Idealny pocałunek?

Avon wprowadził kolejną serię szminek "Idealny pocałunek" aż w 24 kolorach! Cieszę się niesamowicie (mój portfel trochę mniej...), bo szminki Avonu na ogół są bardzo dobrej jakości ;) 

Słowo od producenta: 
"Szminka „Idealny Pocałunek” to murowany przebój tego sezonu i niezbędnik każdej kobiety. Nowa szminka od Avon nadaje ustom ponętny kolor pełen głębi. Ponadto enzymy z awokado i kokosa oraz naturalne olejki zapewniają ustom gładkość, dzięki której kolor utrzymuje się na nich dłużej.
Pojemność: 3,6g"


 ( Od Lewej : RED EMBRACE, CARESSING CORAL )


RED EMBRACE



 CARESSING CORAL



Szminki mają kremowe wykończenie, bardzo przyjemnie rozprowadzają się na ustach. Aby uzyskać takie krycie jak na powyższych zdjęciach trzeba kilka razy szminką po wargach "przejechać".Absolutnie ust nie wysuszają. Nawilżają? Jeszcze się nie dopatrzyłam takiej właściwości. W katalogu 02/2013 możecie dostać je za 15,99zł - warto? Warto ;) 

Pozdrawiam, 
Marta


20 komentarze:

kleosia pisze...

Ale się ucieszyłam na tego posta! Właśnie zastanawiałam się nad zamówieniem tych szminek i teraz wiem, że ten koralwy kolor będzie mój.Podoba mi się też kolor z fuksją w nazwie.Twoje posty są zawsze bardzo pomocne:)

Katherinek pisze...

oba kolorki piękne;)!
ale ta pierwsza mocniejsza bardziej mi się podoba
pozdrawiam
zapraszam do mnie na konkurs

Red Lipstick pisze...

w końcu coś bez drobinek :D

Ginger pisze...

Ale śliczne kolorki :D Szkoda tylko, że ja ciągle nie mogę się przekonać do szminki na moich ustach.

ankas pisze...

Ta jaśniejsza jest śliczna...

n. pisze...

ta druga jest przepiękna!

Iwetto pisze...

CARESSING CORAL wygląda interesująco :) W takiej cenie grzechem jest jej nie kupić ;D

Świat Wery pisze...

oba fajnie wyglądają

Gothic Dragon pisze...

Masz idealne usta, piękny kształt, pełna dolna i górna warga. Ach, śliczne.

chodzpomalujmojswiat pisze...

ładniutkie obie :)

Cassidy pisze...

Red Embrace jest cudowny!

Paulina pisze...

obie pięknie wyglądają

delishya pisze...

na razie w oko wpadły mi 3 kolorki i wiem że kupię, bo jednak Avon pomadki umie robić :)

Wieczna Marzycielka pisze...

Zastanawiałam sią nad zakupem tych szminek i teraz jesem pena, że je zakupie :) Jeszcze nie wiem jaki kolor, ponieważ bardzo wiele z nich mi się podoba :)

Agusiak747 pisze...

CARESSING CORAL - bardzo ciekawa, podoba mi się jej odcień :)

Ivyalice18 pisze...

Pięknie wyglądają te szminki:) Ja osobiście bardzo lubię szminki z avonu i ostatnio czerwone coraz częściej nosze i fuksje:)

Weronika Woźniak pisze...

oba pięknie wyglądają na Twoich ustach, ale bardziej "mój" jest ten pierwszy kolorek :)

Kolorowy Pieprz pisze...

o nienienie, na pomadki nie patrzę:) zero, null!

Ewa pisze...

Posiadam tę drugą i też ją zrecenzowałam, osobiście bardzo mi się podoba ;)

Malgosia Skowron pisze...

co robisz, że masz takie piękne usta? ja nie mogę poradzić sobie z suchymi skórkami przez co każda pomadka wygląda na moich ustach okropnie:(

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook