BRA CUPS - wymienię bądź odsprzedam

Pamiętacie jak zamieściłam post dotyczący zakupów przedślubnych? Kupiłam biustonosz silikonowy typu "bra cups", przymierzyłam go i stwierdziłam, że fatalnie na mnie leży. 

Wiem, że wiele dziewczyn jest z niego zadowolona więc pomyślałam, że może któraś z Was chciałaby go wypróbować. Biustonosz był tylko mierzony. Jest zdezynfekowany.

Chętnie wymienię go na na przykład książkę, kosmetyk, cokolwiek co mnie zainteresuje bądź po prostu odsprzedam za połowę ceny. 

Mój mail : independentwoman92@onet.pl





Pozdrawiam i czekam na maile zainteresowanych, 
Marta :)

5 komentarze:

Zwyczajna o wszystkim i o niczym ... pisze...

mam takie w domku mialam raz na sobie i nawet dały rade :) no ale to 3ba sie dobrze w tym czuc

Malgosia Skowron pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Independent Woman pisze...

Ja chyba po prostu wzięłam za mały rozmiar. Cóż.
Moja wina.

Magdawe pisze...

Jeszcze raz polecam Ci wielofunkcyjną bardotkę z Esotiq. Noszę ją bardzo często do wielu różnie wykrojonych topów i bluzek.

Kosmetyki Panny Joanny ;) pisze...

nigdy nie miałam... chyba wolałabym bardotkę ;) pewniej bym się w niej czuła

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook