Elegancki makijaż podkreślający urodę.

Zainspirowana najnowszym filmikiem KatOsu postanowiłam, że spróbuję i ja wykonać coś podobnego :)

Do wykonania makijażu użyłam : baza silikonowa Delia, podkład Revlon PhotoReady, korektor Essence, puder Vichy Dermablend, bronzer Hoola Benefit, róż Catrice, rozświetlacz YSL, baza pod cienie Dax, cienie NYX, czarna kredka Avon Supershock, biała kredka Basic, tusz do rzęs Wibo, brwi - cień Avon + żel do brwi Wibo, szminka Avon UCR Carnation Cream.  





Efekt bardzo mi się podoba, będę częściej się tak malować. :) 

Pozdrawiam, 
Marta


17 komentarze:

*Natalia* pisze...

Pięknie :)!

merczens pisze...

super :)) bardzo mi się podoba :)

Marta pisze...

Kolorystyka bardzo *moja*, chyba spróbuję też coś takiego wykonać :))

Yuki. pisze...

Baaardzo ładnie i subtelnie :)

Lencia00 pisze...

Bardzo fajny makijaż :)

Lady In Purplee pisze...

Jak najbardziej podoba mi się, cudnie w nim wyglądasz :)

Kolorowy Pieprz pisze...

taki....ślubny:) prześliczny!

Świat Wery pisze...

super

Motylica pisze...

Rzeczywiście, wyszło świetnie. :)

Yasminella pisze...

Bardzo ładnie, tak dziewczęco wyglądasz w nim

pannajoanna pisze...

ślicznie wyglądasz w takim wydaniu :) a makijaż bardzo mi się podoba, sama często maluję się tak na co dzień :)

Ann pisze...

Pięknie :) pasuje Ci taki makijaż :)

Anna ♥ pisze...

W sobotę idę na urodziny i ten makijaż na pewno wykonam :)

Lena pisze...

Często robiłam taki makijaż :) i bardzo ładnie wyglądasz w nim !

Make-up_kama pisze...

Świetny!:)

Agusiak747 pisze...

bardzo ładny, rzeczywiście powinnaś się tak częściej malować :D

Nisia pisze...

Makijaż bardzo w moim stylu :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook