Sleek Darks w roli głównej - makijaż nr 1

Pierwszy makijaż paletą Sleek Darks, jaki chcę Wam zaproponować to dość mocny, seksowny makijaż oka w połączeniu z mocno zaznaczonymi kośćmi policzkowymi i subtelnymi ustami. 









KOSMETYKI UŻYTE : 

TWARZ : 
- Vichy Dermablend + Maybelline bb krem
- korektor pod oczy Essence
- kółko korektorów p2
- zielony puder p2
- bronzer W7 Honolulu
- tint Me Me Me 

OCZY : 
- baza pod cienie DAX
- cienie z palety Sleek Darks 
- czarna kredka Avon SuperShock
- tusz do rzęs Hean (a raczej jego resztka... )
- set do brwi Essence Wild Craft

USTA: 
- tint Me Me Me

Pierwsze wrażenia? Bardzo pozytywne. Cienie ładnie się blendują i są mocno napigmentowane. Więcej na jej temat po dalszych testach ;)  Co do tintu : na ustach daje przepiękny, różany kolor jednak na policzkach, jest pół-transparentny. Bronzer? wydaje mi się, że będzie bardzo fajnym kosmetykiem na lato, kiedy moja cera złapie trochę słońca. 

Pozdrawiam, 
Marta

13 komentarze:

Yasminella pisze...

mmmm nie wiem czemu ale skojarzył mi się ze zmierzchem xD

Atabe pisze...

Bardzo mi się podoba ten makijaż, idealne zestawienie kolorów.

jamapi pisze...

Darks to jedyna paletka Sleek'a, z którą się nie polubiłam ... Puściłam ją w świat.

lolita76548 pisze...

Super makijaż. Rzeczywiście bardzo zalotny i seksowny!

Chwila pisze...

Piękny! Idealny dla Ciebie;)

Turkusoowa pisze...

ale piękny makijaz!

Monia pisze...

Przepiękny makijaż!!! Zainspirowałaś mnie:)

moniak85 pisze...

bardzo ładne makijaż! chciałam odsprzedać tą paletkę, ale polubiłam się z nią ;)

Claudia pisze...

Bardzo ładny makijaż :)

Lady In Purplee pisze...

Pięknie Ci w tym makijażu :) Dla mnie ta paletka nie jest mocno napigmentowana, ale i tak póki co bardzo ją lubię :)

Emilia pisze...

Martus bardzo mi sie podobasz w tym makijazu !

Make-up_kama pisze...

Świetny makeup,ładnie ci w nim:)

Iwetto pisze...

Świetny, zmajstruję jak tylko dotrze moja paleta ;)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook