Wellaton 77/44, wulkaniczna czerwień

Zacznę od tego, że decyzja o drastycznej zmianie koloru nie była impulsywna i spontaniczna. Ogniście czerwony, marzył mi się od dawna jednak wczoraj ostatecznie postanowiłam, że wybiorę znacznie bezpieczniejszy rudy. Nie chciałam iść do fryzjera, ponieważ okres przedświąteczny jest bardzo ciężki dla mojego portfela. Koloryzacja w domu, to zdecydowanie nie mój konik jednakże firmy kosmetyczne wychodzą takim jak ja naprzeciw, produkując farby w piance które ułatwiają aplikację. 
Głownie z tego powodu, wybór odpowiedniego koloru był znacznie zwężony - Palette odpada, w palecie kolorystycznej farb w musie L'Oreala, akurat zabrakło rudości (zakupy w Rossmannie robiłam dzień przed dostawą....) tak więc padło na Wellę. Bez większego namysłu, do koszyka wpadła "wulkaniczna czerwień" (na opakowaniu przypominająca płomienny rudy).



Zacznę od tego, że jedno opakowanie ledwo starczyło na moją długość włosów. Jeśli któraś z Was posiada dłuższe niż moje, konieczny będzie zakup dwóch pudełek. Farba nie spływa z włosów, pieni się baaardzo średnio (przez co jest właśnie mało wydajna). Na początku śmierdzi przeraźliwie, ale smród szybko się ulatnia. Ilość serum po koloryzacji, dołączonego do opakowania jest naprawdę imponująca i starczyć może na 3-4 zastosowania. Włosy po koloryzacji są miękkie, gładkie i lśniące. Co będzie dalej? Zobaczymy. 

Przyszedł czas na zdjęcia ;)





Rudy to to nie jest, ale efekt bardzo mi się podoba. Dobrze się czuje w takim wydaniu i mam wrażenie, że to nie była moja ostatnia przygoda z czerwieniami. ;)

Pozdrawiam, 
Marta

31 komentarze:

chodzpomalujmojswiat pisze...

moim skromnym zdaniem wyglądasz bosko! :)

Żakiecik pisze...

Okurczę... Ślicznie Ci w tym kolorze. *_*

Catherine K pisze...

Bardzo Ci pasuje ten kolor :)

Ala pisze...

Pasuje ci ten kolorek ;)

Zielona pisze...

Wyglądasz fantastycznie! :)

Farizah pisze...

Fantastycznie wyglądasz:) jak mąż zareagował?:)

Immenseness pisze...

wg mnie to jakaś miedź, ale i wulkaniczna czerwień :) kolor ci bardzo pasuje :) wydaje mi się w tradycyjnej czerwieni tez bedziesz dobrze wygladac :) mam nadzieje, ze kolejnym farbowaniem tez sie pochwalisz :) jak tam reakcja męża? ;)

Independent Woman pisze...

Oh, dziękuję! : )

Independent Woman pisze...

;)

Independent Woman pisze...

Dzięki;)

Independent Woman pisze...

Dodatkowo czuję się w nim znakomicie ;)

Independent Woman pisze...

Miło mi to słyszeć ;)

Independent Woman pisze...

Dzięki! :)

Mąż bardzo chciał być zły i zniesmaczony, ale mu się nie udało :) Niesamowicie mu się podoba :)

Independent Woman pisze...

Pewnie, że się pochwalę ;)

Reakcja? Napisałam w komentarzu wyżej:) Zaskoczyłam go i... bardzo mu się w takim wydaniu spodobałam :)

Juli pisze...

Jejku, jak ci ładnie w tym kolorze! :D

Atabe pisze...

Pięknie, bardzo Ci pasuje.

Justyna Bończak pisze...

Super wyglądasz! :) Jak najbardziej na TAK ! ;) Mogłabyś zdradzić co to za szminkę masz na ustach? Bardzo fajnie komponuje się z nowym kolorkiem.

Independent Woman pisze...

To L'oreal Rouge Caresse nr 401 :) :)

merczens pisze...

Martuś wyglądasz cudownie w tym kolorze!!! jest świetnie :)

Paramore pisze...

Moim zdaniem to jak najbardziej jest rudy :)
I muszę przyznać, że bardzo Ci w nim do twarzy, pasuje idealnie!

n. pisze...

fajny efekt końcowy, bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorze, a makijaż do tego - niesamowity :)

Świat Wery pisze...

oo...WOW pięknie!

Farizah pisze...

Hahaha moj za pierwszym razem reagował tak samo:P czerwien ma w sobie to cos:P

moniak85 pisze...

bardzo ładnie Ci w takim kolorze!

Weronika Woźniak pisze...

przepięknie wyglądasz :D bardzo pasuje Ci taka rudość ;) Sama mam ochotę na taką odmianę, ale się boję ;p

Magdalena pisze...

Ja wiosną bawiłam się z czerwieniami na swoich włosach. Wszystko fajnie, tylko trochę ciężko jest dbać o ten kolor.

Basia8212 pisze...

Bardzo Ci pasuje ten kolor!Wesołych Świąt Martuś:*

Tija pisze...

Ohh ohhh pieknie!

Agata Szczepańska pisze...

A mogłabym się dowiedzieć- na jaki kolor włosów farbowałaś tym wulkanem? :>

Agata Szczepańska pisze...

A mogłabym się dowiedzieć- na jaki kolor włosów farbowałaś tym wulkanem? :>

Independent Woman pisze...

Jasny brąz :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook