RECENZJA : Bell, pocket 2 skin matt - matujący puder prasowany

Niestety w osiedlowej drogerii zabrakło mojego ulubionego pudru z Vipery (RECENZJA) więc postanowiłam, że wypróbuję często chwalony puder z Bell. Cena podobna, firma rodzima... Dlaczego nie?


Opakowanie : bardzo solidne, zawierające lusterko i gąbeczkę.
Cena : ok. 18zł
Dostępność : wybrane drogerie Natura oraz mniejsze drogerie osiedlowe
Zapach : typowo pudrowy
Kolor : ja wybrałam 044 sun beige - najciemniejszy kolor z gamy; na okres letni idealny. Puder mimo, iż matujący - dobrze kryje zaczerwienienia i nałożony na twarz bez podkładu (na sam filtr) zachowuje się b. dobrze.




 Działanie : puder wklepany dołączoną gąbeczką tworzy maskę, której nienawidzę. Nałożony pędzlem natomiast, tworzy matową powłokę która utrzymuje się do 5 godzin. Jak dla mnie to na prawdę długi okres matowienia. Konsystencja jest bardzo zbita, więc podczas aplikacji nie pyli - nie brudzi ubrań i wszystkiego wokoło. Niestety nie jestem w 100% z niego zadowolona, ponieważ nie nadaje się do poprawiania makijażu w ciągu dnia (w tym celu go kupiłam...) - jak wyżej wspomniałam, aplikacja gąbeczką gwarantuje tynk nie do zdarcia. ;] Świetnie sprawuje się jako puder wykańczający makijaż.

Kupię ponownie? Chyba nie. Poczekam na dostawę pudrów Vipery i zakupię jeden z nich.

Pozdrawiam, 
Marta

8 komentarze:

Lena pisze...

Też go mam, leży i czeka na swój dzień, bo jakoś za bardzo za nim nie przepadłam. Trochę za jasny odcień też w sumie mam, ale to inna bajka.

chodzpomalujmojswiat pisze...

ja jestem wierna sypkiemu pudrowi z My Secret, innych nie używam ;)

Kolorowy Pieprz pisze...

Zazdroszcze dostepu do vipery:(

kosmetoholiczka_1919 pisze...

Miałam na niego ochotę, ale kupiłam róż Bell a puder Eveline ;D

Ladies Tea Party pisze...

Wygląda całkiem nieźle.

*IVONA* pisze...

ostatnio wlasnie zastanawialam sie nad pudrem Vipery ale w koncu zrezygnowalam....do dzis nie wiem czemu hehe:D pozdrawiam serdecznie:)

JadziulQa pisze...

a ja mam zamiar spróbować pudru Synergen. zobaczymy jak to będzie :D

Dorota pisze...

Ja się nie skusiłam na ten puder, talk nie działa dobrze na moją cerę.

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook