Essence, Wild Craft : 03 MYSTIC LILAC

Pierwsze zapowiedzi tej limitowanki przyprawiły mnie o dreszcze. Wreszcie coś w "moich", ziemistych kolorach. Mam wrażenie, że ta LE stylizowana była trochę na starą bodajże z 2009 roku Creamylicious. Kolory lakierów i cieni są niemal identyczne (wiem, bo wspomnianej Creamylicious miałam prawie każdy element :) ) 
Jak tylko dowiedziałam się, że weszła do Natur, pognałam do nich czym prędzej. Jak się okazało wówczas, Wild Craft do Kielc jeszcze nie trafiła. Poprosiłam moją P., o zakup kilku rzeczy. 
Dziś rano, będąc przelotem w mieście i wstępując do Natury oczom moim ukazała się pełniutka, nieruszana Wild Craft oraz uwaga - Catrice hollywood's fabulous 40ies. Znacie to uczucie, ten moment, te motyle w brzuchu? :D

Dziś przedstawiam Wam lakier w kolorze Mystic Lilac. Przepiękna, ciemna, kremowa brudna śliwka.


A teraz na pazurkach (nie są w dobrym stanie, ponieważ niedawno zdjęłam ślubne tipsy. Nigdy więcej.)




Ten kolor absolutnie mnie zauroczył. Mam ochotę na więcej - Out of the forest i Rosewood Hood :) 

Upolowałyście coś z tej LE? Podoba Wam się, czy zupełnie nie jest w waszym guście? 

Pozdrawiam, 
Marta

19 komentarze:

Karola pisze...

Ja jestem zakochana w tej limitowance kupiłam prawie wszystko;D

Lwyca pisze...

Świetny kolor, idealnie wpisuje się w klimat jesieni!
Pozdrawiam,
Blond and wavy.

Kaśq. pisze...

ciekawy kolor! :)

merczens pisze...

kurcze mi się podoba rozświetlacz ale nie ma szans żebym go zdobyła u siebie :( a lakier jest przepiękny, taki jesienny :)

Natalia S. pisze...

Ja dziś kupiłam dwa C&G. Koralowy i czerwony. Mrrau. A z tej limitki u mnie prawie nic nie dostałam. :/
P.S. Znalazłam TĘ suknię ślubną. No nawet rok przed ślubem, ale ją wezmę. :D

Kolorowy Pieprz pisze...

hahaha a jednak się pojawiła:)

Independent Woman pisze...

Pojawić się musiała. Było jednak ryzyko, że nie zastałabym już nic :D :D

Chica&Kokos pisze...

Podoba mi się bardzo ale u mnie jej nie ma...

Justyna pisze...

mmmm piękny kolor! ja lecę we wtorek dopiero do miasta :( ale mam nadzieję że w końcu zmienią limitowankę bo na tą starą już patrzeć nie mogę. A mam chrapkę na dwustronny pędzelek i może jeszcze coś mnie skusi :D

Kolorowy Pieprz pisze...

:) ach, cieszę się ogromie, że p2 odpowiada...ja uwielbiam ten bb, będe mu wierna dlugi i hohoho dłużej! puder zielony gwizdnęła mi znajoma:(

Chwila pisze...

Z tej limitowanki podoba mi się praktycznie wszystko:D Ale jeszcze się zastanowię, na 100% kupię rozświetlacz:)

sauria80 pisze...

tez lubię takie brudne kolorki :)

Sleeping-beauty pisze...

Ładny :)

Una pisze...

Widziałam go, ale nie skusiłam się.

Lady In Purplee pisze...

Ładniutki :)

Independent Woman pisze...

Jaka ta suknia? :)

Natalia S. pisze...

http://www.igar.pl/uploads/galleries/thumbs/65/67/82//653.jpg_299x426_5_0.jpg

:)

Iwetto pisze...

Gdybym miała wybierać z całej limitki,to właśnie on trafiłby do mojego zbiorku :D Obłędny kolor :D

miumo pisze...

Śliczny kolor!!!!

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook