Szminki Avon, część 4 : misz masz

Kolejna część sagi o szminkach z Avonu. Jeśli chodzi o tą część, to może być pewien problem - zdaję sobie sprawę, że nie wszystkie przedstawione dziś są jeszcze dostępne bezproblemowo w bieżących katalogach.

  • UCR Cool, Violet ice - szminka lekko chłodzi usta; konsystencja bardzo kremowa; krycie średnie, którym można uzyskać mocne; przepiękny zapach, coś na styl zielonych Orbitek:), kolor wrzosowy, chłodny róż wpadający w fiolet z dużą ilością iskrzących drobinek - jedna z moich ulubionych szminek.

  •  "Usta w pełni", beige nude - opisywałam ją TU


  • Color Trend, pink sunrise - wbrew pozorom, kiczowatemu zapachowi oraz opakowaniu to całkiem dobra szminka. Ma piękny kolor nude, wpadający w róż. Szminka ma bardzo kremową konsystencję, ale niestety potrafi wysuszać usta. 

  •  Color trend, kiss me (pewna walentynkowa, limitowana edycja) - mam ją z wymianki; szczerze mówiąc w ogóle nie lubię tej szminki. Nie pasuje mi w niej nic - kształt, kolor i cała reszta wymieniona wyżej (opakowanie, zapach). 


I na koniec mały, studencki haul :) Jestem wzrokowcem, więc moje notatki są bardzo kolorowe i... czasem pstrokate : D 


Pozdrawiam, 
Marta

19 komentarze:

Świat Wery pisze...

też mam pamięć fotograficzną:P
zmiany w Avon ze szminkami są tak wielkie, że czasem cofając się o dwa katalogi już pewnej nowości nie ma, dla mnie totalna bzdura, gdzie co katalog nowością jest szminka hehe:D

Basia8212 pisze...

Pink Sunrise jest całkiem fajna i ma super kolor,szkoda,że ją zmienili na nowe...

SkyButterfly96 pisze...

fajne kolorki ale nie przepadam za tą firmą ;)
Zapraszam Cie do siebie :)

Daria pisze...

tez w zeszycie muszę mieć kolorowo :D

Independent Woman pisze...

:) :)

Independent Woman pisze...

Jak każda ma swoje dobre i złe produkty :)

Independent Woman pisze...

Właśnie - ciekawa jestem co to za nowości...

Independent Woman pisze...

Hah, dokładnie :D

czajenka pisze...

violet ice ma dla mnie najładniejszy kolorek.
też jestem wzrokowcem ;)

Monika pisze...

ta różowa fajnie wygląda, ale jakoś nie jestem przekonana do szminek z avonu

Agnieszka O pisze...

ja mam 2 z Avon'u i co jak co szminki mają fajne ;]
ja też zaopatrzyłam się w dużooo kolorowych rzeczy, wzrokowce górą ;p

Carolina pisze...

ta 2 mi się podoba:)

Ann pisze...

Szminki to trochę nie moje kolory, ale za to haul studencki bardzo mi się podoba :D

Hushaaabye pisze...

Heeej :))) Uwielbiam blogi, takie jak ten :) Naprawdę tu u Ciebie super :) Chciałabym Cię zaprosić do siebie :) Z pewnością znajdziesz coś dla siebie :). http://hushaaabye.blogspot.com . Zachęcam do obserwowania i komentowania, każdy jest dla mnie wyjątkowy :):*

pink-pocket pisze...

najbardziej podoba mi się Pink Sunrise, co to zakreślaczy i zeszytów to kupując je ciągle czuję się jak mała dziewczynka i pół dnia wybieram najładniejsze :D

lipoooo pisze...

Z ogromną przyjemnością chciałbym zaprosić Cię do odwiedzin mojego bloga. Jeżeli interesujesz się podróżowaniem, fotografią to z pewnością znajdziesz tam coś dla siebie :) Ostatni post jest o tym jak nie wydać ani złotówki, nocując w każdym miejscu na Świecie, gdzie tylko chcesz! Jeżeli masz ochotę, zapraszam serdecznie :

www.lipoooo.blogspot.com

CynamoOnka pisze...

może to jest dziwne, ale nie miałam nigdy żadnej szminki z Avonu ;p

Sylwusia pisze...

pink sunrise śliczna>:)

Maliniarka pisze...

lubię szminki z Avonu :) zawsze chyba to piszę jak jakąś widzę :D

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook