RECENZJA : Mariza Selective, Chic - błyszczyk do ust

Błyszczyków zwykle nie używam. Nie lubię ich głównie ze względu na ich mizerną trwałość i lepiącą się konsystencję. Błyszczyk który opiszę poniżej, stosuję jednak z niekrytą przyjemnością.


OPAKOWANIE : klasyczne z klasycznym aplikatorem w postaci pacynki.
ZAPACH : bardzo przyjemny - powiedziałabym, że gumowo-jeżynowy :) 
KOLOR : prawdziwy ciemny, choć nie rzucający się w oczy róż, który po zaaplikowaniu na usta nie gubi się - tak więc krycie, oceniłabym jako zadowalające. 
DZIAŁANIE : błyszczyk nadaje bardzo ładny błysk, choć daleko mu do efektu tafli wody. Szkoda. Trwałość? Standardowa - ok. 2 godziny bez jedzenia i picia. Błyszczyk ma dość gęstą konsystencję, więc nie spływa z kącików ust (a tego w błyszczykach nie lubię chyba najbardziej). Co do klejenia na ustach to mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że znam gorsze kleje niż ten. ;] 


A na ustach prezentuje się tak : 


Podsumowując, błyszczyk zadowolił mnie właściwie w 100%. Nadaje piękny kolor, ślicznie pachnie oraz nie klei się i nie spływa z kącików ust. Czy kupię inny kolor z tej serii? Nie wiem, bo jak wyżej wspomniałam błyszczyków używam tylko "od wielkiego dzwonu".

Pozdrawiam, 
Marta

13 komentarze:

layla pisze...

jaki cudny kolor! :D przepiękny :)

paulus6c pisze...

Świetny kolor :))

Agusiak747 pisze...

mam tak samo z błyszczykami - raczej rzadko... ostatnio spotkałam na swej drodze takie, które mnie zadowoliły, więc używam - Bell i Paese :)

chodzpomalujmojswiat pisze...

kolor jest super :)

~Marta pisze...

mam taki bardzo barbiowy róż i kolor absolutnie do mnie nie pasuje :)

Immenseness pisze...

ładny kolor :)

KOSMETASIA pisze...

podoba mi sie kolorek :)

LittleGlamDress pisze...

nie mam zaufania do tej firmy:)

Gray pisze...

Na ustach wygląda ślicznie, czy to ta nowa malinka jest? :) Ja błyszczyków też jakoś nie za bardzo używam, choć powoli się do niektórych przekonuję :)

Chwila pisze...

Piękny na ustach;-) Ciekawe jak sprawdzi się u mnie!

Marcelina MARIZA pisze...

Witaj :)
a co sądzisz o kosmetykach marizy? Jesteś zadowolna? Używałaś?
A może jesteś ciekawa i chciałabyś je wypróbować?

pozdrawiam,
Marcelina

Paulina pisze...

wow, piękny kolor

Sandra ja pisze...

To jest malinowy (7351)? Fajny nawet :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook