RECENZJA : Me Me Me Selene, satynowa pomadka do ust

Szminka Me Me Me Selene w kolorze Pashmina Pink, którą odstałam od sklepu Kosmetykomania.pl zaintrygowała mnie najbardziej, więc od razu zabrałam się do testów. Na wyniki zapraszam w dalszej części.






Dostępność : sklep internetowy Kosmetykomania.pl 

Cena: 46zł

Opakowanie : schludne. Czarne, matowe i bardzo klasyczne. Lekkie, ale zarazem całkiem masywne. 
 
Konsystencja : bardzo kremowa, nawilżająca. Przypomina koloryzujące masełka do ust.

Kolor i wykończenie : zostałam obdarowana odcieniem 01 Pashmina Pink. Niestety, to absolutnie nie moja bajka. Sam odcień różu jest bardzo ładny, delikatny i dziewczęcy. Wykończenie natomiast, nie jest satynowe a perłowe. Nie jest to mocna perła, jednak w połączeniu z takim kolorem różu na ustach wygląda bardzo tandetnie. 




Zapach : cynamon? Imbir? A może to i to? Ciężko jest mi określić ten zapach, niemniej jednak jest bardzo przyjemny, korzenny. 

Trwałość : szminka jest bardzo kremowa, przez co ma większą skłonność do szybszego schodzenia z ust niż koleżanki z wykończeniem matowym. Spokojnie mogę powiedzieć, że 2-3 godziny bez jedzenia i picia. 

Inne : pomadka nie podkreśla suchych skórek na ustach. Delikatnie je nawilża Jest pół-transparentna. 


Podsumowując, gdyby nie wykończenie, mogłaby zostać moją ulubienicą. Niestety, nienawidzę perłowych pomadek, źle się w nich czuję i wyglądam niekorzystnie. Jeśli ktoś preferuje perłę na ustach, to z czystym sumieniem mogę ją polecić. Jest kremowa, lekko nawilżająca i pięknie pachnąca. 



Macie jakieś pomadki z tej serii? Czy inne kolory są również perłowe? 


Za możliwość przetestowania szminki dziękuję sklepowi : 


Pozdrawiam, 
Marta  


17 komentarze:

zoila pisze...

Kolor mi się nie podoba i do tego ta lekka perła... Nieee.

Krytyczka pisze...

nie wyobrazam siebie z takim kolorem na ustach, trwałość też nie ciekawa

Kolorowy Pieprz pisze...

Omg! Jaka barbiowa! A ja zima zawsze na przekor- cala na czarno a na ustach neon:) czaje sie na mememe ale ostatnio kupilam hoola i pass na wszystko. Nie marudzcie- sliczna jest...

ksenka pisze...

Kolor ładny gdyby była matowa ;) szkoda że za tą cene trwałość troche licha

Iwetto pisze...

Ja lubię pomadki z perłowym wykończeniem , ale nie w takim dodowym odcieniu ;)

Karola pisze...

Nie lubię perłowego wykończenia;(

sernik pisze...

podobnie ja: czarny beret, czarne rękawiczki, czarny płacz i pomarańczowa pomadka. ;d
jeśli chodzi o pomadkę, to szkoda, że trafiło Ci się akurat takie wykończenie :< sama wyglądam strasznie w perłowych błyszczykach i pomadkach, więc wiem, jakie potrafią być wkurzające.

Świat Wery pisze...

ja też nie przepadam za perłowym wykończeniem, ale kolor ładny

karminowe.usta pisze...

Również nie lubię pereł, ale ostatnio stałam się posiadaczką jednej. Niestety, zakupy przez internet nie są pozbawione wad... Wolę ciemniejsze i żywsze odcienie różu, bo mam dość mocno napigmentowane usta;) Ale bardzo podoba mi się opakowanie tej pomadki:)

Break pisze...

Szkoda, że perła. A szkoda, bo kolor ładny. Sama planuje kupić coś w takim kolorze ale na pewno musi mieć matowe wykończenie.

Magdalena pisze...

Dość wysoka cena, ale kolor prezentuje się bardzo ładnie ;)

Make-up_kama pisze...

Opakowaniem jestem zauroczona,co do kolorku to jest w miarę ładny-tylko ta perła-też nie lubię jej w pomadkach:/

Gonia pisze...

Od dawna podobają mi się pomadki mememe :) z chęcią bym się na jakąś skusiła,kolory mają jednak tak ładne,że nie wiem na którą. Świetna współpraca :)

Lady In Purplee pisze...

A mi bardzo się podoba na Twoich ustach :)

Dimipedia pisze...

Kolor jeszcze może bym jakoś wytrzymała, ale perłę niestety nie... a szkoda w sumie;)

Kącik Madzi pisze...

Dla mnie za bardzo sztuczna i barbiowa :/ Nie podobają mi się takie kolorki :/

kasandra_85 pisze...

Ładny, delikatny róż. Moja siostra, blondynka, uwielbia takie pomadki:)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook