Fiolet, złoto i pomarańcz - idealna jesienna kompozycja kolorystyczna?

Połączenie tych trzech kolorów to moje zdecydowanie ulubione - nie tylko jesienią.Fiolet przepięknie kontrastuje z ciepłą brzoskwinią, a złoto nadaje całości charakteru. Co myślicie o tym połączeniu?





Do makijażu użyłam : krem tonujący Estee Lauder, puder p2, korektor pod oczy Essence, bronzer Hoola Benefit, róż (najprawdopodobniej) Essence LE Class of 2013, rozświetlacz Essence Vampire's Love, baza pod cienie Dac, fioletowy cień Essence Wild Craft, reszta cieni : Inglot, fioletowa kredka Golden Rose Emily, czarna Avon, pomadka Astor nr 400, odrobina błyszczyka Essence Stay With Me nr 02.

A jak Wy jesienią łączycie kolory?

Pozdrawiam, 
Marta

23 komentarze:

JuicyBeige pisze...

Pięknie to oko wygląda :-)

moniak85 pisze...

bardzo ładne połączenie kolorów :)

Karola pisze...

Super, bardzo mi się podoba:)

Kolorowy Pieprz pisze...

Zaraz po brazie ze zlotem-moje ulubione polaczenie. Koloru bzu nie lubie ale sliwka to jeden z ulubionych odcieni fioletu.)

Weronika Woźniak pisze...

pieknie wyglądasz :) bardzo pasuje Ci taki makijaż ;) Ja stawiam na miedzie, złoto i brązy- bardzo klasycznei

Zielona pisze...

Pięknie wyglądasz! Jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych. :)

Paramore pisze...

Pięknie Ci to wyszło, wyglądasz bajecznie w takich odcieniach :)
I wpadły mi w oko usta - nie wiedziałam, że my favourite milkshake wygląda tak ładnie! Chyba się za nim rozejrzę :)

PS czy ja widzę nową fryzurę? ;> Grzywka bardzo na plus!

merczens pisze...

idealnie!

Yuki. pisze...

Prześliczny, bardzo mnie urzekł ;>

n. pisze...

pięknie to wygląda ;)

Beauty Wizaż pisze...

Bardzo ładne połączenie, ja też jesienią bawię się w kolorki :)

Świat Wery pisze...

świetnie

Turkusoowa pisze...

świetny makijaż,podoba mi się bardzo :)

Lady In Purplee pisze...

Cudownie wyszło! A co masz na dolnej powiece? Od razu mi ten kolor wpadł w oko :)

Magdalena pisze...

Wyglądasz rewelacyjnie i masz takie piękne włosy!

Make-up_kama pisze...

Ślicznie wyglądasz,widzę że zmieniłaś nieco fryzurkę,do twarzy ci w niej:)
A makijaż jak zwykle ładny,podoba mi się to połączenie kolorków i do tego usta,cudo!:)

Natalia S. pisze...

Ciekawe połączenie, podoba mi się. :)
Uroczy sweterek. ;)

Fiorenza pisze...

przepięknie Ci w tej fryzurce! ;-) połączenie kolorków bardzo fajne, w sam raz na jesień. :)

Cupcake pisze...

Bardzo fajny makijaż:) Piękny ten pomarańczyk.

Lusterko Em pisze...

Cienie piękne, tylko jakoś ta kredka mi tu nie odpowiada :)

kobietka pisze...

Podoba mi się :-)
Ostatnie zdjęcie jest suuuper!

Idalia pisze...

Przepiękny makijaż! Chętnie go odgapię, połączenie kolorów jest niesamowite.
Ps. masz świetną budowę oka (mówię to jako posiadaczka opadającej, a raczej opadniętej powieki).:D

Kasia pisze...

piękny makijaż :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook