Troszkę nowości.

Kilka dni temu zamówiłam paletę nad którą długo dumałam. Kolorów byłam pewna, natomiast jakości nie. Mowa o palecie 32 cieni e.l.f. w wariancie : warm. Testuję ją już od kilku dni i jak na razie jestem zadowolona. (Cocolita.pl, cena: 35,99zł)




Dalej - wczoraj dostałam przesyłkę od Pat z dwiema limitowankami : Essence Breaking Dawn i p2 Keep the Sectet oraz z masełkiem do ciała z Balei o zapachu sernika. Mmm.. pachnie rozkosznie. ;) (róż oraz niebieski lakier dokupiłam wczoraj - absolutnie nie mogłam się powstrzymać, widząc pełen standard w Naturze. Od dawna żadna LE nie podobała mi się tak bardzo, jak ta od Essence (nie licząc Wild Craft :)) )






Podczas zakupów spożywczo-przemysłowych, natknęłam się w Biedronce na przeogromne świece za jedynie 10,99zł. Jeden zapach wybrałam ja, drugi - mój mąż. Jeszcze ich nie paliliśmy, pierwsza próba dziś wieczorem :) 



i na koniec mały PeeSik.: właśnie (po chwilach zwątpienia i zrezygnowania) skończyłam czytać "Pięćdziesiąt twarzy Greya" E.L. James i szczerze mówiąc... jestem zawiedziona, zniesmaczona i zła. Czytając opis na tylnej okładce książki liczyłam na porządną i wciągającą literaturę kobiecą. Niestety - jak dla mnie ociera się ona o pierwszorzędny kicz. Dalej - czytając ją, byłam niesamowicie wściekła. Raz na Anę a raz na Christiana. Obie postacie absolutnie żenujące w swoim postępowaniu i myśleniu. Czy kupię drugą część "Ciemniejszą stronę Graya"? O nie. Mam dość dziecinnego zachowania Any oraz bestialskiego i w żadnym wypadku "słodkiego Christiana". Dziś wypatrzyłam w Empiku trylogię "Drżenie" za 79,99zł i już ostrzę sobie na nią kły. :D





Pozdrawiam, 
Marta


28 komentarze:

Świat Wery pisze...

w tych świecach podobno pękają słoiczki;;/
paletka super

ewwwa pisze...

Paletka cudna!
Czytałam fragment Greya i kompletnie do mnie nie przemawia ta książka.

Independent Woman pisze...

Też o tym słyszałam. Mam nadzieję, że u mnie nie popęka... ;/

Independent Woman pisze...

Nic nadzwyczajnego - ani językowo, ani treściowo. ;/

Farizah pisze...

chciałam kupić te świece ale u mnie były same brzydkie zapachy tylko:(

merczens pisze...

też wczoraj dostałam paczkę :D żałuję trochę że nie zdecydowałam się na ten poczwórny korektor, no ale trudno... co do 50 twarzy Greya wogóle mnie nie ciągnie :)

BERY pisze...

paletka swietna ;)

zoila pisze...

Rozświetlacz z BD wygląda całkiem przyjemnie, chyba muszę się za nim rozejrzeć :)

theMonique pisze...

po usłyszeniu paru fragmentów książki czytanych przez Małgorzatę Sochę w Radiu Zet też jestem na nie :/

Monika pisze...

mam palete elf ale inna. Jestem średnio zadowolona, ponieważ cienie kiepsko się blenduja

Atabe pisze...

Czytałam I część trylogii EL James i powiem tak - nie jest to literatura najwyższych lotów. Więc jako ktoś szuka "intelektualnej uczty" będzie zawiedziony. Ale jako ktoś chce poczytać coś lżejszego w ramach odskoczni - będzie w sam raz.

Naomi pisze...

Świetne nabytki. Szkoda, że p2 nie jest w Polsce dostępne. Chętnie przygarnęłabym korektor z ostatniej limitki. :)

moniak85 pisze...

jaki nagłówek! :D

Justyna Giera pisze...

też ostatnio marzy mi sie jakas duuuza paletka :)

Kolorowy Pieprz pisze...

A nie mowilam:(? Ta ksiazka byla tak.....do niczego ze sie prawie rozplakalam z nerwow

Kolorowy Pieprz pisze...

Dokladnie, idealna na plaze:)nad wode....do tramwaju w drodze do pracy

Lady In Purplee pisze...

Wygląda na to, że paletka ma świetne odcienie :) Też byłam zawiedziona tą książką. Po opisach spodziewałam się, że będę ją czytałam niemal z wypiekami na twarzy. Niestety nic ekscytującego w niej nie znalazłam.

Magdalena pisze...

A ja z limitowanki essence kupiłam sobie czerwoniasty błyszczyk :)

Independent Woman pisze...

Ja błyszczków rzadko używam... Choć miałam na niego wielką ochotę ;(

Independent Woman pisze...

Niestety. ;/

Independent Woman pisze...

Tak, jest fajna - ma w sobie właściwie każdy "neutralny" odcień idealny na dzień i na wieczór. No i kosztuje niewiele ;)

Independent Woman pisze...

Wypas, nie? :D

Independent Woman pisze...

Oh tak, bardzo szkoda :(

Independent Woman pisze...

Porażka. Dziś czytałam wywiad z James w którym mówi, że negatywne recenzje tej książki to jedynie propaganda dziennikarzy :D Haha

Independent Woman pisze...

Myślałam, że będzie podobny do rozświetlacza z poprzedniej wampirzej limitki (który nawiasem mówiąc, jest moim ulubionym). Ten jest bardziej perłowy i w cieplejszym odcieniu.

Yuki. pisze...

Lakiery z Breaking Dawn wyglądają bardzooo zachęcająco :D

Make-up_kama pisze...

Paleta świetna,czekam na makijaże z nimi w roli głównej:)

axi_1099 pisze...

Wiele słyszałam o tej książce :D Chciałabym ją przeczytać :D

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook