Essence : Wild Craft - część ostatnia.

Obiecuję, że to już ostatni post z kosmetykami z Wild Craft w roli głównej. Może którejś z Was okaże się on przydatny podczas najbliższych zakupów :)

Rozświetlacz : używałam go dopiero kilka razy ale bardzo mi się spodobał. Daje mocne, perłowe rozświetlenie bez grama złota czy różu. Takiego odcienia jeszcze nie miałam, więc tym bardziej się cieszę, że na niego się zdecydowałam. Co do utrzymywania się na twarzy, to standardowo - 5-6 godzin. 


Cienie do powiek (02 i 03) : Mocne, dobrze napigmentowane cienie. Świetnie sprawdzą się w makijażu wieczorowym jak i dziennym. Jak do tej pory użyłam tylko oliwki i na bazie utrzymała mi się cały dzień na powiece. 


Dwustronny pędzel : część większa (rzekomo do pudru...) sprawdza się w nakładaniu rozświetlacza czy też różu, natomiast mniejsza doskonale rozciera kreski :) 

 

Set do brwi : jasny cień idealnie wpisuję się w moją karnację oraz kolor włosów. Właśnie czegoś takiego potrzebowałam, ponieważ jasny brąz z paletki Avon Mocha Latte już sięga głębokiego dna :) 


Lakier do paznokci (02) : myślałam, że kolor będzie bardziej zielony - na paznokciach okazuje się mysi, brudno-szary. Nie tego się spodziewałam i nie jestem z niego zadowolona.


Dobrnęłyśmy do końca. Myślę, że najpóźniej do końca tego tygodnia powinien ukazać się post swatchowy z kosmetykami Catrice Hollywood's Fabulous 40ies. 

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu, 
Marta



18 komentarze:

Kolorowy Pieprz pisze...

Mam kilka rzeczy ale jeszcze nawet nie swatchowalam:)

Chica&Kokos pisze...

Cienie są śliczne ;D takie kolory są idealne na tą porę ;)

Kaśq. pisze...

świetne kosmetyki! <3

Yuki. pisze...

Świetna limitowanka. Szczególnie oczywiście kusi mnie rozświetlacz i co się rzadko zdarza - cienie, ale postanowiłam ćwiczyć silną wolę ;D

Immenseness pisze...

ja bym się skusiła a najjaśniejszy cień do powiek, ale w mojej naturze już go nie było :(

merczens pisze...

rozświetlacz jest pięęęęękny!

Karola pisze...

Z cieni jestem bardzo zadowolona, rozświetlacz daję piękny mroźny efekt:) Lakiery też są fajne ale trochę gęste:) Ogólnie jestem zadowolona z całych moich limitankowych zakupów;D

chodzpomalujmojswiat pisze...

ja jeszcze nie widzialam tej limitki na żywo:)

Gosia pisze...

ja dzisiaj kupiłam ten highlighter i strasznie jestem z niego zadowolona..jest boskiiii :)

CynamoOnka pisze...

o widzę, że poszalałaś z tą limitką:) ja nie miałam do tej pory czasu po nią zajrzeć, a teraz chyba już nic nie upoluję :( rozświetlacz świetnie wygląda:)

Ewa pisze...

W jakiej cenie można dostać ten pędzel?

Paulina pisze...

szukałam u siebie tego pędzla i zestawu do brwi, ale u mnie już nie było :( czekam na następną dostawę

Independent Woman pisze...

Albo 12,99zł, albo 13,99zł :) Już nie pamiętam dokładnie.

Independent Woman pisze...

Znajdziesz na pewno. Ul. Paderewskiego albo drogeria Amber na rogu Leonarda i Dużej :)

Independent Woman pisze...

Zgadzam się, jest świetny :)

blizniaczka09 pisze...

Mi się podobał cień jasny,ale u mnie już go nie było :(

pani domu pisze...

Jutro robię "napad" na Naturę i mam szczerą nadzieję, że jeszcze uchował się chociaż rozświetlacz..i chociaż z jeden pędzel..

*Justyna* pisze...

Masz bardzo fajny bloga, świetne recenzje i posty:)
Obserwuję i liczę na to samo:)
Zapraszam tutaj: http://justynasinspirations.blogspot.com/
Pozdrawiam:)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook