Napad na Ziaję

Dziś z mężem byliśmy w CH Korona, gdzie ku mojej uciesze otworzyli sklep firmowy Ziai. Co prawda, wielki nie jest ale asortyment bogaty i w całkiem przystępnych cenach. Co kupiliśmy? 


  • Szampon do włosów Yego + żel pod prysznic za uwaga... 6,70zł :) 
  • Żel pod oczy z szałwią, cena : 4,90zł 
  • Krem nawilżający, matujący cena: 9,80zł
  • Krem Czarny Bez dostaliśmy w gratisie :)

P.S.: trochę zdjęć z przeprowadzki i niewielkiego remontu :) Jak już zrobimy to co zrobić mamy to efekt końcowy na pewno zobaczycie :) 

ETAP I


ETAP II






 

POZDRAWIAM, 
Marta

19 komentarze:

Marvoo pisze...

Byłam ostatnio w koronie i nie widziałam Ziaji! Trzeba nadrobić.

~Marta pisze...

Ładne zakupy, a toaletka - ah marzy mi się taka :)

lolita76548 pisze...

Zazdroszczę już stanu zamężnego!

Kolorowy Pieprz pisze...

Schidlas po nocy poslubnej! Marniejesz:P :) co do ziaji- zazdroszcze! Polecam rozswietlajacy krem w czerwonym opakowaniu. Kiedys o nim pisalam, jest rewelacyjny!

Kolorowy Pieprz pisze...

*schudlas

Natalia S. pisze...

W całym bałaganie kącik kosmetyczny być musi. I basta. ;)
Ziaja, Ziaja... Uwielbiam krem bio-nawilżający w zielonym opakowaniu. Polecam, jest świetny pod makijaż. :)

ewwwa pisze...

Świetny kącik kosmetyczny :) ja tez musze wpasc do sklepu ziaji po płyn lody waniliowe;)

Kaśq. pisze...

super kącik ;DDD ile pędzli <3

merczens pisze...

kupiliście mieszkanko? super :) zazdroszczę kącika do makijażu, ja mimo że posiadam toaletkę to będę musiała z niej zrezygnować bo nie było miejsca pod oknem :( z Ziaji bardzo lubię kremy HerbikaPlant, mam z białą herbatą :)

Pycia pisze...

toaletka jest świetna! gdzie ją dostałaś? :)

Lady In Purplee pisze...

Ten pomarańcz na ścianie jest świetny! :)

Kosmetyki Panny Joanny ;) pisze...

jejku jak ja bym chciała mieć toaletkę :( moje mieszkanko jest tak małe, że nie mogę sobie na nią pozwolić
czekam na recenzję ;)

Kamyczek pisze...

bardzo lubię Ziaję:)

Beauty_Station pisze...

W moim mieście też otworzyli Ziaję, ale kupna kremu do twarzy bym nie zaryzykowała :P Nie mam zaufania do tej firmy. Żele, balsamy jak najbardziej, ale twarz wole smarować sprawdzonymi produktami.

Agnieszka O pisze...

gratuluję zmiany stanu cywilnego ;* i zazdroszczę takiej ilości i takiego porządku w kosmetykach
obserwuję ;>
www.enchanting-lady.blogspot.com

Karola pisze...

W Kielcach sklep Ziaji chyba będę musiała tam zajrzeć w piątek:)

Iwetto pisze...

Ile dobroci w toaletce :D Czekam na przegląd z bliska ;)

zimi pisze...

ale szuflada tej toaletki mnie interesuje :] Co do Ziai to nasza, polska dobra firma, której ufam :)

madaleine90 pisze...

ile pedzelkow ;) i ile zdobyczy ;) ja ostatnio przerzucilam sie na kupno kosmetykow online, zapraszam na bloga i na odbior 10% znizki w drogerii - dla kazdego :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook