Spotkanie blogerek : Lublin, 27.10.2012r.

W ubiegłą sobotę miałam zaszczyt gościć na przesympatycznym spotkaniu Blogerek które odbyło się w Lublinie, w restauracji "Fatamorgana" na Krakowskim Przedmieściu. Niestety z przyczyn niezależnych ode mnie a niesubordynacji PKP, mogłam uczestniczyć w nim niecałe 1,5h(fakt - w Lublinie byłam już po 11:00, a spotkanie zaczęło się o 14:00... nie ważne, ważne że było niesamowicie sympatycznie). Bardzo miło było Was poznać i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będzie nam dane poplotkować ;)


 (Urocze sąsiadki ;) )



(Mary i ja - mocno wyświechtana wiatrem i deszczem <3 ) 


 (Cała ekipa ;)

 A co i od kogo dostałyśmy w prezencie? 

1. ofeminin.pl 
2. Miraculum
3. Vipera
4. Wibo
5. Procter&Gamble
6. Forte Sweden
7. Venita
8. Joanna
9. Archipelag Piękna
10. Soraya
11. bodyland.pl
12. Rimmel 
13. Kemon
14. The Secret Soap Store
15. Pilomax
16. Fennel
17. KosmetykiDLA
18. Inermis.pl
19. Ladymakeup
20. Fitomed
21. FM
22. Safira
23. Nantes
24. Bandi
25. AvetPharma - CelluOFF




Wszystkim firmom bardzo dziękuję za możliwość przetestowania kosmetyków. :) 
Pozdrawiam, 
Marta 

12 komentarze:

daydreamerwoman pisze...

woooowww! strasznie duzo rzeczy dostalas :)

Kolorowy Pieprz pisze...

a wiesz, że nantes jest z mojego miasta:)? zawsze kupuję u nich krem do rąk...kosmetyki sa świetne i kupuje jak tylko mnie na nie stac;)

Independent Woman pisze...

Pewnie, że wiem :D :D Zaczęłam używać próbek kremu na noc i... i niestety jestem zachwycona.

;|

Independent Woman pisze...

Zgadza się, sporo tego ;P

n. pisze...

było świetnie, kosmetyki mega, tylko teraz mam problem - co zacząć i w jakiej kolejności używać :D

Bellitkaa pisze...

Szkoda, że byłaś tak krótko. Mimo wszystko fajnie, że byłaś :)

Świat Wery pisze...

świetne spotkanie

BERY pisze...

wow ile bedzie testowania hehe

chodzpomalujmojswiat pisze...

super zdobycze :)

lajfstyle pisze...

Bardzo ubolewam nad tym, że przegapiłam spotkanie :(
Mam nadzieję, że będzie powtórka w przyszłości.

pani domu pisze...

No to teraz tylko czekam na nawał recenzji :)

merczens pisze...

oj pięknie wyglądałaś, co chcesz! ja za to świecę się jak zawsze :D buuuziak!

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook