Makijaż : klasyka.

Uwielbiam tego typu makijaże i bardzo często je stosuję na co dzień. Są  szybkie, efektowne i ciekawe. Nieskazitelna cera, lekko zarumienione policzki, tusz na rzęsach i intensywny kolor na ustach. Dziś padło na czerwień, jednak często stosuję inne kolory tj. fuksja, śliwka, bordo, fiolet... 




TWARZ : Maybelline bb krem + Vichy Dermablend, korektor pod oczy Essence Stay all day, kółko korektorów p2, zielony korektor Delia, puder transparentny Vichy Dermablend, puder rozświetlający MAC Hi Sailor (na centralną część twarzy i pod oczy),  róż Bell, rozświetlacz Essence LE Vampire's Love, bronzer Catrice LE Cucuba
OCZY : rozświetlacz Essence LE Vampire's Love, tusz do rzęs Wibo Growing Lashes Stimulator Mascara, set do brwi Essence LE Wild Craft 
USTA : szminka Avon "Idealny pocałunek" Embrace Red. 

Co myślicie o takim makijażu? 

P.S.: przypominam o dokładce wymiankowej! : )


Pozdrawiam, 
Marta 

20 komentarze:

Paulina pisze...

pomadka piękna

ammara pisze...

Wyglądasz jak królewna śnieżka :))) pięknie, a tak swoją drogą masz bardzo ciekawy typ urody :) pozdrawiam :)

Ann pisze...

Klasycznie i bardzo ładnie !! :)

Marta pisze...

bardzo ladnie, a cera naprawde nieskazitelna! tez taka chce :DD.

Nati pisze...

świetny makijaż, co robisz że masz taką piękną cerę?:)

BERY pisze...

ale buzka piekna ;]

ewlyn pisze...

Pasują Ci takie mocne usta. Świetny makijaż :)

Blondineczka pisze...

Usta rewelacyjne! :)

Świat Wery pisze...

cudne usta

Ginger pisze...

Ładny makijaż ;)

Natalia S. pisze...

O tak, bardzo lubię takie makijaże. Uparłam się na jeden makijaż, podobny, tylko z baaaardzo delikatnym cieniowaniem w załamaniu powieki. No i dorwałam Tinty Bell, mają świetne kolory. ;)

merczens pisze...

bardzo często się tak maluje, ostatnio nie mam siły i czasu na wymyślanie z makijażem oczu więc stawiam akcent na usta :)

Independent Woman pisze...

Makijaż czyni cuda :D

Independent Woman pisze...

Nie jest doskonała.Niedługo ukaże się post, w którym będziecie mogły zobaczyć moją "prawdziwą" cerę, bez jakiegokolwiek makijażu. :)

Zauroczona-kosmetykami pisze...

masz bardzo ładną urodę!

Gonia pisze...

Wczoraj zastosowałam podobną klasykę :) i również uwielbiam niestety moja czerwień z Rimmela nie jest aż tak długotrwała a te szminki z Avonu są dobre ? I wytrzymują trochę ? Przy okazji śliczna bluzka :)

Emilia pisze...

wygladasz bardzo zmyslowo i delikatnie :)!

Independent Woman pisze...

Jak dla mnie to jedne z najlepszych szminek na rynku. Ta czerwień jest naprawdę długotrwała. Nawet jeśli się ściera to bardzo równomiernie i dopiero po kilku godzinach (z jedzeniem i piciem). ;)

b e a t r i c e pisze...

Ślicznie podkreślona bronzerem twarz. Bardzo ciekawy post, cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga. Z chęcią poczekam na kolejne wpisy ;)
Zapraszam też w odwiedziny, ostatnio wzięłam się za dzienny makijaż (nawet z tym samym korektorem, którego Ty używasz:) ), yankee candle na polskim rynku oraz za testowanie podkładu Rimmel Match Perfection.
Pozdrawiam i oczywiście obserwuję!

Magdalena pisze...

Usta! Usta! Usta!

P.S Nominowałam Cię do blogowej nagrody The Versatile Blogger. ;)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook