Makijaż... Czerwonowłosej.

Tak, Czerwonowłosej. 21.12.2012r, koniec świata - Marta zafarbowała włosy na "wulkaniczną czerwień". Co prawda, spodziewała się bardziej "rudego efektu" ale wyszło jak wyszło. Podoba jej się i ma wrażenie, że ożywiło jej twarz. Mąż jeszcze nie widział i Marta ma nadzieję, że gdy zobaczy efekt, nie spakuje walizek i nie wyniesie się na drugi koniec świata. Jeszcze jeden problem chodzi jej po głowie - jaki makijaż będzie pasował do jej nowego wizerunku? Pomożecie??

Pozdrawiam, 
Czerwonowłosa. 

16 komentarze:

Catherine K pisze...

A gdzie zdjęcia? :D Oj jestem ciekawa efektu.
Co do makijażu to:
oczy - czerń, brązy, granat
usta - cieliste odcienie
Ale ja się nie znam i to tylko taka moja nieśmiała propozycja.

Yasminella pisze...

Witam w świecie czerwono włosych, czekam z niecierpliwością na zdjęcia.

Independent Woman pisze...

Będą jutro, dziś już kiepskie światło :)
Usta cieliste? A ja tak lubię mocne kolory!!!! :(

Independent Woman pisze...

Tak jak napisałam, zdjęcia będą jutro :) :)

Lady In Purplee pisze...

W rzeczywistości do rudych włosów sporo kolorów świetnie pasuje ;)

na pewno zielenie, granaty, szarości, brązy, fiolety(pamiętam, że nie twój kolor;)), burgundy

koniecznie pokaż się w nowym kolorze ;)

Immenseness pisze...

ja również witam wsród czerwonowłosych :) czekam z niecierpliwością na zdjęcia, i napisz jutro co to za farba i w ogóle :)

Atabe pisze...

Z czerwienią świetnie wyglądają zielenie. Jestem ciekawa Twojego nowego wyglądu.

dziewczyna mojego chłopaka pisze...

Oooo...zmiana kolorku, ja też czekam na zdjęcia :) Faktycznie, zielenie pięknie będą kontrastowały ;]

theMonique pisze...

odważnie :) za mną też chodzi zmiana, może nie na czerwień, ale coś rudego tylko się boję
ach! i czekam na zdjęcia!

Ala pisze...

To ja również czekam na zdjęcia ;) i napisz reakcję męża .

katherine pisze...

na co dzień brązy, zielenie a na wyjścia... hmm, lubię kontrastowe zestawienia, więc moim zdaniem każdy kolor będzie pasować :)

Farizah pisze...

usta czerrrrrrrrrrrrrwone!

Kosmetyki Panny Joanny ;) pisze...

ja również ciekawa jestem efektu

Świat Wery pisze...

haha:d to mąż powie koniec świata jak zobaczy
czekam na fotki, jestem ciekawa jak wyszło:)

Emilia pisze...

no to czekam i ja niecierpliwie na zdjecia
pieknie granat z zielenia np ;)

Make-up_kama pisze...

Kochana czekam na zdjęcia z niecierpliwością,mi się marzą włosy w kolorze czerwieni:)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook