Miedź na powiece, czyli to co tygryski lubią najbardziej ! :)

Tak, zdecydowanie! Uwielbiam miedziane, ciepło-brązowe, bordowe makijaże oczu. Wydaje mi się, że pasują do mojej karnacji i koloru mojej tęczówki. W takich barwach czuję się na prawdę rewelacyjnie. :)

Czego użyłam? 

BB krem Maybelline, puder w kamieniu Bell, bronzer Joko, rozświetlacz Essence, cienie w kremie 01 i 03 Essence A New League, cienie z palety Sleek Original i Oh So Special, brązowa kredka SuperShock Avon, tusz do rzęs i do brwi Wibo, pomadka w kremie Manhattan




A jak Wam się podoba? :)

Pozdrawiam, 
Marta



15 komentarze:

Paramore pisze...

Takie odcienie są moimi ulubionymi w makijażu. Beże, brązy, miedzie, złota - kocham!
Makijaż cudny, chyba nie muszę dodawać :D

Daria pisze...

Uwielbiam takie makijaże :)

Elisabeth pisze...

Fajnie wydobywa kolor oczu :)

Turkusoowa pisze...

Cień do powiek boski! bardzo Ci pasuje :) na ustach wolałabym jednak ciepłą jasną czerwień bądź brzoskwinkę :)

Immenseness pisze...

ale świetne połączenie makijażu oczu i ust, i z tą kurtką świetnie :D

Świat Wery pisze...

świetne

Agusiak747 pisze...

u Ciebie wygląda to bardzo fajnie :) u mnie taki kolor jest wprost tragiczny ;P

zetanja pisze...

cudnie wyglądasz :) muszę wypróbować coś podobnego u siebie, ale na razie nie mam odpowiedniego koloru :D

ChicaManzana pisze...

Bardzo ci pasuje taki makijaż ;D

Magdalena pisze...

Ja też uwielbiam takie kolory w makijażu. :)

Paulina pisze...

piękny makijaż i świetna kurtka :)

zetanja pisze...

heh udało mi się kupić ten miedziany cień w kremie z essence wczoraj w Rossmannie za 4,99 pln:D tak jakby na mnie czekał :) niestety został tylko on, złotego już nie było :( ale mam złote cienie w kamieniu i będę kombinować :D

Iwona pisze...

brązowy odcien podkreśla niebieski oczy:) super!
zapraszam do siebie;)

Ann cia pisze...

Oj marze o takich duzych oczach jak twoje. Makijaz boski

Dorota pisze...

Bardzo ładnie wyglądasz w takich kolorach.

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook