DENKO : styczeń 2013r.

PIELĘGNACJA TWARZY :
 
- Soraya, morelowy peeling antybakteryjny : mój ulubiony zdzierak do twarzy. Jest niezwykle wydajny, ma piękny zapach i drobinki rzeczywiście bardzo mocno peelingują twarz. Osoby o niezwykle wrażliwej cerze (czyli również ja... ) powinny na niego uważać.
- Beauty Formulas, płatki oczyszczające nos z aktywnym węglem : bardzo średnie, o wiele gorsze od wersji podstawowej. Kiepsko oczyszczają i zostawiają po sobie klejącą, czarną maź. Nie polecam.
- Essence, My Skin, krem-żel do cery mieszanej i tłustej: RECENZJA
- Bambino, krem ochronny : co jakiś czas do niego powracam; bardzo dobrze działa na moją wrażliwą, naczynkową i bądź co bądź cerę skłonną do zaksórników. Dobrze ją nawilża i zapoiega powstawaniu nadprogramowych wyprysków.

PIELĘGNACJA CIAŁA :
 
- Bielenda, Beauty Milky, śmietankowa maseczka do rąk : idealna na noc, pod bawełniane rękawiczki. Świetnie nawilża skórę rąk, wygładza ją i... nadaje im piękny zapach :)
- Perfecta Extra Slim, serum do szybkiego wypełnienia i podniesienia biustu : kaszana :D Dobrze nawilża skórę biustu i nic po za tym :) Jeśli liczycie na jakiekolwiek ujędrnienie, podniesienie czy też powiększenie bustu to możecie się mocno przeliczyć. Serum które rzeczywiście ujędrniało mój buist to to, z firmy Eveline. :)
- Rexona linen dry, antyperspirant : już wielokrotnie pisałam, że Rexona to moje ulubione antyperspiranty :) 
- woda toaletowa a'la Red Delicious DKNY z www.perfumylane.pl :  niedrogie, całkiem dobre zamienniki drogich perfum :) Trzymają się całkiem nieźle, zapachy są bardzo ładne i wcale nieprzypominają chińskich podróbek :)
- Avon, Spotlight : jedne z lepszych zapachód od Avon. Świeże, idealne na dzień. Polecam :)
 
KĄPIEL :
 

- Carex, antybakteryjne mydło w płynie : zwykle nie piszę o mydłach w płynie, ale o tym chcę wspomnieć. Mydło pachnie bardzo ładnie - świeżo, aloesowo :) Oodatkowo usuwa nagromadzone bakternie (wiadomo, nie w 100%). Lubię je i już kupiłam inną jego wersję :)
- Balea, żel pod prysznic : żel jak żel, bez fajerwerków. Dostałam go w prezencie i sama na pewno bym go nie kupiła - nie lubię zapachu kokosa w kosmetykach...
- Isana, olejek pod prysznic : kolejny produkt Isany, który utwierdza mnie w przekonaniu, że to firma bardzo kiepska. Okropny prodkut - śmierdział, nie nawilżał a wręcz wysuszał moją skórę. Paskudztwo.
- Avon Planet SPA, peeling do ciała z oliwkami i kwiatem pomarańczy : szczerze mówiąc myślałam, że to będzie kolejny "żel peelingujący". Jak się okazuje to naprawdę mocny zdzierak o przepięknym zapachu. Polecam!
 
WŁOSY :
 
- Nivea, Straight & Easy, balsam ułatwiający prostowanie włosów : bardzo dobry balsam wspomagający prostowanie włosów. Po zastosowaniu są one wyraźnie gładsze, nie elektryzują się i są podatniejsze na działanie ciepła.
- Schauma, lekkość i pielęgnacja : odżywki tej firmy lubię, jednak ta jest chyba jedyną z którą się nie polubiłam. Jest bardzo niewydajna, plącze włosy i sprawia, że są bardzo nieprzyjemne w dotyku. Nie polecam tej wersji.
- Avon, Advance Techniques, spray termoochronny : spray jak spray, nic nadzwyczajnego. Mniemam, że moje włosy chronił... :D
 
KOLORÓWKA :
 
- Avon, Ideal Flawless podkład do twarzy w kolorze Ivory : RECENZJA
-  Essence, Cover Stick : zużyłam go z wielkim trudem. Żle się rozporowadza, nie wtapia się w skórę i niestety odznacza się na twarzy. Nie polecam.
- WIBO GLSM : pisałam już o niej nie raz - jak na chwilę obecną mój ulubiony tusz do rzęs :)
- MAC, blot powder : całkiem przyjemny puder matujący, jednak nie kupiłabym go po raz kolejny, ponieważ dawał zbyt pudrowe wykończenie na twarzy.
 
Pozdrawiam,
Marta

17 komentarze:

ewlyn pisze...

O, ile kolorówki udało Ci się zużyć :)
Fajne denko.

marchewka pisze...

a ja bardzo lubię isanę :) oczywiście nie wszystkie produkty, ale duża część ich kosmetyków sie u mnie b. dobrze sprawdza :)

Alicja R. pisze...

Co do kosmetyków z Isany - zależy na jaki kosmetyk się trafi, takie ma się zdanie ;) Ja miałam dość pokaźną ilość ich żeli i jeden spisywał się bardzo dobrze, a inny kiepsko.
A antyperspiranty z Rexony irytują mnie pod jednym względem - jak dla mnie są za mało wydajne ;)

Kolorowy Pieprz pisze...

gratuluje denka:0 ja dziś wyrzuciłam 16 opakowań w tym 2 wytłoczki po cieniach inglota:)

ankas pisze...

Peelingi z Avonu z Planet Spa są super, też byłam zadowolona, spray termoochronny z Avonu też mam i używam od czasu do czasu;) Zapach Spotlight to też mój faworyt z Avonu:)

Świat Wery pisze...

och nie lubię Bambino, bo zapycha;/
uu mnie tez ujędrniało serum z Eveline
o proszę i ile kolorówki, mój ulubiony tusz:)

n. pisze...

świetne zużycia :)
zaciekawiłaś mnie tą maseczką do dłoni, będę musiała się rozejrzeć za nią :)

lacquer-maniacs pisze...

A ja z kolei uwielbiam zapach kokosa w kosmetykach i gdybym mogła to skusiłabym się na Bealę:D

Moniaa pisze...

Super zużycia! ;)
Mam tej spray z Avonu do włosów i jakoś nie mogę go zużyć..

saharu pisze...

isana mnie prześladuje u kogoś jeszcze raz zobacze to ją kupie cały czas ją widze ,a miałam na wągry a nos al wole ta drugie białe

moooni-que pisze...

pokaźne denko! :-)
uwielbiam ten peeling z Soraya :)

Arcelia pisze...

Spore denko :)
Tylko pogratulować, bo mnie jakoś kiepsko idzie :(

Kosmetyki Panny Joanny ;) pisze...

spore denko tak jak u mnie, co do Rexony to jest ona i moim ulubieńcem tylko nie ta wersja

charlotte pisze...

Zabieram się do kupna tego peelingu morelowego jak tylko mój mi się skończy. Wczoraj również wykończyłam ten spray termoochronny z Avonu i ja do niego nic nie mam, ale teraz chcę spróbować tego z Mariona :)

Gonia pisze...

Ta śmietankowa maseczka do rąk mnie zaciekawiła :)

blizniaczka09 pisze...

Mamy taki sam ulubiony tusz :) :)

yassoo pisze...

Ja tez używam tego peelingu morelowego firmy Soraya i jest to mój ulubieniec ! Peeling jest zamknięty w wygodnym opakowaniu, ma piękny zapach no i super dziala. Bardzo dobrze złuszcza skore, sprawia ze jest dobrze oczyszczona gladka i przyjemna w dotyku. Dodatkowo pory sa zamknięte a na buzi pojawia sie mniej niespodzianek! polecam fajny produkt :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook