Makijaż : forest & berry

Uwielbiam połączenie ciemnej, leśnej zieleni z fioletem czy burgundem. Taki makijaż, idealnie wpisze się w barwy jesieni.


  • Podkład - Avon, 24k, nude
  • Korektor - Essence Stay all day
  • Puder - Bell, 2 skin pocket 
  • Bronzer - Catrice LE Cucuba
  • Róż - MAC, warmth of coral
  • Baza pod cienie - Dax Cashimire 
  • Cienie - palety Sleek Curacao i Original, beżowy cień My secret 505
  • Kredki - czarna Avon, brązowa Astor
  • Tusz do rzęs - Grashka 
  • Szminka - Rimmel, nude delight



 Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli, 
Marta

18 komentarze:

Chwila pisze...

Cudowny! Pasuje Ci;*

Natalia S. pisze...

Świetny makijaż! Jakoś tak rzadko mam ochotę na zieleń i fiolet, mam wrażenie, że zieleń przyćmi moje mocno zielone tęczówki, a fiolet podkreśli cienie pod oczami (chociaż teoretycznie powinien on podkreślić tęczówki :p). Może czas to zmienić, trochę pokombinować... Bo wieje nudą u mnie. :D

małaMi pisze...

jeju padłam z wrażenia cudowny makijaż :))

merczens pisze...

wow, efekt zarąbisty!

Yuki. pisze...

Niesamowite połączenie kolorów, cudowna harmonia :)

Independent Woman pisze...

Ah, dziękuję : )

Independent Woman pisze...

;)

Independent Woman pisze...

Nie potłukłaś się? :)
Dzięki :)

Independent Woman pisze...

Ja też mam zielone oczy i bardzo lubię się w zielonych makijażach :) Co do fioletów... ich już nie tak bardzo, ale ujdą w tłumie :D

Independent Woman pisze...

Dzięki! :*

Monika pisze...

nie przyszło mi do głowy takie połączenie, ale jest na prawde piękne!!

Immenseness pisze...

świetny, taki naprawdę jesienny :)

Karolina Magdalena Chmielewska PHOTOGRAPHY pisze...

Podoba mi sie makijaż. wspaniale dopasowana kolorostyka. Dobrze, że nie jest taki krzykliwy ten makijaż, wręcz moge sie zainspirowac od Ciebie gdy bede robic sesję niebawem jesienna :)

OBSERWUJĘ :)

Zapraszam do siebie i do podążania za mną :)

http://kmchphotography.blogspot.com/

mala0727 pisze...

bardzo mi się podoba! :)
może zmaluję coś podobnego na dniach :P

czajenka pisze...

śliczny makijaż, świetnie komponuje' się z kolorem Twoich oczu ;)

wizaz21 pisze...

fajne zestawienie kolorow!

Kolorowy Pieprz pisze...

przepiękna panna:)ups...pani!

Ewa pisze...

Odważny makijaż jesienny ;) Zapraszam do siebie - reaktywacja bloga, nowy styl, recenzje, makijaże ;) http://eva-moda-i-uroda.blogspot.com/

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook