RECENZJA : Sephora, matowa szminka do ust

Jakiś czas temu, w wyprzedażowym koszyczku Sephory znalazłam piękną, matową szminkę właśnie marki Sephora. Wybrałam nr 04 - klasyczna, ciepła jagoda. Kosztowała jedynie 15zł, więc żal było nie wziąć. :) 
 


Zacznę od zapachu - kojarzy mi się z poziomką, jeżyną, może jagodą? Nie wiem - w każdym razie jest to na pewno owoc leśny :) Jeśli chodzi o konsystencję to muszę przyznać, że jest zbita i zbyt twarda. Szminka bardzo ciężko się rozprowadza - czasem mam wrażenie, że podczas malowania ust jest bliska złamania się. Jest matowa w 100% i w połączeniu z tak ciemnym, wymagającym kolorem sprawia, że aby ładnie wyglądała na ustach musimy włożyć trochę pracy. Duży plus za to, że nie robi nieestetycznych prześwitów i zmazuję się w miarę równomiernie (wiadomo, na środku ust schodzi szybciej, co nie oznacza mniej estetycznie).  Trwałość? Bardzo przyzwoicie - myślę, że przez 5-7h bez jedzenia i picia wygląda jak zaaplikowana przed minutą.

W wersji z bezbarwnym błyszczykiem wygląda tak : 


Podsumowując, nie kupię innego wariantu kolorystycznego. Dlaczego? Ponieważ, nie jestem stworzona do matowych i tępych szminek. Zdecydowanie wolę te kremowe i bezdrobinkowe.

Macie jakąś szminkę z tej serii? Lubicie matowe czy raczej te kremowe i bezproblemowe mazidła do ust?

Pozdrawiam, 
Marta

19 komentarze:

Fiorenza pisze...

u mnie by się nie sprawdziła, bo przy takich kolorach trzeba mieć idealnie kształtne usta, jak Ty. :) zazdroszczę! :)

Iwetto pisze...

Piękny odcień, ale też nie przepadam za matami.

n. pisze...

bardzo ładny ten mat ;) ja ogolnie lubię delikatne kolory dlatego nie skusiłabym się na taką szminkę ;)

Magdawe pisze...

Też wolę kremowe i bezdrobinkowe. Nienawidzę czuć na ustach wielkich drobin brokatu bleee

~Marta pisze...

efekt matowych ust bardzo mi się podoba, ale ze względu na moją strukturę ust takie wykończenie odpada :] taka jagódka ślicznie podkreśla usta.

merczens pisze...

kolor jest cuudooownyyy!

Agusiak747 pisze...

kolor jest super! ale pewnie wyglądałabym w nim jak wiedźma XD

Kolorowy Pieprz pisze...

Kolor na moich ustach wygladalby trupio, ale sam w sobie jest sliczny:)

Lady In Purplee pisze...

Przepiękny kolor, z błyszczykiem wygląda genialnie :)

Karola pisze...

Wooow ale kolor, boski :D

Zielona pisze...

Przepiękny kolor. Lubię maty i wszelkie kremowe pomadki, a drobinek nienawidze, ble.

JuicyBeige pisze...

W wersji z bezbarwnym blyszczykiem wygląda przepięknie!!

pani domu pisze...

Kolor "nie mój" ale efekt matu rewelacyjny!

Daria pisze...

nie mój kolor :)

blizniaczka09 pisze...

Kolor nie mój

Magdalena pisze...

Piękny kolor dla odważnych :)

Turkusoowa pisze...

ojej jaki kolor! Ciebie w nim widzę,ale ja bym straszyła :D
matowe szminki lubię...tyle że ja nudziaki :*

sauria80 pisze...

kolor boski, ale nie dla mnie ;/

Mary pisze...

OMG ! dziewczyno jakie Ty masz boskie usta!! A kolor, cudowny. Zapisuję sobie w notesie. bardzo podobałaj mi się takie głebokie kolory

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook