Inspired by The Disney Princess- JASMINE

Dziś pierwszy makijaż z serii inspirowanej księżniczkami Disney'a. Wahałam się nad makijażem typowo arabskim, raczej mało wyjściowym a zwykłym dzienniakiem z użyciem barw z jej stroju. W ostatecznej wersji postawiłam na połączenie obu makijaży. Mam nadzieję, że mi się udało. :) 






KOSMETYKI UŻYTE : bb krem Bielenda, korektor pod oczy Essence, puder prasowany Bell, bronzer Joko, róż MAC warmth of coral, rozświeltacz elf gotta glow, baza pod cienie Dax, cienie Sleek Curacao, Monaco i paleta 120 cieni, turkusowa i czarna kredka Avon, tusz do rzęs Wibo, cień z palety Mocha Latte Avon na brwi, żel do brwi z My Secret, pomadka Avon Silky Peach

P.S.: Zapraszam Was również na "mini wywiad" jaki przeprowadziła ze mną Magda z bloga www.magda55.blogspot.com . :) 
----------> LINK
 Pozdrawiam,
Marta


20 komentarze:

Kamyczek pisze...

uwielbiałam oglądać zawsze w soboty rano jak byłam dzieckiem :D ah :D

Beauty_Station pisze...

Bardzo ładny makijaż :) Szczególnie podoba mi się ten turkusowy cień :)

Carmilla Make-up pisze...

Świetna interpretacja :) Bardzo mi się podoba :)
Czy mogę umieścić link do tego posta w galerii na moim blogu? :)

Independent Woman pisze...

Ups, zapomniałam tego zrobić!
Pewnie, że możesz :)

Karola pisze...

Bardzo mi się podoba:)

Independent Woman pisze...

Dziękuję :)

Independent Woman pisze...

Taaa.. ja też :)
Choć moją absolutnie najukochańszą bajką była Pocahontas :) :)

Carmilla Make-up pisze...

super, dzięki :)

Yuki. pisze...

Wręcz cudownie, podoba mi się. Bardzo ci ten makijaż pasuje moim zdaniem :)

Brain For Sale pisze...

to Bielenda też ma swoj BB krem?:D

Kolorowy Pieprz pisze...

Czytalam wywiad zakomleksiona seksi laseczko! Krol Julian dalby Ci klapsa za te kompleksy;)

chodzpomalujmojswiat pisze...

baaardzo mi się podoba :)

Paramore pisze...

Piękny! Będę musiała skopiować :D

Make-up_kama pisze...

Piękny!pasuję ci:)

Beauty Wizaż pisze...

Piękne kolory, pasują Ci :)

Motylica pisze...

Bardzo mi się podoba. Bardzo. Świetnie wyglądasz w tych kolorach. :)

Paulina pisze...

piękne oczy :)

nikki pisze...

Ładne kolorki :)

Refleksja pisze...

Bardzo ładny makijaż :) Śliczne kolory :)

Nisia pisze...

prześlicznie :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook