Szminki p2 : Pure Colour i Sheer Glam

Dzięki łaskawości i dobroci Patrycji z bloga Kolorowy Pieprz, w mojej szminkowej kolekcji znalazły się dwa okazy z niemieckiej firmy p2. Obie uwielbiam, choć różnią się od siebie znacząco. 


p2 pure color, 115 union square



Pierwsza z dziś prezentowanych, nadaje intensywny, kremowy kolor. Szminka jest (niestety) bezzapachowa. Union Square, określiłabym jako chłodny, pospolity róż, pasujący każdemu typowi urody. Jest bezdrobinkowa. Zaskakująco długo wytrzymuje na ustach - ok. 5-6 godzin (oczywiście bez jedzenia i picia). Nie podkreśla suchych skórek, nie wysusza ust ale też ich nie nawilża. Lubię ją stosować na dzień - brązowy cień na powiekę, kreska linerem, ta szminka i jestem gotowa do wyjścia. :) 


p2 sheer glam, 050 Flashdance



Drugi cudak, o którym będę smarować pochodzi z nowej kolekcji Sheer Galm - błyszczyków w szmince, coś na styl sławetnych szminek Celia. Pomadka jest pół-transparentna, nadaje jedynie smugę koloru. Nabłyszcza usta i sprawia, że wyglądają bardzo ponętnie. Flashdance to mleczna brzoskwinia, która wygląda bardzo dobrze w połączeniu z ciemnym makijażem oczu.  Tutaj z trwałością już nie jest tak bajkowo - max. 2 godziny (bez jedzenia i picia). Szminka delikatnie nawilża usta, ale też może podkreślić suche skórki. Mimo wszystko bardzo ją lubię i często używam. 

Miałyście do czynienia kiedyś z szminkami p2? Jeśli tak, to jakie odcienie możecie mi polecić? 

Pozdrawiam, 
Marta

16 komentarze:

Świat Wery pisze...

wow jakie piekne

Jedwabna. pisze...

Obydwie piękne :) Ale chyba osobiście wzięłabym pierwszą :)

zoila pisze...

Ta druga wygląda ślicznie :)

Monika pisze...

jestem fanką pierwszej! przepiękny kolor i idealnie kryjący.

Karola pisze...

Obie pomadki śliczne:) Muszę je kupić jeśli będę mieć okazję:)

Iwetto pisze...

Miałam i wielbiłam dopóki mi sie nie złamała ;[ Są bardzo mięciutkie i wymagają dużo ostrożności, ale są rewelacyjne :)

sauria80 pisze...

kolejna co mnie swoimi pełnymi ustami wpędza w kompleksy!

Yuki. pisze...

Bardzo podoba mi się ta druga szminka ^.^

moniak85 pisze...

pomadek jeszcze nie miałam. mam żelowy eyeliner i korektor w płynie - oba kosmetyki świetne!

Podoba mi się druga pomadka. możesz powiedzieć ile ona kosztowała w zł?

loveve pisze...

Obie szminki śliczne. Ale będę się czaić na drugą bo róże mi nie pasują.

Independent Woman pisze...

Szczerze mówiąc nie pamiętam :( Myślę, że w przedziale 10-15zł ;)

Independent Woman pisze...

Dzięki za ostrzeżenie ;]

Make-up_kama pisze...

Ta pierwsza jest śliczna!:)

Kolorowy Pieprz pisze...

seria czerwona jest moja ulubioną- zimą odstawiam kryjące pomadki a czerwień z serii żelowej- jest przepiękna!

KameaHair pisze...

Gdzie mozna kupic szminki p2???

Independent Woman pisze...

Niemieckie drogerie DM. ;)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook