Denko - lipiec 2012

Bez zbędnych wstępów, zapraszam Was na denko lipca! :)

1. Pianka do golenia Real Quality - istna tragedia. Po zaaplikowaniu na ciało momentalnie znika na skutek rozsmarowywania. Koszmar :D 
2. Ziaja, masło kakaowe, mydło pod prysznic - śliczny zapach, ale niestety produkt wysusza skórę. Nie spotkałam się jeszcze z taką wersją Ziajki pod prysznic która by tak drastycznie wysuszała skórę. Nie polecam.
3. Kamill, oliwkowy żel pod prysznic - dobrze się pieni, przyjemnie pachnie, jest niedrogi i.. po porostu go lubię. 
4. Ziaja Spopt spa, mydło pod prysznic - ta wersja, w odróżnieniu od wersji z masłem kakaowym, nie wysusza skóry i wręcz ją nawilża. Ma przyjemny, rześki zapach idealny na lato.


 5. Szampon i mgiełka do włosów Radical - na ich temat mówię... co miesiąc :D 
6. Garnier ultra doux, odżywka do włosów z olejkiem arganowym i żurawiną - niewydajna; włosy się po niej łatwo rozczesują, są w miarę miękkie. Nie kupię po raz kolejny. 
7. Ziaja, odbudowująca odżywka do włosów - pisałam już o niej kilka razy; wracam do niej co jakiś czas, jest na prawdę... zadowalająca. 
8. Avon, odżywka do włosów z maliną i hibiskusem - przepięknie pachnie! Po za tym... nic szczególnego nie robi. Włosy się dobrze po niej rozczesują.


9. Soraya, balsam do ciała poprawiający koloryt skóry - RECENZJA 
10. Eveline Slim Extreme 3D Spa, aktywne serum modelujące brzuch i pośladki - nie wiem czy to placebo ale.. moje pośladki rzeczywiście są jakby jędrniejsze i bardziej uniesione. Brzuch również ujędrnił się po stosowaniu serum. Jestem pod jego ogromnym wrażeniem i na prawno kupię ponownie (zdaję sobie sprawę, że to nie tylko sprawka tego kosmetyku, ponieważ stosuję dietę i codzienne ćwiczenia).
11. Avon Foot Works, krem do stóp z cynamonem i pomarańczą - pięknie pachnie, dobrze nawilża. Szkoda, że to edycja limitowana. 
12. Joanna Naturia, masło do ciała z truskawką - właściwie same plusy : masło łatwo się rozsmarowuje, szybko się wchłania, jest dość wydajne, tanie i cudownie pachnie. Na pewno kupię ponownie inne wersje zapachowe. 
13. PRÓBKA : Balea Young, balsam do ciała z mango i wanilią - dzięki Pati za taką potężną próbę :D Balsam ma bardzo lekką konsystencję, szybko się wchłania. Trochę lepi się, ale jest to do przeżycia. Zapach uwiódł mojego narzeczonego. Jest niesamowity! :)


14. Delia, zmywacz do paznokci - dobry zmywacz. Ot, tyle. 
15. Delia, hypoalergiczny żel do mycia twarzy i demakijażu - doskonale myje twarz, nie wysusza jej, pachnie jak perfumy D&G, jest tani, ma pompkę i.. czego więcej chcieć? 
16. Almay, puder sypki - niezwykle wydajny; matuję skórę (ok. 3 godziny), pozostawia na twarzy niebanalne wykończenie "healthy skin". Polecam i myślę, że kiedyś do niego powrócę. 
17. Wibo growing lashes stimulator mascara - odkrycie ostatnich miesięcy : nigdy nie powiedziałabym, że tusz z Wibo tak pozytywnie mnie zaskoczy. Jedno pociągnięcie rzęs tuszem daje nam już przyzwoity wygląd, natomiast po drugim i trzecim, rzęsy wyglądają, jakby były sztuczne. Uwielbiam go. Jedyną wadą jaką w nim zauważyłam to to, że ma tendencję do osypywania się.

A jak Wasze denka? 

Pozdrawiam, 
Marta

12 komentarze:

Magdawe pisze...

Lubię tusz Wibo tyle, że w wersji różowej.

Kamyczek pisze...

sporo tego :) u mnie kiepsko idzie..

Sabrina pisze...

Bardzo fajne denko :) Jestem ciekawa tego zapachu balsamu z Joanny

Yuki. pisze...

Z Joanny posiadam masło o zapachu kawy - również mnie zachwyciło ^.^

Świat Wery pisze...

Radical szampon mnie kusi

Nikaa pisze...

Moja mama używa Radical więc z tego co wiem jest naprawdę dobry :D

Girlinblond pisze...

Bardzo duże to denko :) uwielbiam te zapachy w Avonie :)

Ala pisze...

Sporo tego ! ;D
Gratuluję .

Sylwiaa pisze...

zapachy z Avonu sa swietne ;)

sauria80 pisze...

w tym miesiącu ja też denko przygotowuję :)

Beauty Wizaż pisze...

Mam ochotę na to truskawkowe masło :)

Magdalena pisze...

Sporo zużyć. Ja jakoś nie mogę się zmusić do tego typu wpisów, bo mój pokój i tak jest zagracony, dodatkowe puste pudełka, to byłby koszmar.

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook