Ulubieńcy : lipiec 2012




  • bb krem Maybelline - idealny na upalne dni; recenzja wkrótce
  • bb krem Bielenda - świetnie sprawdzi się przy umiarkowanej temperaturze; recenzja wkrótce 
  • liner chabrowy Wibo - kupiłam go podczas "wielkiej wyprzedaży Różanej Kolekcji"; doskonale komponuje się z letnią opalenizną, jest łatwy w aplikacji i trwałość ma nie najgorszą. Za 1,80zł na prawdę się opłacało! 
  • cień w kremie Essence i w musie Catrice - bardzo proste i szybkie w aplikacji, nadają śliczny efekt zdrowej, "wypoczętej" powieki - sprawdzą się podczas wakacyjnych urlopów 
  • bronzer w musie Essence LE Soul Sista - (dzięki za próbkę Patuś:* ) nakładam do pędzlem z Hakuro H54 -wówczas nie robi plam;  ma lekko złotawą poświatę która w wspaniały sposób podkreśla opaleniznę. Uwielbiam go i kiedy tylko ta LE pojawi się w Polsce kupię pełnowymiarowe opakowanie. 
  • róż i bronzer w jednym W7 Africa - letni "must have"; o ile zimą kiedy nasza cera jest blada i nijaka na twarzy wygląda źle, latem prezentuje się wyśmienicie. Utrzymuje się długo na twarzy, jest bardzo wydajny. 
  • baza pod cienie Dax - w końcu znalazłam tańszy zamiennik bazy Artdeco; recenzja wkrótce
 

  •  Lirene, antycellulitowe serum ujędrniające - przepięknie pachnie pomarańczą! Skóra rzeczywiście stała się jędrniejsza i gładsza. Czy dzięki niemu pozbyłam się cellulitu? Chyba zaskoczeniem nie będzie jeśli powiem, że odpowiedź brzmi : nie. :)
  • Joanna Naturia, odżywka bez spłukiwania z miodem i cytryną do włosów suchych i zniszczonych - odżywka niesamowicie działa na moje suche końce - wygładza je i sprawia, że są lśniące i przyjemne w dotyku. Uwielbiam ją używać, na pewno nie skończy się na jednym opakowaniu. 
  • Avon żel w sprayu dodający objętości - pierwszy kosmetyk tego typu, który na prawdę działa; chcecie recenzję i zdjęcie "przed i po" ? 
  • Balsam brązujący Lirene - po próbie z Sorayą, powróciłam do niego i zostanę przy nim na zawsze :D RECENZJA

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu, 
Marta

20 komentarze:

Fiorenza pisze...

z pewnością wypróbuję bazy, bo do tej pory nie trafiłam na żadną dobrą. :)

Kamyczek pisze...

też by mi się coś przydało na cellulit..

saharu pisze...

kusicie tymi kremami bb

Ewelina pisze...

Muszę pooglądać te cienie w kremie Essence, z opisu zdają się ciekawe:)

Magdalena pisze...

o krem BB z Bielenedy. Nie wiedziałam, że taki jest.

KOSMETASIA pisze...

2 dni temu zrecenzowalam ta baze z cashmere, jak dla mnie porazka :P

Karola pisze...

Odżywka Naturia jest świetna właśnie jej używam:)

Mooncat pisze...

Skuszona pozytywną recenzją balsamu brązującego Lirene też sobie go kupiłam i muszę przyznać, że całkowicie przyznaję ci rację. Jest świetny!

Independent Woman pisze...

:)

Independent Woman pisze...

Ile ludzi, tyle opinii :)

Independent Woman pisze...

Ja do niedawna też. :) Jest na prawdę godny polecenia.

Independent Woman pisze...

Są idealne na letnie miesiące. :)

Independent Woman pisze...

]:->

Independent Woman pisze...

Mam wrażenie, że jeśli nie ćwiczenia i odpowiednia dieta to nic nie jest wstanie go zredukować.

Świat Wery pisze...

mi BB MNY nie odpowiada, za szybko znika z twarzy, jakby wogóle go nie było, więc po co nakładać

Daria pisze...

muszę wypróbować ten bb z maybelline :)

ewwwa pisze...

Baza Dax jest niesamowita! Czekam na recenzje kremu BB Maybelline :)

Make-up_kama pisze...

Zastanawiam się nad tym kremem BB z Maybelline,chyba się skuszę:D

Girlinblond pisze...

Najbardziej ciekawa jestem efektu różu i bronzera w jednym W7 Africa :)

Wypróbuj sama pisze...

Avon - chcemy. :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook