Złoto i granat na powiece? Dlaczego nie! :)

Dzięki Aga za pomysł! Niezwykle spodobało mi się to połączenie kolorystyczne. Teraz tylko będę kombinować z technikami.  

Dziś makijaż dzienny, bardzo świetlisty i ... idealny na lato! :)






Na twarzy mam : podkład Avon Ideal Flawless, puder Bell, bronzer prasowany Avon, rozświetlacz Essence Circus Circus, baza pod cienie ArtDeco, cienie Inglot, granatowa kredka Essence, czarna kredka Avon, tusz Wibo, żel do brwi Wibo, szminka Avon

A jak Wam podoba się to zestawienie kolorystyczne? 

Pozdrawiam, 
Marta

10 komentarze:

Sleeping-beauty pisze...

Bardzo ładny efekt :)

Elisabeth pisze...

Super! :)

Marta pisze...

Podoba mi się połączenie kolorów :)

Karola pisze...

Piękny makijaż aż na sobie spróbuję:)

Paramore pisze...

Bardzo lubię to połączenie kolorystyczne, makijaż bardzo mi się podoba.
A kolczyki świetne! :)

chodzpomalujmojswiat pisze...

podoba :)

Basia8212 pisze...

Ślicznie!

Make-up_kama pisze...

Śliczny,bardzo fajne połączenie kolorów,zapewne wypróbuję na sobie:D

greeneyekitty22 pisze...

fAJNY!
Zapraszam do wykonania makijażu wg instrukcji dostępnej na blogu http://greeneyekitty22.blogspot.com/search/label/Instrukcja

Pozdrawiam

MadameBijou pisze...

pięknie wyglądasz w takich barwach. jak dla mnie rewelacyjne połączenie. z kreską na mokro by był jeszcze lepszy efekt, ale to już na jakieś wieczorne wyjście. ten na co dzień jest świetny :)
pozdrawiam i zapraszam
MadameBijou

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook