Dwie krótkie recenzje + ROZDANIE (zamknięte)

Zapraszam Was dziś na dwie ostatnie, krótkie recenzje kosmetyków od sklepu Kosmetykomania.pl, oraz na maleńkie rozdanie.


W7, bronzer Honolulu oraz róż do policzków Candy Floss
Zacznę od bronzera. Kosmetyk jest w 100% matowy, tak więc okaże się idealny do konturowania. Jeśli miałabym opisać jego kolor, to nie jest to typowo chłodny bronzer, jednak nie jest też pomarańczowy. Ładnie prezentuje się na ciemniejszych karnacjach, bądź na cerze lekko opalonej. Jak dla mnie, jest odrobinę zbyt ciemny. Jak widzicie na zdjęciu powyżej, jest bardzo mocno pigmentowany - należy z nim uważać.  Trwałość? Standardowa jak dla tego typu kosmetyków: 8-10 godzin. Polecam? Tak, zdecydowanie mogę Wam polecić ten kosmetyk. Wysoka jakość w połączeniu z niską ceną daje mieszankę wybuchową :D
Róż  : delikatny, lekko cukierkowy odcień różu ze złotą, perłową poświatą. Odrobinę przypomina mi róż ze Sleeka Rose Gold (RG ma jednak zdecydowanie cieplejszy odcierń). Ładnie prezentuje się na policzkach. Utrzymuje się nieco krócej niż wyżej przedstawiany bronzer - ok. 4-6 godzin. Lubię go i często go używam, gdyż pasuje do większości makijaży przeze mnie wykonywanych.



Poetica, szampon i odżywka 
 Mini-wersje, jakie otrzymałam do testów niestety nie pozwoliły mi na pełną ocenę właściwości kosmetyków. Starczyły mi na dwa mycia włosów, więc moja ocena będzie jedynie pierwszym wrażeniem. Zacznę od zapachu. Absolutnie najpiękniejszy zapach kosmetyków do włosów, jakikolwiek dane było mi wąchać. Korzenny, imbirowy... Coś niesamowitego. Choćby dla samej przyjemności korzystania z tych kosmetyków, wynikającej z przepięknego zapachu, warto kosmetyk wypróbować. Szampon : pieni się mocno, ładnie oczyszcza włosy. Odżywka : zmiękcza włosy i sprawia, że niekonieczna jest już odzywka bez spłukiwania, ułatwiająca rozczesanie włosów.  Nic więcej powiedzieć o tych produktach nie mogę. 

W paczce znalazł się róż/bronzer W7 Africa, jednak postanowiłam oddać go Wam, na co Kosmetykomania.pl zareagowała spodziewanym entuzjazmem :)


ZASADY ROZDANIA : 
1.Publicznie obserwuj mój blog.
2. Podaj swój adres e-mail. 

DODATKOWE LOSY :
 - Polub stronę sklepu Kosmetykomania.pl na facebook'u. ---> KLIK (+ 2 losy)
 - Dodaj mnie do blogrolla (+ 1 los)
-  Zamieś informację o rozdaniu na swoim blogu ( + 2 losy) 

CZAS TRWANIA ROZDANIA :  05.01.2013r. - 19.01.2013r.

Zapraszam do zabawy!

Pozdrawiam, 
Marta





59 komentarze:

TwistFantasy pisze...

Obserwuję jako TwistFantasy
email:twistfantasy@gmail.com
Lubię na fb
Mam Cię w blogrollu;)

Paulina pisze...

Obserwuję jako Paulina
tygrysek182@op.pl
na facebooku jako Paulina P.
mam Cię w blogrollu

BERY pisze...

Obserwuje jako:BeryPassions
claaudiiia@gmail.com
Nie mam Fb
nie mam Cie w blogrollu.
pozdrawiam!;)

mia.vico pisze...

Obserwuję jako mia.vico
email: ewelinajamrozik11@wp.pl
Lubię na fb

Immenseness pisze...

obserwuję jako: immenseness90
email: immenseness90@o2.pl
Lubię Kosmetykomanię na FB jako: Magdalena J.
Mam cię w blogrollu: www.immenseness.blogspot.com

ankas pisze...

obserwuję jako: ankas
email: ankas4444@wp.pl
Nie mam Fb
nie mam Cię w blogrollu.

madzia pisze...

madzia3991@interia.eu
fb - Magdalena Jezierska

Agusiak747 pisze...

Ja Honolulu uwielbiam i nie uważam by był za ciemny :)

obserwuję jako: Agusiak747
mail: agu747@interia.pl
FB: Agusiak747

unintendedgirl pisze...

obs jako unintendedgirl
starlight1990@interia.pl

Gonia pisze...

Obserwuję jako: Gonia
Mail: malgorzatalewandowska@op.pl
Fb: Małgorzata Lewandowska
Obswerwuję i mam w blogroolu już od dawna :)
Informacje o rozdaniu: http://margaritkaaa.blogspot.com/2013/01/rozdaniakonkursy-ktore-mnie.html

Weronika Woźniak pisze...

obserwuję jako: weronisiek
mail:weronisiek@gazeta.pl
na fb lubię: Weronika W.
mam w blogrollu :) www.wyznaniakosmetoholiczki.blogspot.com

Hedgehog Girl pisze...

Obserwuję jako Anna
mail: retorycznie@gmail.com
na fb lubię jako Anna Pr.
Mam w blogrollu :) http://keepcalmanddonotscratch.blogspot.com

Monika P. pisze...

Obserwuję jako: Monika P.
Mail: moka_org@wp.pl
Lubię na FB jako Monika P.
Blogroll: tak
Informacja o rozdania na pasku bocznym http://wszystkowo.blogspot.com/

Atabe pisze...

Obserwuję jako Atabe
e-mail: czarnulkaaa@op.pl
fb i blogroll- nie

Rebellious lady pisze...

Obserwuję od dawien dawna jako Rebellious lady i mój mail to rebelliouslady@wp.pl :)
Mam cię w blogrollu, http://rebellious-lady.blogspot.com :)

Mooncat pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
sauria80 pisze...

Obserwuję jako sauria80
email: sauria@wp.pl
Lubię na FB jako sauria80world
Mam Cię w blogrollu: sauria80world.blogspot.com

delishya pisze...

obserwuję jak delishya lub delishya's mania
amko.waw@gmail.com

mam cie w blogrollu :)

Wieczna Marzycielka pisze...

obserwuję jako: Wieczna Marzycielka
email: monika.toczek@poczta.onet.pl
Lubię Kosmetykomanię na FB jako: Monika T.
Mam cię w blogrollu: http://wiecznamarzycielkaxd.blogspot.com/
Informacja o rozdaniu na pasku bocznym: http://wiecznamarzycielkaxd.blogspot.com/

minthema pisze...

obserwuję jako: minthema
email: maajonez@o2.pl
lubię kosmetykomanię na fb jako Maja J.
Mam Cię w blogrollu: waniliowybiszkopt.blogspot.com

merczens pisze...

obserwuję jako merczens
mery.lu.1988@gmail.com
mam Cię w blogrollu i lubię KM na fejsie ;)
:*

Niusia pisze...

Obserwuje jako Niusia.
e mail: kasia_smak_slow@interia.pl
mam Cie w blogrollu na: http://niusia89.blogspot.com/

nicia725 pisze...

Obserwuję jako: nicia725
E-mail: nicia725@o2.pl
FB: Nicola P.
Baner: http://nicia725.blogspot.com/

madison pisze...

Obserwuję jako: madison
E-mail: snieszkaa@gmail.com

Chelsea-Lena pisze...

Obserwuję jako Chelsea-Lena
Mail: chelsea@onet.pl
Polubiłam jako Magdalena Ch.

elesfi pisze...

mail a.lia@o2.pl
obserwuję jako elesfi ;)

vejjs. pisze...

Obserwuję jako Vejjs
email: eiif@o2.pl
Lubię na fb jako Aśka Sz.

;)

kafetka pisze...

Obserwuję jako kafetka
email:anastazja1923@wp.pl
Lubię na fb iwona s.

zetanja pisze...

obserwuję jako: zetanja
email: zetusia01@o2.pl

Ewu pisze...

Obserwuję jako Ewu
ewap93@op.pl
Na facebooku lubie jako Ewa P.
Mam cię w blogrollu na www.kraina-kosmetykow-ewu.blogspot.com

ChicaManzana pisze...

Obserwuję jako ChicaManzana
mail chicabeauty@poczta.fm

frania.f pisze...

Prześliczny kolor tego cukierkowego różu... Idealny na zimę :)

Obserwuję jako: frania.f
e-mail: frania.f.blox@gmail.com
Lubię na fb jako: Paulina S.
Banner na blogu: the-vanity-life.blogspot.com

Pozdrawiam serdecznie :)

Ewa Beyb pisze...

Obserwuję jako Ewa Ewa
Email: ewa_sn@o2.pl
Na FB lubię jako Ewa Ś.
Banner na blogu - http://mypolishlife.blogspot.com/

yesiwantyouback pisze...

obserwuję jako: yesiwantyouback
email: yesiwantyouback6@wp.pl
na fb jako Klaudia B.
blogroll: www.yesiwantyouback.blogspot.com

fraglesik pisze...

Zgłaszam się:)
Obserwuję jako fraglesik
dodałam baner na fraglesik.blogspot.com
mail fraglesik08@gmail.com
na Fb lubię jako Zuzanna K.

tukasia pisze...

obserwuję jako: tukasia
e-mail: kakasiabe@gmail.com

Emilia pisze...

obserwuje jako : Emilia
e-mail: emalia3077@gmail.com
na fb jako Emilia K-P
dodalam baner u siebie - http://emalia3077.blogspot.ca/

imponderabilia pisze...

imponderabilia
zanka88@onet.eu
fb Żaneta b

Mała Mi pisze...

Obserwuje jako: Mała Mi
aneta.styczynskaa@gmail.com
Na FB: Aneta Styczyńska
mam Cie w blogrollu

Paradoxa Raz pisze...

Obserwuje jako: Paradoxa raz
iwonab53@gmail.com
Na FB: Iwona B


martazet21 pisze...

Obserwuję jako: martazet21
marta190@spoko.pl
na FB lubię jako: Marta Z.

nika88 pisze...

Obserwuję Twój blog jako: nika88
E-mail: one-more-dress@wp.pl
Lubię stronkę na FB jako: Monika Z.
Blogroll: http://one-more-dress.blogspot.com
Banner na blogu w pasku bocznym: http://one-more-dress.blogspot.com

guiltypleasures pisze...

zgłaszam się :)
obserwuję jako guiltypleasures
mail: nat_alia89@o2.pl

agnieszkazg pisze...

obserwuję jako agnieszkazg
agoooooosia@gmail.com
na FB lubię jako Agnieszka I.

Justyna K pisze...

Obserwuję jako: Justyna K
email: Myszka_56@vp.pl
Lubię na FB jako: Justyna K

Camille pisze...

obserwuję jako: Camille
mail: camillebeauty123@gmail.com
fb: Kamila K.
blogroll: tak (camille-beauty.blogspot.com)
baner, pasek boczny: (camille-beauty.blogspot.com)

optymistka. pisze...

zgłaszam się :D
obserwuję jako optymistka.
e-mail wymarzony_swiat@wp.pl
banner na blogu : paaula-fotografia.blogspot.com
pozdrawiam :*

Zauroczona-kosmetykami pisze...

obserwuję jako zauroczona-kosmetykami
e-mail zauroczona.kosmetykami@wp.pl
polubiłam na facebooku jako Justyna R.

Betiiii27 pisze...

obserwuję jako Betiiii27 :)
mail: beataprzybulek@wp.pl
lubię na fb jako Beata P.
blogroll jest: http://betiiii27.blogspot.com/
informacja o rozdaniu na bocznym pasku ;)

pozdrawiam! :D

Ewa Karpik pisze...

Obserwuję jako: Ewa Karpik
Mail: karpik.ewa@gmail.com

Maleńka pisze...

Witam, obserwuję jako Maleńka
mail: jamaikers@wp.pl
pozdrawiam:)

gwiazdeczka60 pisze...

Obserwuję jako: gwiazdeczka60
gwiazdabloguje@interia.pl
Lubię na fb jako: Basia N.
Blogroll: tak http://worldofcolorr.blogspot.com/
Dodałam baner na pasek boczny: http://worldofcolorr.blogspot.com/


Eve pisze...

kita1986@interia.pl
obserwuję jako Ewelina Jezierska
lubię na fb jako Ewelina Judyta

Blueeyed pisze...

Obserwuję jako: Blueeyed
E-mail: zuosia.b@gmail.com

grey pisze...

Obserwuję jako Grey Lovin
grey.lovin@gmail.com
lubię na fb jako Grey Lovin

Klaudii l pisze...

fb Klaudyna Łapa
mail klaudusia5017@wp.pl

pozdrawiam ciepło :)

Ewa Beyb pisze...

Hej :) Pisze z nietypową prośbą. Otóż nie będzie mnie w domu od 20 Stycznia, wracam 27 Stycznia. Wiem, że na moją wygraną są minimalne szanse, ale jednak są. Jeśli uda mi się wygrać, to bardzo proszę, czy mogłabyś poczekać na mój adres do 27 Stycznia ? Jeśli wygram to na pewno się odezwę :) Pozdrawiam : D

Moniak pisze...

Zgłaszam się:)
Obserwuję jako Moniak
dodałam baner nie
mail Monika4135@wp.pl
na Fb lubię jako Moniak Em

Sylv pisze...

obserwuję jako: Sylv
mail: mala-graciarnia@wp.pl
na fb lubię: Sylwia Ch.
mam w blogrollu: http://moja-mala-graciarnia.blogspot.com/
dodałam baner w pasku bocznym: http://moja-mala-graciarnia.blogspot.com/

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook