Wracam do świata żywych!

Nasz Wielki Dzień już za nami. Właściwie od środy przed, miałam niesamowicie ciężki okres. Właśnie w środę weszliśmy na salę i się zaczęło - placki, sałatki, mięsa i inne duperele. Sam ślub minął mi bardzo szybko. To co działo się w kościele, to właściwie pamiętam jak przez mgłę. Jedyne co wiem to to, że ślub był piękny. Mój tata postarał się o oprawę całej ceremonii (sam jest muzykiem i dodatkowo organistą w tej parafii, w której braliśmy ślub). Wesele? No cóż - w pewnym momencie zerknęłam na zegarek pokazujący godzinę 4 nad ranem. Czas upłynął niepostrzeżenie. Zabawa była cudowna. Właściwie wszystko wypaliło : jedzenie było pyszne, wódka zimna, zespół fantastycznie bawił ludzi... Czego więcej chcieć? :) 
Po ślubie i poprawinach, w poniedziałek musieliśmy posprzątać cały harmider na sali. Poszło nam wyjątkowo szybko, bo było dużo chętnych rąk do pracy. Wtorek i środa stanęły pod znakiem przeprowadzki. Pewnie wiele z Was wie, jak to jest. Mnóstwo niekończącego się sprzątania. Dziś mamy chwilę na chillout i... jutro jedziemy na weekend w góry. Niestety nie damy rady jechać na dłużej, ponieważ już 17 września zaczynam semestr praktykami. Bywa. 

Podsumowując, jestem już z Wami i mam nadzieję, że będę mieć dla Was tyle samo czasu, co przed zmianą statusu związku :D 

Pozdrawiam ciepło, 
Marta

28 komentarze:

Lipsztyk pisze...

Gratulacje! :)

Viollet pisze...

Witaj z powrotem! Gratuluję :)) Ja jeszcze nie wiem na czym polega całe to zamieszanie, ale wkrótce również się przekonam, za rok też będę już po :)

Udanego wyjazdu!

Magdawe pisze...

Gratuluję serdecznie! Witaj w gronie tegorocznie poślubionych żon :)

KasiaS1980 pisze...

Serdeczne gratulacje :) Samych słonecznych dni na nowej drodze życia, a jak przyjdą te trudniejsze chwile, miejcie zawsze w pamięci dlaczego postanowiliście się pobrać :) I duuużo miłości. Pozdrawiam.

zetanja pisze...

gratulacje :) czekamy na jakieś zdjęcia :) szczególnie Twój outfit, fryzurę, makijaż :) super, że wszystko się udało :) jeszcze raz gratuluję młodej parze i pozdrawiam :*

ewwwa pisze...

Gratulacje!!!!! :D

*Natalia* pisze...

Gratulacje na nowej drodze życia :)

Immenseness pisze...

gratuluję i życzę samych chwil przepełnionych miłością kochana :* mam nadzieję, że podzielisz się z nami jakimiś zdjeciami :)
ahh i zazdroszczę! ;)

kleosia pisze...

Gratulacje!!!

Żakiecik pisze...

Gratulacje i Wszystkiego Najlepszego dla Młodej Pary! ;D

Nisia pisze...

Wszystkiego Najlepszego, Gratuluję :)

ilussia pisze...

Fajnie, że wszystko się udało:)
Gratulacje!

Chwila pisze...

Gratulacje!!!:)

Magdalena pisze...

Wszystkiego, wszystkiego najlepszego! ;* ;*

P.S Mój tata też jest organistą :)

Cassidy pisze...

Gratulacje! Wszystkiego najlepszego :)

Beauty jungle pisze...

Gratulację. Jesteś młodsza ode mnie o rok (wnioskuję wiek po nazwie maila ;)), a już mężata :D Koniecznie pochwal się zdjęciami ;)

Ann pisze...

Życzę dużo szczęścia na nowej drodze życia :) i bawcie się dobrze w górach !! :)

Agusiak747 pisze...

gratulacje i wszystkiego najlepszego! :)

lolita76548 pisze...

Ja za rok biorę ślub i po prostu już mnie boli głowa od planowania ;) Ale marzy mi się podróż poślubna! Bedę musiała jakoś to rozplanować, żeby mieść 2 tyg wolnego ;)

Independent Woman pisze...

Dziękujemy za życzenia! :)

CynamoOnka pisze...

Wszystkiego Najlepszego na Nowej Drodze Życia :):* wiem co znaczy przeprowadzka, bo sama to niedawno przerabiałam, a właściwie to do tej pory nie przeniosłam większości swoich rzeczy bo u nas remont trwa w najlepsze :)

czajenka pisze...

Gratulacje! ;)

merczens pisze...

witam w gronie mężatek Kochana :) wszystkiego najlepszego na Nowej Drodze, niech miłość kwitnie :* aaaa ja widziałam zdjęcia na fb. nynynyny :D ale czekam na więcej i więcej :) wyglądałaś bosko :)

Kolorowy Pieprz pisze...

Wszystkiego wspanialego:) zazdroszcze, bo ja chyba jeszcze nie doroslam:)

Lilith pisze...

wszystkiego najlpeszego na nowej drodze życia !:)

Atabe pisze...

granuluję i szczęścia w małżeństwie życzę.

chodzpomalujmojswiat pisze...

gratuluje :):):)

Beauty Wizaż pisze...

Bardzo gratuluję! Życzę dużo szczęscia. Może dasz jakieś zdjęcia?

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook