Szykujesz się ze mną? :)

Postanowiłam, że zrobię dla Was post w stylu "get ready with me" :) Idziemy dziś na rodzinną imprezę i pomyślałam, że taki post to będzie fajny pomysł :) 

Zaczynam od kąpieli całego ciała i mycia włosów (szampon - Radical, odżywka do spłukiwania - Avon malinowa) 




Na włosy nakładam mgiełkę Radical oraz spryskuje je odżywką termoochronną z Avonu. 




Rozczesuję włosy moją ukochaną szczotką z Avon oraz suszę włosy chłodnym strumieniem powietrza. Gdy włosy są w połowie suche, nakładam żel dodający objętości - również z Avon. 




Wysuszone, wypielęgnowane włosy prezentują się tak : 



Ostatnio praktycznie nie robię z nimi nic, pozostawiam je same sobie. Dziś postanowiłam dodać im skrętu lokówką : 



Wybieram dość grube pasma i kręcę loki "pastereczki" :




Po skręceniu całych włosów, daje im chwilkę odsapnąć i wsmarowuję w siebie balsam brązujący : 



Roztrzepuję loki palcami, spryskuję lakierem do włosów. 



Pozostał mi tylko makijaż i ubranie się! :) 






Podoba Wam się taki typ postów?

Pozdrawiam, 
Marta

19 komentarze:

Paramore pisze...

Efekt końcowy świetny, makijaż bardzo, bardzo mi się podoba - zdecydowanie kocham taki połyskujący brąz na powiekach *.*
Udanej zabawy ;)

helloyellow. pisze...

Efekt końcowy genialny, jest różnica. Genialnie Ci w takich lokach, rób je sobie częściej :D

MadameBijou pisze...

makijaż przecudowny! :) Radicala nie używałam jeszcze. Na razie zaopatrzyłam się w odżywki Marion.
pozdrawiam i zapraszam
MadameBijou

Marta pisze...

Naturalnie jesteś równie piękna co z makijażem :)) Udanej zabawy :))

Przeszkoda pisze...

jakie zakrętaski śliczne :)

Lady In Purplee pisze...

Ja poproszę więcej takich postów, świetny pomysł :)

merczens pisze...

piękna :) post bardzo fajny :)

Magdawe pisze...

Świetnie wyglądasz w takiej fryzurze.

Agnieszka pisze...

jasne, że sie podoba, fryzura super :D

Motylica pisze...

A ja nadal dopominam się o posty ślubne. :]

Brunette's Heart Makeup pisze...

Super pomysł na post, efekt super:D

Świat Wery pisze...

świetny efekt

Beauty_Station pisze...

Świetny pomysł na posty- poproszę o więcej :)

Magdalena pisze...

Bardzo fajny pomysł :)

Beauty Wizaż pisze...

Makijaż piękny, fajny post :)

Make-up_kama pisze...

Post świetny,ale jesteś ładna:))

Magda pisze...

Podoba mi się pomysł takich postów. Możesz jeszcze np. zamieszczac ile zajmuej Ci mniej wiecej który etap:) Tak z ciekawości:)

Kolorowy Pieprz pisze...

fajny pomysł:) moje spinki z ha-łemu! wszędzie ich szukam:)

Paulina pisze...

też mam taką lokówkę :) i bardzo lubię szczotkę z avonu

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook