Drogerie internetowe : cz. 1



Najbardziej pomysłowa Patrycja na świecie, poddała mi pomysł na przydatny (mam nadzieję) i ciekawy post odnośnie drogerii internetowych w których ja miałam przyjemność kupować. Cóż - na mojej drodze rzeczywiście kilka ich stanęło, tak więc postaram się pokrótce Wam o nich opowiedzieć.



Stosunkowo młoda drogeria, która wie „co w trawie piszczy”.  W jej asortymencie można znaleźć właściwie każdy „modny” i pożądany kosmetyk rozsławiony dzięki kosmetycznym blogom czy też youtubowym filmikom.  Mniemam, że założycielem sklepu musi być jakaś Bloggerka – przyznawać się! :) 
Znajdziecie tu kosmetyki kolorowe (między innymi : theBalm, Sleek, e.l.f., Beauty UK, Miyo, Technic, Barry M, Dermacol, Mollon) i pielęgnacyjne do ciała i włosów. Jednymi z ciekawszych zakładek mogą okazać się „Domowe SPA”, „Olejowanie” czy „Kosmetyki orientalne”.  Podejrzewam, że każda z Was znajdzie tu coś dla siebie.
Bardzo ciekawą sprawą okazuje się „czat na żywo” dzięki któremu możemy dowiedzieć się czegoś więcej o interesującym nas kosmetyku.


SPRAWY TECHNICZNE :
1.       Płatność : przedpłata na konto bankowe, płatność e-przelewem,  odbiór osobisty w siedzibie firmy.
2.       Koszt wysyłki : naprawdę niewielkie, uzależnione od ciężaru zakupów.
3.       Sposób dostawy : Poczta Polska, firma kurierska.


Co ja myślę o tym sklepie?
Szybka, bezproblemowa  i niedroga dostawa. Kosmetyki dokładnie zabezpieczone.  Próbki gratis. I-lovebeauty.pl bardzo lubię, często z niego korzystam i naprawdę polecam.




Jeden z pierwszych sklepów, w których zaczęłam internetowe zakupy.  Trzeba również wspomnieć, że jest to sklep który założyła znana Vlogerka Monika.
Co do tej drogerii mam bardzo mieszane odczucia, ale o tym za chwilkę.
Nie będę rozpisywać się o markach, jakie oferuje LadyMakeup.pl z tego względu, że na stronie startowej są one pokazane. Jednym słowem : kolorówka, akcesoria do makijażu, pielęgnacja, zapachy oraz (i tutaj duży plus) książki i magazyny dotyczące sztuki makijażu.
Mimo, iż asortyment sklepu jest całkiem spory to raczej nie mam zamiaru robić tam ponownych zakupów. Co mnie odstrasza u LadyMakeup.pl? Ceny. Zbyt wysokie ceny. Dla przykładu : zestaw czterech pędzli e.l.f. -  62zł czy róże Vipery Cheek, które u mnie w osiedlowej drogerii kosztują 7,99zł u Moniki niecałe 13zł.
Zdecydowaną zaletą sklepu jest szybka, właściwie natychmiastowa wysyłka zamówionego produktu. 

SPRAWY TECHNICZNE :
1.       Płatność : przedpłata na konto bankowe, e-przelewem,  za pobraniem
2.       Koszt wysyłki : uzależniony od ciężaru zakupów, niewygórowany.
3.       Sposób dostawy : Poczta Polska, firma kurierska DPD, Paczkomaty In Post.

Co ja myślę o sklepie?
Szybka dostawa, bogaty asortyment – na tak, wygórowane ceny towaru – na nie. Jak już wyżej wspomniałam, raczej nie złożę ponownego zamówienia w LadyMakeup.pl. 



Pozdrawiam, 
Marta

16 komentarze:

Carolina pisze...

Bardzo przydatny post : ) Pierwsza drogeria ma na prawdę przyzwoite ceny : )

frania.f pisze...

Z chęcią przejrzę asortyment tej pierwszej drogerii. Dzięki za linka :)

Marta pisze...

Healthy Mix ma wrócić w nowej wersji, dlatego teraz znika z półek :).

A ja właśnie sklep Ladymakeup bardzo lubię, ceny są w miarę ok, ogólnie nie narzekam :)).

Atabe pisze...

W obu drogeriach kupowałam i to nie raz. Z i-love beauty byłam zadowolona aż do ostatniego zamówienia. Długo czekałam na paczkę, mimo iż wybrałam przesyłkę kurierską to przyniósł ją listonosz. Poza tym nie było w zamówieniu wszystkiego (wcześniej dostałam potwierdzenie, że paczka jest kompletna). Okazało się, że nie była kompletna, co prawda w paczce był woreczek ze zwrotem i karteczką z wyjaśnieniami, ale szkoda, że nie poinformowano mnie o tym wcześniej - zamówiłbym gdzie indziej, bo bardzo tej mgiełki utrwalającej potrzebowałam. Z kolei u ladymakeup zawsze długo czekam na przesyłkę.

Kolorowy Pieprz pisze...

U lady czekam zawsze jeden dzien, wybor fajny ale ceny moglyby byc nizsze. Post bardzo przydatny, sama musze pomyslec o podobnym, mam kilka sklepow w zanadrzu

Wieczna Marzycielka pisze...

Chętnie przejrzę asortyment I-lovebeauty :)

Lisica pisze...

nie natknęłam się nigdy na 1 sklep - bardzo fajnie ze o nim wspomniałaś bo asortyment mają całkiem ciekawy. Co do Lady to faktycznie ceny mogłyby być niższe:)

Brain For Sale pisze...

Ja mam dosyć dobre odczucia, jeżeli chodzi lady make up, kiedyś dostałam wadliwy produkt i zwrócono mi za niego bez problemu pieniądze :)

tonia pisze...

Z tych dwóch to kupowałam tylkow ladymakeup (paletke sleeka) i bylam baaardzo zadowolona (w suemie przed swietami mieli najtaniej;), natosmiast zawidolas sie strasznie na popolurnej cocolita:(. Ale bardzo polubiłam sie z mintishop- wyslalai mi kosmetyki za granicę, mimo że tego zazwyczaj nie robią;)

Gonia pisze...

U ladymakeup są ciekawe rzeczy alefaktycznie ceny z kosmosu. O pierwszej nie słyszałam ale muszę zajrzeć.

Black Cat (Kate) pisze...

Bardzo fajny post :-) Bardzo przydatne informacje :-) Rozumiem, że będziesz kontynuować tę serię? :-)

Independent Woman pisze...

Taki miałam zamiar, jednak po analizie Waszych komentarzy dochodzę do wniosku, że tak naprawdę każda z Was ma inne doświadczenia związane z danym sklepem. Być może, niekompletna/opóźniona/wadliwa przesyła była jedynie incydentem i niekoniecznie musi powtórzyć się u którejś z Was po raz kolejny...
Hmmm...

Jeśli jednak nadal chcecie posty z tej serii, dajcie mi po prostu znak :)

Lena pisze...

Znam obie, jednak nie kupowałam w żadnym do tej pory. Takie posty sa przydatne, bo dzięki temu wiadomo co i jak i jak czegos szukamy to mozna znaleźć szybciej w ten sposób.

Kolorowy Pieprz pisze...

jaki ładny nagłówek- łała łi ła...nie pogadasz:)

Iwetto pisze...

O super :) Mam nadzieję,że masz więcej sklepów w zanadrzu, bo Ladymakeup znałam. Za to i-lovebeauty zaraz spenetruję ;D

Black Cat (Kate) pisze...

A ja myślę, że wymiana doświadczeń jest ważna, więc proszę o jeszcze :-)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook