O nie... Rossmann na horyzoncie!

Niestety. Tak bardzo broniłam się przed tą promocją, tak bardzo nie chciałam się na nią załapać. Cóż, nie udało się. Skromne zakupy, bo skromne ale... mimo tego zaliczone.


Co złowiłam?
- dwa toppery Wibo : kolorowy nr 4, fioletowy nr 1 (każdy 3,89zł)
- lakier w kolorze atramentu również z Wibo, nr 495 (3,89zł)
- lakier Miss Sporty w kolorze gorzkiej czekolady nr 410
- szminki L'Oreal rouge caresse : nude 501 nude ingenue oraz czerwień 401 rebel red (<3)(cena 26,99zł/szt.)






Mam ochotę na więcej, dużo więcej. Mój portfel się na to nie zgadza ale.. co on ma do gadania? :D Pomadki są bardzo lekkie, kremowe, nawilżające i dają przepiękny, subtelny efekt w sam raz na dzień. ;) 

Pełna euforii, wstąpiłam do EmpikuPayback'owa zniżka 20% - opłaca się? Pewnie :) 


"kalendarz 2013 - ROK DOBRYCH MYŚLI" by Beata Pawlikowska. - autorkę znam, jej książki uwielbiam i mam nadzieję, że rady zamieszczone w owym kalendarzu pozwolą mi spojrzeć na siebie i otaczającą rzeczywistość trochę łagodniej.

O to, czy kupiłyście coś na Rossmannowej promocji nie muszę chyba pytać :D Pochwalcie się lepiej, co Wam przypadło do gustu i co trafiło do Waszego koszyka ;) 

Pozdrawiam, 
Marta

28 komentarze:

MintElegance pisze...

ja się obroniłam przed rossmannowską promocją:)
fajny kalendarz, widziałam go dziś w empiku

Polly pisze...

A u mnie nie ma tych brokatowych lakierów.:C

Daria pisze...

chyba tylko ja nie byłam jeszcze na tej promocji w rossmanie :P

~Marta pisze...

i ja musiałam się skusić, a szczególnie do gustu przypadła mi pomadka od Kate Moss :)

chodzpomalujmojswiat pisze...

ja kupiłam do tej pory tylko jeden lakier i mam nadzieję, że tak zostanie :)

Yuki. pisze...

Strasznie mnie kusiła ta pomadka Loreal (ale oczywiście w odcieniu landrynkowego różu, nie ładnie mi w ciemnych kolorach :p), jednak z jej zrezygnowałam... Pewnie będę tego żałować, bo musi być naprawdę niezła, skoro co druga blogerka ją ostatnio pokazuje ;D

pani domu pisze...

U mnie też nie ma a specjalnie byłam dzisiaj w dwóch R. szukając ich..

Sandra ja pisze...

Ja też skorzystałam z promocji, zakupiłam pomadkę z Wibo i może na jeszcze jedną innej firmy się skuszę - okaże się heee :)

Independent Woman pisze...

Ja się właśnie po landrynkowy róż jutro wracam :) :)

Słomka pisze...

Co to ma być? Czemu w moich rossmannach nie ma tej kolekcji z brokatami, pomimo że szafa duża?! Protestuję! ;)

Independent Woman pisze...

Słyszałam właśnie, że pomadki z Wibo są baardzo fajne ;)

Immenseness pisze...

noo właśnie u siebie też nie widziałam :(

merczens pisze...

to ja Cię zaskoczę bejbe bo nie kupiłam NIC :D topy z Wibo interesujące, muszę je wyhaczyć u siebie.

Meraja pisze...

ta druga pomadka - piękna!
a mi się na razie udało oprzeć tej promocji... choć bardzo możliwe, że w środę napadnę na Rossmanna i wezmę co zostało :)

BERY pisze...

kazdy o tej promocji a mnie tez kusi .. ale kase z banku chyba ukradne ;p

Świat Wery pisze...

mm..szmineczki piekne

tonia pisze...

Pomadka nude bardzo mi sie podba <3, a ile kosztowal kalendarz?

Beauty_Station pisze...

Oj, nie takie znowu skromne te zakupy :) Skromnie to było u mnie, bo złowiłam jedynie tusz za 5.39 :P Jestem z siebie dumna :D Też mam ten kalendarz- świetny jest :)

Beauty Wizaż pisze...

pomadki bardzo mnie kuszą, nie miałam tej serii ale widzę że prezentują się pięknie na ustach :)

Independent Woman pisze...

Cena regularna to 39,99zł ale ja go kupiłam, jak już wspomniałam, 20% taniej :)

Sylka pisze...

Widziałam ostatnio ten kalendarz i bardzo mi się spodobał. Zastanawiam się czy kupić ten czy Paulo Coelho :)

Independent Woman pisze...

Dumałam nad kalendarzem Paulo Coelho ale... zrezygnowałam. Jak dla mnie jest absolutnie przereklamowany. ;)

Magdalena pisze...

I mnie pochłonęła ta promocja. Wydałam 80 zł ;P

Weronika Woźniak pisze...

ja nic nie kupuję :) mam zapasy. Ale te szminki... w takiej cenie :DDD

Iwetto pisze...

też skusiłam się na pomadkę Lorela ;) Są świetne!

Brain For Sale pisze...

Widzę, że Ty też przygarnęłaś Loreal, dobry wybór :D Zdecydowanie dobry wybór!

Make-up_kama pisze...

Pomadki ładne:)

Le Poudrier pisze...

nie ma się co bronić przed promocjami :D
bardzo ładne kolory pomadek :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook