ROZDANIE!

Mój mężczyzna oszalał. 

Obudził mnie dziś dzwonek do drzwi. Otwieram i widzę kuriera z sporą paczką. Zupełnie zaskoczona podpisuję odbiór paczki, na której widzę taśmę WELTBILD. Wskakuję do domu, niemalże rozszarpuję paczkę i widzę sześć nowych pozycji! Sięgam po telefon, dzwonię do mojego D. i domagam się wyjaśnień. Słyszę tylko : "Niespodzianka!" :)

Zdublowała mi się jedna książka, a mianowicie "Pewnego razu w Paryżu" Molly Hopkins. Od razu wpadł mi pomysł do głowy, by oddać ją Wam! 


Krótkie zasady rozdania : 

1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga 
2. Napisz, jakie książki lubisz najbardziej czytać. Chętnie poznam ciekawe tytuły :)
3. Rozdanie jest międzynarodowe
4. Podaj mi swojego maila

Rozdanie trwa od dzisiaj, do 29 lipca 2012 roku. Zwycięzcę ogłoszę najpóźniej 2 dni od jego wylosowania. 

Zapraszam do zabawy!

Pozdrawiam, 
Marta

24 komentarze:

Kamyczek pisze...

Obserwuję jako Kamyczek
mail: histttoria@gmail.com

Z racji moich zainteresowań czytam sporo książek historycznych, ale skoro teraz mamy wakacje to uwielbiam lekkie powieści z humorem - do tego jestem fanką Paryża, więc polecam serie książek Stephena Clarke "Merde".

MintElegance pisze...

Obserwuję jako MintElegance
E-mail: angelika.swiatek@wp.pl

Uwielbiam kryminały i typowe babskie powieści:) z ciekawszych tytułów mogę polecić m.in. "Marina" Carlos Ruiz Zafon, "Cała nowa ja" Shari Low czy "Szczęściarz" Nicholas Sparks

Immenseness pisze...

Obserwuję jako: immenseness90
mail: immenseness90@o2.pl

Ostatnio przeczytałam ponownie całą sagę Zmierzch, może za stara jestem ale wciągają mnie takie nieco infantylne opowieści :) poza tym bardzo lubię czytać książki opowiadające historie kobiet wyznających Islam, i inne właśnie tego typu. Polecam "Kwiat Pustyni".

Kolorowy Pieprz pisze...

wspaniale nie- kosmetyczne rozdanie! Jak taka maniaczka jak ja może nie wziąć udzialu:)?

Obserwuję jako Kolorowy Pieprz z mailem kolorowypieprz@gazeta.pl

Czytam książki na tony- jedna tygodniowo jeśli ma do 200 stron. Obecnie kończę 4 tom "Gry o tron", choć moja ulubiona to "Wielki Marsz" King'a i Władcy Much Golding'a. Uwielbiam fantastykę, zwlaszcza polską, choć Malowany Człowiek skradl moje serce:)

chodzpomalujmojswiat pisze...

obserwuję jako: chodzpomalujmojswiat
martiinka@gmail.com

Lubię typowo babskie książki :): J.Sparksa, A.W Scotch (Jilian Westfield wyszła za mąż :)), Strasznie głośno, niesamowicie blisko (J.S. Foer)

Ev pisze...

Obserwuję jako Ev, mój mail to carpediem91@o2.pl

Lubię czytać książki przede wszystkim lekkie ;) Czytanie to dla mnie ma być przyjemność i relaks, a nie tortura, kiedy muszę się zbytnio głowić nad fabułą :P. Moją ulubioną serią pozostanie na zawsze Harry Potter. Inne ulubione pozycje to "Mistrz i Małgorzata", cała Jeżycjada M.Musierowicz (niby dla dzieci, ale genialne!), bardzo lubię też "Wywiad z Wampirem" A. Rice.

Ev pisze...

Ach, zapomniałabym dodać! "Cien Wiatru" Zafona to moim zdaniem mistrzostwo :) Jesienią mam zamiar przeczytać tę książkę kolejny raz.

Klaudia Joanna Julia. pisze...

Obserwuję jako Klaudia Joanna Julia.
e-mail: klaudia121121@wp.pl

Bardzo podobała mi się książka "Dziennik Bridget Jones". Chętnie też zaglądam do tytułów S.Kinga czy N.Sparksa.

Pozdrawiam

Pycia pisze...

Obserwuję jako Pycia
pycia_12@wp.pl
Książkami, które najczęściej czytam są biografie i ogólnie książki o tematyce muzycznej, ale nie pogardzę też czymś z innej beczki, chyba najbardziej podoba mi się bardzo znana książka pt. "Samotność w sieci", pozdrawiam! :)

zetanja pisze...

Obserwuję jako zetanja :)
e-mail: zetusia01@o2.pl
Ja uwielbiam książki kryminalne. Najbardziej ukochałam sobie autora Harlana Cobena i jego serię książek z głównym bohaterem Myronem Bolitarem, który rozwiązuje zagadki zaginięć lub morderstw :) czytam również inne książki, ale jednak najbardziej wciągają mnie kryminały :D

pozdrawiam

Ewu pisze...

Ja też składam zamówienie na welbild :) Twój facet na prawde mial fajny pomysł z tą niespodzianką ;) Książkę czytałam i polecam!

shellmua pisze...

Obserwuję jako: shellmua
Tytuł książki: Królowa deszczu
oleeencja@gmail.com

Lipsztyk pisze...

Obserwuję jako Lipsztyk
kikakikowa@gmail.com
Czytam w zasadzie wszystkie rodzaje książek oprócz science-fiction itp. Najbardziej natomiast lubię czytać kryminały (Agata Christie najlepsza! I ten jej sztandarowy bohater - Hercule Poirot - mój ulubiony), kryminało- thrillery (Jeffery Deaver - stworzony przez niego bohater Lincoln Rhyme - jest po prostu genialny), książki polskich autorek, takich jak np. Monika Szwaja ("Klub mało używanych dziewic" zdecydowanie polecam) czy Gutowska - Adamczyk z jej Cukiernią pod Amorem. Z zagranicznych autorek polecam książki Marian Keyes - "The other side of the story" zwłaszcza - książka nie dość, że napisana w ciekawy (technicznie) sposób, to jeszcze piekielnie zabawna! Lubię też książki typu "Zmierzch" czy "Harry Potter" lekkie i przyjemne oraz takie, nad którymi należy się dłużej zastanowić, przemyśleć, jak "Nędznicy", "Inny świat" czy "Zdążyć przed Panem Bogiem".
Ah, no i jeszcze książki z epoki kostiumowej Anglii! Jane Austen! Czytałam jej wszystkie powieści, ale Duma i Uprzedzenie zostanie moją ulubioną książką na zawsze:)

merczens pisze...

no nie mogę nie wziąć udziału!! :D
obserwuję jako merczens
mery.lu.1988@gmail.com

Moim ulubionym autorem jest C.R Zafon i mam jego wszystkie książki, które ukazały się na rynku, teraz wyszła nowa i zamierzam się na nią skusić. Mój ulubiony tytuł to Cień Wiatru, pierwsza książka jego autorstwa którą przeczytałam. Lubię też książki pokroju fantastyki ale takiej hm, delikatnej? Ciężko mi to wytłumaczyć - np. podoba mi się saga "Kłamca" Jakuba Ćwieka. Ogólnie lubię wydawnictwo Fabryka Słów. Do tego mnóstwo książek historycznych - szczególnie tych o II WŚ :)

merczens pisze...

potwierdzam :D

Cuciola pisze...

obserwuje jako Cuciola
aleksdem86@gmail.com

Lubie czytac ksiazki o psiej tematyce, o zachowaniu psow i ich szkoleniu.

emi pisze...

obserwuje jako: Emi
miak@vp.pl


Uwielbiam czytać różne książki. Nie mam ulubionego gatunku. Jeśli książka z dreszczykiem to polecam "Ostre przedmioty". Jeśli ma Cię książka rozśmieszyć wtedy najlepsza są "Udręki pewnej kasjerki". Wyciskacz łez? " Jesienna miłość" A obecnie biorę się za czytanie "Trzeci poziom"

Nadelaine pisze...

Obserwuję jako Nadelaine
k_c_16@o2.pl

Lubię czytać prawie wszystkie książki, które wpadną w moje ręce. Ciężko mi spamiętać wszystkie tytuły, ale ostatnio spodobały mi się m.in. 'Szanghajska kochanka' , 'Kurtyzana z Wenecji', ,Kłopoty z nieznajomym', ,Trzy strony medalu'. Lubię poznawać też nowe książki młodzieżowe m.in. Ewy Nowak, L.J.Smith, Tricii Rayburn i tak dalej.

sauria80 pisze...

Obserwuję jako sauria80
mail: sauria@wp.pl

Ja tam lubię literaturę lekką, łatwą i przyjemną i taką co się do torebki zmieści ;) Polecam serię kieszonkową Emilly Giffin - książki o życiu, miłości, poszukiwaniu swojego miejsca w świecie...

P.S. do 29?? czyli do naszych imienin :)

Independent Woman pisze...

Zgadza się! :)

karolek pisze...

Obserwuję jako xkarolek a mój mail to : karolciiiaa@o2.pl

Ja lubę książki o tematyce strasznej horrory, o egzorcyzmach, wampirach, ludzaich psychicznych ;) Moje ulubione książki to : Pamiętnik Narkomanki, Lena w chmurach, Córeczka i Widmo. Ale lubię też czasem poczytać luźne książki lub romansidła. :)

poloniamartyna pisze...

Obserwuję jako poloniamartyna
mail m_kowalewska_1a@wp.pl

Najbardziej lubię czytać książki, które opowiadają jakąś historię oczywiście najlepiej miłosną. Ale zarazem lubię kiedy trzymają mnie w napięciu i nie wiem np. którego mężczyznę wybierze kobieta. Uwielbiam kiedy książki są tak ciekawe, że wręcz je chłonę i nie mogę się doczekać co będzie dalej. :)

poloniamartyna pisze...

Polecam książkę ''Wieczni'' autorstwa A. Katsu i ''Alef'' P.Coelho .
Są fantastyczne! :)

Fiorenza pisze...

Obserwuję jako Fiorenza
e-mail: fiorenza@interia.pl

Ja jako wrażliwiec uwielbiam książki, które poruszają. ;) Ostatnio przeczytałam dwie pozycje Doroty Terakowskiej "Ono" oraz "Poczwarka", mogę szczerze polecić. :) Bardzo lubię też książki autorstwa Nicolasa Sparks'a, moje ulubione to "List w butelce", "Jesienna miłość", "Ostatnia piosenka".

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook