Ciekawe co to za cudo:)

esPe pisze...

Moje denko jest oczywiście dużo mniejsze, ale cieszę się, że jest :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook