RECENZJA : p2, Perfect Face - puder wykańczający

Bardzo żałuję, że w Polsce ciężko dostać jakikolwiek zielony puder do twarzy. Korektorów w owym kolorze jest cała masa, a pudru nie widziałam ani jednego. Jak tylko dowiedziałam się, że p2 wypuściło taki na rynek od razu zapragnęłam go mieć. Dzięki Najwspanialszej, od kilku tygodni siedzi w mojej kosmetyczne a następne, zapasowe opakowanie błądzi gdzieś w priorytetowym.


OPAKOWANIE : estetycznie to nic ciekawego. Ważne jednak, że jest stabilne i podczas transportu nie ma możliwości, aby wieczko otworzyło się samo. Używam go absolutnie codziennie i zatrzask nawet nie myśli o starciu się. 

KOLOR : tutaj jedna z największych zalet produktu. Lekko pistacjowy. Idealny dla osób borykających się z problemami pękających naczynek oraz dla tych, z tendencją do powstawania nadmiernego rumieńca - podsumowując kosmetyk stworzony dla mnie. 

 ZAPACH  : ja nie zauważyłam, by pachniał jakkolwiek. 

CENA : 3,45 euro 

TRWAŁOŚĆ, MATOWIENIE : jak żaden inny puder (włącznie z Vichy Dermablend), na twarzy wygląda świeżo przez większość dnia (8-10h). Po tym czasie, wystarczy jedynie skorzystać z bibułek matujących. (podkreślam, że mam cerę mieszaną w kierunku do normalnej/suchej). Nie roluje się i nie waży. Buzia wygląda na wygładzoną i zdrową. Najważniejszym jest jednak to, że rumień i popękane naczynka są faktycznie zneutralizowane. Dopiero pod koniec dnia widać delikatne zaróżowienie na policzkach i w okolicach popękanych naczynek krwionośnych.

APLIKACJA : do tego celu używam dużego, najzwyklejszego w świecie pędzla do pudru. Podczas nabierania kosmetyku na pędzel nie sypie się i nie kruszy.



Podsumowując - jeszcze nigdy nie byłam bardziej zadowolona z pudru do twarzy, tak jak z tego. Znalazłam swój ideał, KWC i... mam nadzieję, że firma p2 zostanie kiedyś wprowadzona do Polski.

Miałyście do czynienia z tym produktem? Może znacie jakiś zielony puder wykańczający do twarzy, dostępny w Polsce? 

Pozdrawiam, 
Marta



16 komentarze:

farfaraway pisze...

POŻĄDAM GO!!! Ach, okrutna dziewczyno, co Ty narobiłaś! ;)

Natalia S. pisze...

Aaaaaa! Pragnę! :D

zoila pisze...

Zastanawiałam się nad pudrami z serii Perfect Face, ale nie mogę się zdecydować :)

Beauty_Station pisze...

Hmm ciekawy produkt :) Może kiedyś go wypróbuję :)

Agusiak747 pisze...

chętnie po niego sięgnę w przyszłości... jednak dawno nie byłam w Niemczech i nie wiem kiedy pojadę :(

moniak85 pisze...

czemu dopiero teraz o nim piszesz?! miesiąc temu znajoma robiła mi zakupy w dm i mogłam go wtedy wziąć... mam cerę naczynkową, więc byłby dla mnie idealny. trafia na moją chciejlistę :)

merczens pisze...

ciekawy produkt. ah ta nasza Najwspanialsza :D

Kolorowy Pieprz pisze...

Mam i uwielbiam, fioletowy jest rewelacyjny! Ale zielony spadl mi dziad na klatce schodowej:(W priorytetowym dopiero jutro po pracy.

Maliniarka pisze...

bardzo ciekawy :D śliczny kolor :)
niestety nie mam dostępu do marki

Karola pisze...

O jaki ciekawy :) Chyba trzeba będzie go kupić:)

n. pisze...

nie kojarzę żadnego podobnego pudru, ale ten jest kuszący ;-)
ogólnie też bardzo żałuję, że p2 nie ma w Polsce :(

KasiaS1980 pisze...

Firmę znam jedynie z recenzji na blogach, bo jak sama wspomniałaś w Polsce nie jest dostępna. Nie widziałam pudru zielonego, mam natomiast puder wykańczający z ELF'a COMPLEXION PERFECTION, taką czterokolorową mozaikę, który ma bardzo podobne działanie. Polecam Ci wypróbować :)

ankas pisze...

Bardzo ciekawy produkt i szkoda, że w Polsce nie można go dostać...

KOSMETASIA pisze...

szczerze, to nawet nie wiedzialam, ze sa takie pudry :O wyglada ciekawie, kurde :P kusisz! a dostep do niego taki marny ;(

oooo... ja z kolei teraz czytam "Papierową dziewczynę" i właśnie też mam mieszane uczucia, ale po raz pierwszy jestem bardziej na NIE i nie wiem o co kaman :O może mam jakiś gorszy czas, bo Sparksa "Bezpieczna przystań" też mi się nie podobała, gdzie cała reszta 16 czy 17 jego książek była boska... :O
kuuurde, mam nadzieję, że się nie 'popsuli'?? :P

Justyna pisze...

szkoda, że nie mam dostępu do p2 itd. :( inaczej bym się skusiła!

Naomi pisze...

Mam z tej linii niebieski puder i jest genialny. :) W przyszłości może wypróbuje tą wersje.

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook