Vermillion

Prezentuję Wam dziś pomadkę, nowość od Avon którą pokazałam Wam w poprzednim poście. Vermillion to ostra czerwień, przełamana pomarańczem. Wspaniały odcień! Zawiera w sobie milion drobinek. W ciągu dnia nie wędrują po całej twarzy, więc w żaden sposób mi one nie przeszkadzają - pięknie błyszczą w słońcu. :)




Do wykonania makijażu użyłam : bb krem Maybelline, puder Bell, bronzer w kamieniu Avon, rozświetlacz elf gotta glow, szminka Avon Vermillion, cień w kremie Essence, cień z palety NYX, brązowa kredka Astor, biała kredka Basic, tusz do rzęs Wibo;


Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam, 
Marta

42 komentarze:

Magdawe pisze...

Hm... W ogóle nie widać tych drobinek na ustach. Szminka wygląda na kremową, bezdrobinkową pociągniętą błyszczykiem.

Independent Woman pisze...

Może dlatego, że są one bardzo drobniutkie :)

*Natalia* pisze...

Wyglądasz pięknie w czerwieni :)

Daria pisze...

piękna :)

Basia8212 pisze...

Piękna elegancka pomadka i piękny makijaż!

lolita76548 pisze...

Pięknie wyglądasz w tym makijażu. Zwykły i efektowny dzienniak

Make Up Passion pisze...

Bardzo ciekawy odcień pomadki. Poza tym świetnie wyglądasz w całej tej stylizacji! Buzka bardzo mi się podoba i razem z makijażem, fryzurą i kolczykami tworzy świetną całość. :)

Kaśq. pisze...

piękny, subtelny makijaż. Bardzo mi się podoba.. !

minxie91 pisze...

fajna bluzka;D

pannajoanna pisze...

Odcień pomadki wygląda tak..elegancko, bardzo mi się podoba :) A drobinki faktycznie muszą być nieduże bo na zdjęciach ich specjalnie nie widać :)

holiday in hollywood pisze...

przepiękna ta czerwień :)

oliiwiki pisze...

Piękny makijaż;

Iwetto pisze...

Cały look mi się podoba: upięcie, makijaż i strój ;) A pomadka ma niesamowicie intensywny kolor Wow!

Lady In Purplee pisze...

Przepiękny kolor i skoro jest łamana pomarańczą to może i dla mnie być dobra :)

Karola pisze...

Bardzo lubię taki kolor na ustach :)

Monia pisze...

Wspaniale wyglądasz :) bardzo pasuje ci ten odcień :)

Independent Woman pisze...

Dziękuję :)

Independent Woman pisze...

Dzięki :)

Independent Woman pisze...

Dzięki :)

Independent Woman pisze...

Zgadzam się, czerwona pomadka (czy jakakolwiek inna w mocnym kolorze) to świetny pomysł na szybki a efektowny makijaż dzienny czy też wieczorowy :)

Independent Woman pisze...

Miło mi :)

Independent Woman pisze...

Cieszę się, że Ci się podoba :)

Independent Woman pisze...

Kupiona za 2zł w sh :D

Independent Woman pisze...

Jest cudowny!

Independent Woman pisze...

Zgadzam się :)

Independent Woman pisze...

Zgadzam się :)

Independent Woman pisze...

:)

Independent Woman pisze...

Spróbuj, może Ci podpasuje :)

Independent Woman pisze...

Ja też, są niezwykle efektowne :)

Independent Woman pisze...

A dziękuję ;)

layla pisze...

piękny jest ten kolor, choć w katalogu wyglądała na bardziej zgaszoną czerwień i z tego właśnie powodu chciałam ją kupić :) pięknie wyglądasz :)

ewwwa pisze...

Wow, przepięknie Ci w tym makijażu ! :D

Agusiak747 pisze...

ładnie Ci w niej, ciekawy odcień :D

Make-up_kama pisze...

Wyglądasz w niej niesamowicie:)

Magdalena pisze...

O matko! Piękny kolor szminki!

pink-pocket pisze...

Im dłużej na Ciebie patrzę tym bardziej przypominasz mi Coco Rochę :)

Martyna&Agnieszka pisze...

Świetnie ci w takim kolorze szminki:) Uroczy makijaż.

Martyna

PS: Trochę się u nas zmieniło. Od teraz można odwiedzić dwa blogi:

lifestylowo-modowy:
ladiesteaparty.blogspot.com

oraz kulturalny:
ladiescoffeeparty.blogspot.com

Zapraszamy:)

sauria80 pisze...

piękny kolorek! idealnie pasuje do bluzeczki - gdzie ją kupiłaś??

Immenseness pisze...

piękny kolor pomadki jak i całość makijażu :) zresztą jak zwykle :)

olkack12353 pisze...

ślicznaa
http://aleksandra96love.blogspot.com

Maliniarka pisze...

wyglądasz przepięknie, lubięTwoje usta w takich kolorach, do tego równe krechy <3

zimi pisze...

takie makijaże lubię najbardziej, piękna jesteś :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook