To co Tygryski lubią najbardziej - nowości!

Po pierwsze - prezenty które otrzymałam na Świętokrzyskim Spotkaniu Blogerek, po drugie - wizyta w Empiku po kontynuację powieści "Matki, żony, czarownice" (którą swoją drogą, wciągnęłam jednym tchem) pt."Zalotnice i wiedźmy". Przypadkowo (tak, jak zwykle przypadkowo...) znalazłam się również w Naturze i zgarnęłam dwa item'y w postaci bronzera i cienia sypkiego z nowej LE Catrice Cucuba :)










Zaciekawiło Was coś szczególnie? 

Pozdrawiam, 
Marta

31 komentarze:

Kosmetyki Panny Joanny ;) pisze...

ciekawi mnie żel z AA dawno temu chciałam go kupić ;)

Agusiak747 pisze...

jako peelingomaniaczka, przygarnęłabym peeling :D

Blond-Szatynka pisze...

Paese :D lakiery i podkład. :D

Kaśq. pisze...

Widzę dużo fajnych kolorówek ;-)

Justyna Giera pisze...

aaaa widzę książki książki :D Fantastyka ;) lubie lubie......czekam czy polecisz :*

chodzpomalujmojswiat pisze...

ciekawa jestem chyba wszystkiego :):)

Kolorowy Pieprz pisze...

Ksiazki! Ksiazki! Wciagam je jednym okiem odkad mam czytnik....gwoli jasnosci...czytnik mam nie zamiast, a na dodatek:) hmmm chyba zaczne sie wymieniac za ksiazki:) oddam photoready za ksiazke! Hahaha

Independent Woman pisze...

Ja kupiłam go po raz kolejny - jak dla mnie jest bardzo dobry :)

Independent Woman pisze...

Ciekawa jestem jaki będzie, jeszcze go nie używałam :)

Świat Wery pisze...

cudne nowości

Independent Woman pisze...

Podkładu używałam raz i jak na razie mam mieszane odczucia :)

Independent Woman pisze...

;)

Independent Woman pisze...

Pierwszą część polecam a drugą... w ciemno - również :D

Independent Woman pisze...

Haha :D A ja za róż Chanel przygarnę kilka sztuk :D:D
Chętne? :D

Independent Woman pisze...

;)

LittleGlamDress pisze...

chętnie przeczytałabym recenzje tego żelu do mycia twarzy z aa

Immenseness pisze...

same "pyszności" :) miłego testowania :)

merczens pisze...

kolejna książka na chciejlistę... niech tylko się obronię o będę mieć mnóstwo czasu na czytanie :D

Gonia pisze...

Ciekawa ta książka,a prezenty faktycznie świetne :)

Make-up_kama pisze...

A mnie zaciekawiły kosmetyki z Marizy,ta firma ostatnio mnie intryguję:)

Marvoo pisze...

zaciekawiła mnie mascara z hean. Ma ładne opakowanie ;)


----------
www.klik-klikr.blogspot.com

KOSMETASIA pisze...

zestawik z marizy fajnie sie prezentuje :)

Lady In Purplee pisze...

Ja jestem ciekawa cienia z Catrice ;)

KasiaS1980 pisze...

Nieźle się obłowiłaś. Mnie zaciekawiła książka, obydwie części. Zapewne poszukam :)

Chwila pisze...

W tym na Sienkiewicza, bliżej dworca. Został jeszcze jeden, chyba czeka na Ciebie;-)

pink-pocket pisze...

Mnie książka zaciekawiła, mam nadzieję, że napiszesz o niej kilka słów :)

mespeel pisze...

piękny ten szary lakier Pease :)

KONKURS na moim blogu! Do wygrania zegarki i bransoletki, zachęcam do wzięcia udziału :)

Isia pisze...

Zazdroszcze Ci sukcesow

vejjs. pisze...

Ile rzeczy ;o

Kasia pisze...

mmm ile "smakołyków" ;) Jestem ciekawa jak podoba Ci się puder brązujący z Catrice, bo jak wiesz ja jestem bardzo zadowolona.

Basia8212 pisze...

Czeka na Ciebie wyróżnienie w postaci babeczki:-)http://basia8212.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award-czyli-babeczka-od.html

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook