Wymianka z Asią oraz mini zamówienie z Avon

Wczoraj przyszła do mnie paczka z wymianki z Asią :) Dziękuję, wszystko bardzo mi się podoba :)


Po powrocie do domu, czekała na mnie tez paczka z Avonu w której znalazło się moje małe zamówieni. Zamówiłam nowość, wodę perfumowaną Rare Sapphires oraz dostałam w prezencie Secret Fantasy Star. Jeśli chodzi o Rare Sapphire to jest to zupełnie nie mój zapach, więc wystawiam go na wymiankę, może którejś z Was przypadnie do gustu :)
Secret Fantasy Star natomiast, to bardzo słodki i kobiecy zapach. :)Zimą będę go z przyjemnością używać.


Zamówiłam również szminkę z nowej "luksusowej" serii Luxe w kolorze runway plum. Wiecie, że szminki z Avonu uwielbiam, ale ta to prawdziwe mistrzostwo. Aplikując ją na usta ma się wrażenie, że smarujemy się ekskluzywnym, drogim masełkiem. Jest niezwykle nawilżająca. Z pewnością kupię inne kolory - mam ochotę co najmniej na trzy.







Czujecie się skuszone? ;] 

Pozdrawiam, 
Marta

19 komentarze:

Magdawe pisze...

Szminka piękna!

saharu pisze...

super a ta szminka cudna

martynkaczarna pisze...

szminka rewelacja:)

Malina Testuje pisze...

ładne usteczka, kolor pasuje idealnie:)

merczens pisze...

szminka jest boska, a to opakowanie sprawia wrażenie bardzo luksusowego :)

ewwwa pisze...

Rimmel Wake Me Up jest naprawdę dobry A pomadka wygląda cudownie!

Immenseness pisze...

czuję się skuszona szminką bardzo bardzo :) kolor jest genialny!

KasiaS1980 pisze...

Szminka ma przepiękny kolor. Lubię takie odcienie na usta.

Magdalena pisze...

Szminką jestem baaaaardzo skuszona ;)

~Marta pisze...

Ciekawią mnie te zapachy :) Masz piękny nagłówek! :)

Mafiozo pisze...

Szminka na pewno jestem skuszona ;)

Świat Wery pisze...

super wymiana
mam ochotę na Secret Fantasy Star

Turkusoowa pisze...

ale piękne usta :)

Justyna pisze...

a ja nie mogłam znaleźć tych szminek w katalogu :D ha ha ha ha :D

Red Lipstick pisze...

Ale mi się te pomadki podobają! :D

Red Lipstick pisze...

One dopiero będą :)

malrosa pisze...

Piękny kolor pomadki :) czuję się totalnie skuszona ;)

layla pisze...

piekny kolor tej szminki, nie kuś tak, ostatnio zakupiłam 2 szminki z avonu z serii color trend i jestem bardzo mile zaskoczona :) mam fazę na szminki, a te avonowskie są rewelacyjne :))

Kolorowy Pieprz pisze...

szminka faktycznie spraewia bardzo "maslane" wrażenie...muszę wybrać jakiś kolor! rozsądny:) mam fantasy od merczens- diabelnie krótko się na mnie trzyma..a gdy się nia psikne czuję się jak mała barbie...ale mój narzeczony go uwielbia:) no cóż:) psikam się i juz:)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook