Współpraca z Kosmetykomania.pl + kilka nowości

Przedwczoraj dostałam długo wyczekiwaną paczkę od sklepu internetowego Kosmetykomania.pl. Sklep lubię, kupuję w nim od jakiegoś czasu i z chęcią zgodziłam się na współpracę z nimi. Kosmetyki przyszły bardzo dobrze zabezpieczone, dodatkowo estetycznie zapakowane. Kosmetykomania.pl podchodzi do sprawy bardzo profesjonalnie. Lubimy to? Pewnie :)

Co znalazło się w paczuszce?



- szampon i odżywka POETICA
- szminka do ust ME ME ME nr 10
- paleta cieni SLEEK DARKS 
- tint do policzków i ust ME ME ME 
- róż/bronzer W7 AFRICA
- róż do policzków SLEEK POMEGRANATE
- testery : W7 CANDY FLOSS, HONOLULU

Ze wszystkiego jestem bardzo zadowolona. Róż/bronzer Africa miałam, i kilka tygodni temu oddałam go w wymiance. Jeszcze zastanowię się, co z nim zrobić ;) 

A teraz kilka nowości w moich zbiorach. Większość rzeczy kupiona z wyraźnego braku w zapasach ;)

 

- Avon Naturals, szampon do włosów z Imbirem i Mango, cena 13,99zł
- Odżywka ekspresowa Gliss Kur, cena 11,99zł
- Joanna Naturia, odżywka do włosów z bawełną i makiem, cena ok.: 6zł
- antyperspirant Dove, cena : 8,99zł
- lakier do włosów Nivea, cnea : 12,99z
- mydło w płynie Avon Senses, sparkling, cena : 7,99zł



- Wibo Elixir, szminki do ust nr 09 i 01, cena: 5,49/szt
- konturówka do ust Avon Mystery Muave (dostałam od mamy)
- róż/bronzer FM, cena : 29,99zł


- woski Yankee Candle Pink Sands i Sugared Apple, cena: 7,49zł/ szt

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, 
Marta:)

11 komentarze:

chodzpomalujmojswiat pisze...

muszę koniecznie sprawić sobie te woski :)

Morrora (zmalowanalala) pisze...

Właśnie miałam napisać to samo co poprzedniczka:)Sama chyba w końcu skusze się na jakiś wosk:)

Ania pisze...

Zapasy rzeczywiście uzupełnione:)

BERY pisze...

swietna wspolpraca zazdroszcze;]

Beauty_Station pisze...

Wow kosmetykomania się postarała :) Świetną paczuszkę przygotowali :)

Karola pisze...

Wow jakie to wszystko piękne ja też chcę:D

Monia pisze...

Super:) W sam raz na Mikołajki:) Tylko pozazdrościć:) Pozdrawiam

Chwila pisze...

Ile cudowności od Kosmetykomanii! Umieram z zazdrości:D

lolita76548 pisze...

uu no to czekamy na recenzje! Badzo fajne rzeczy ci przysłali i czekam na twoje propozycje makijaży z użyciem paletki sleeka!

Świat Wery pisze...

super zakupy i współpraca

Iwetto pisze...

Cudowności, sama na większość bym się pokusiła :) Zmaluj coś szybko Darksem, żebym miała trochę inspiracji jak moja paletka dotrze ;)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook