Świetna promocja w Weltbild + kilka drobiazgów

Przychodzę do Was z wiadomością o świetnej promocji w sklepach Weltbild - milion książek za 9,90zł! Promocja obowiązuje również w sklepie internetowym, gdzie wybór jest przeogromny. Dodatkowo, przy zakupie pięciu książek - szósta gratis. To tyczy się sklepów stacjonarnych, natomiast w sklepie internetowym przy zakupie pięciu książek - przesyłka gratis :)

Zaszalałam i wybrałam dla siebie : 


Jak patrzę na ten stosik to buzia mi się sama uśmiecha :)  Dziś kończę jedną książkę i zabieram się do "Brylantu Pindara".

Wracając z Weltbild zahaczyłam o Naturę i Rossmanna. Wpadłam też do Bijou Brigitte.  Po powrocie do domu czekała na mnie paczka z Avon. 












Pozdrawiam, 
Marta


17 komentarze:

ŻYCIOWE PASJE pisze...

Dzięki za cynk,ja także jestem molem książkowym,zapraszam do mojego nowego bloga :)

Kamyczek pisze...

jednym słowem udany dzień:) idę poogladać książki :D

zetanja pisze...

a ja czekam na recenzję BB Cream :) widzę, że ma fajny jasny kolor i duży SPF, to może być coś dla mnie :)

Ewu pisze...

Właśnie kończę czytac "Pewnego dnia w Paryżu" :)

zoila pisze...

Ooo, muszę się przejść do Weltbildu :). Śliczna szminka

cheneelle pisze...

Muszę w poniedziałek zajrzeć do Weltbildu. Narzekam już na nudę książkową.

Lady In Purplee pisze...

nausznica wpadła mi w oko, po ile była w BB?

Ev pisze...

Chętnie przeglądnę ofertę księgarni, dzięki za info :) A zakupy udane, nausznica jest b. ładna :)

Yasminella pisze...

Jestem ciekawa jak sprawdzi Ci się ten BB krem.

A nausznica jest urocza.

chodzpomalujmojswiat pisze...

jestem ciekawa BB kremu :)

Natt. pisze...

Chętnie przeczytałabym "Pewnego dnia w Paryżu" :D Może, gdy już przeczytasz, zdasz recenzję na jej temat?
PS: jestem tu nowa. chcialabys zajrzec na mojego bloga i powiedziec, co powinnam zmienic, dodac, zeby bylo jakos przyzwoicie? :)

Angela pisze...

ciekawe jak u mnie sprawdziłby sie ten BB :D

Independent Woman pisze...

Zapłaciłam za nią tylko 12,99zł bez promocji :) Żałuję, że był tylko jeden rodzaj, bo na pewno wzięłabym więcej...

zapaLov pisze...

Bardzo ładne usta.
Może chciałabyś wygrać bluzkę zaprojektowaną przez mnie samą a może jeszcze dodatkowo spódnicę.
Zajrzyj do mnie http://zapalov.blogspot.com/2012/07/konkurs-nowe-nagrody-3-kwadranse-i.html

Magdalena pisze...

Czekam na Twoją recenzję kremu BB. Też chciałam się na niego skusić, ale jakoś tak nie wyszło.

esPe pisze...

Kupiłam ostatnio ten tusz do rzęs i jestem zadowolona :)

MintElegance pisze...

taka promocja na książki, a ja na debecie jestem...:(

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook