Podkręciłam nturalny kolor ust.

Dziś makijaż podkreślający usta i oczy w jednym. Kolor pomadki jakiej użyłam to mój naturalny, odrobinę ciemniejszy :)


Mam jakiś problem z bloggerem, nie mogę wrzucić więcej niż jedno zdjęcie...

Kosmetyki użyte : krem bb Bielenda, korektor pod oczy Essence, puder Bell, bronzer elf, róż Essence Marble Mania, rozświetlacz Inglot nr 83, baza pod cienie DAX, cienie Catrice i Inglot, tusz do rzęs p2, brązowa kredka Astor, biała kredka Basic, brwi Avon, konturówka Lovely, szminka Avon URC Chic'

Pozdrawiam, 
Marta


24 komentarze:

Kolorowy Pieprz pisze...

ciekawe jak sprawdza sie u Ciebie ten tusz, ja nie umiałam sobie z nim poradzic- uzyłam jeden jedyny raz...Co myslisz o arganowym szamponie? Robiłam wpis i jestem ciekawa, czy u Ciebie jest równie dobry...

Kolorowy Pieprz pisze...

no i oczywiście i jak zwykle: zazdroszczę pięknych oczu:)

kleopatre pisze...

Ładnie:). O widzę, że użyłaś różu z Marble Mani, dawno go nie używalam:)

merczens pisze...

super :) podoba mi się ten kolor na ustach :)

Kosmetyki Panny Joanny ;) pisze...

ale masz duże oczy ;)

ksenka pisze...

Ładnie ;) ale masz duże oczy :)))

KOSMETASIA pisze...

masz cudowne oczy :D usta tez :D

KOSMETASIA pisze...

a z bloggerem - nic nie daje wylogowanie i zalogowanie sie ponownie?

Monika pisze...

śliczny :) tylko co taka smutna? :)

agnesss25 pisze...

artus nie obraz sie ale bardzo niekorzystne zdjecie dodałas,Masz tu takie wielkie oczyska, odwracajace uwage od ust

Independent Woman pisze...

Nie obrażam się ale... ciężko mi ostatnio zrobić jakieś korzystne ujęcia... :|

Independent Woman pisze...

Zmęczona ostatnio jestem :)

Independent Woman pisze...

Czasem daje a czasem nie... ;/

Independent Woman pisze...

Dzięki :)

Independent Woman pisze...

Za duże.
:)

Independent Woman pisze...

;)

Independent Woman pisze...

Jest świetny :)

Independent Woman pisze...

Bardzo go lubię :)

Independent Woman pisze...

<3

Peach pisze...

O jejuś, ale oczyska :D

Justyna pisze...

jakie duże oczy :) śliczne ;)

sauria80 pisze...

oczy masz jak sarna! :)

Independent Woman pisze...

Hah, to komplement? :) :) :)

agnesss25 pisze...

wierze ci, czasem tak jest :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook